ביוזמת ארדן: קו חינמי חדש לפיקוד העורף

שר התקשורת גלעד ארדן החליט על הקצאת מספר מקוצר חינמי למוקד פיקוד העורף | המספר החדש יהיה 104 והוא יפעל במתכונת דומה למוקדי החירום של המשטרה, מד"א וכיבוי אש | השיחות למוקד יהיו גלויים גם במידה והמתקשר יחייג ממספר חסוי

שר התקשורת והגנת העורף הודיע היום (ראשון) על החלטתו להקצות מספר מקוצר חינמי למוקד פיקוד העורף וכבר בימים הקרובים ניתן יהיה לחייג למוקד באמצעות המספר 104.

קרא עוד:

[postim]

למעלה מ-20 שנה חלפו מאז הוקם בישראל פיקוד העורף. עד היום החיוג אליו התבצע באמצעות המספר 1207, בעלות שיחה רגילה. כעת, בעקבות הוראת שר התקשורת החיוג למוקד יהיה חינמי לכלל המתקשרים ועל המוקד יחולו כל הוראות הרישיון הנוגעות לשירות חירום ציבורי, בדומה למספרי החירום של המשטרה, מד"א וכיבוי אש.

בעקבות ההוראה, כל בעלי הרשיונות הרלבנטיים יחויבו לנתב לאלתר, ולא יאוחר מיום 20.06.2013, את השיחות ממנוייהם למספר 104, באופן זהה לניתובים הנעשים למספר המקוצר 1207.

בהודעה לתקשורת שהוציא המשרד נמסר כי "המתקשר למספר 104 תמיד יהיה מזוהה, וזאת, בין היתר, כדי להילחם בתופעת המטרידנים הטלפוניים, אולם חשוב מכך, כדי לאפשר לכוחות הביטחון לזהות את המתקשר במקרה של מצב חירום וסכנה".

המספר המקוצר 1207 ימשיך לשמש בינתיים את פיקוד העורף, בעלות של שיחה רגילה וכאמור, כבר בימים הקרובים יופעל המוקד החדש והשיחות אליו יתבצעו ללא כל עלות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו