אבל באמשינוב: מרת חוה הינדא מוזסון ע"ה

ביום חמישי התלוננה הגב' מוזסון כי אינה חשה בטוב, וביום שישי אושפזה לאחר שהתגלה זיהום בדמה | רבע שעה לפני שבת חלה הידרדרות חמורה במצבה ובתוך דקות השיבה נשמתה ליוצרה. תנצב"ה.

אבל כבד בחצר הקודש אמשינוב וברחבי העיר בית עילית, עם פטירתה הפתאומית של האשה החשובה מרת חוה הינדא מוזסון ע"ה, דקות אחדות לפני כניסת השבת.

לפני כשלוש שנים עלו הגב' מוזסון ובעלה מארה"ב לארה"ק, יחד עם בנם, כשהם מותירים אחריהם את כל אחיהם ואחיותיהם בארה"ב. זאת על פי עצתו של כ"ק האדמו"ר מאמשינוב שליט"א, רבה ומורה דרכה של המשפחה החשובה.

המשפחה מתגוררת בביתר עילית, וביום חמישי האחרון הלכה הגב' מוזסון להיבדק אצל רופא המשפחה משום שלא חשה בטוב.

כשראתה שמצבה הבריאותי אינו משתפר פנתה ביום שישי לבית החולים, שם התגלה זיהום בדמה. היא אושפזה להמשך טיפול, אך כרבע שעה לפני כניסת השבת חלה הידרדרות חמורה במצבה, ובתוך דקות אחדות השיבה את נשמתה ליוצרה.

לצד מיטתה שהה בעלה, בעוד בנה עושה את השבת בישיבת טשארנאביל באשדוד בה הוא לומד, ואינו יודע כלל על פטירתה של אמו. בתה שנשארה בארה"ב גם היא לא ידעה על פטירתה, ורק לאחר צאת השבת בארה"ב הגיעה אליה הבשורה המרה והיא מיהרה לעלות מטוס, ובשעות אלו היא עושה את דרכה ארצה.

הלווייתה של הגב מוזסון ע"ה נערכה אמש במוצאי השבת, והיא נטמנה בהר המנוחות בירושלים, כשאת מיטתה מלווים מאות מחסידי אמשינוב, שבאו לתמוך בבעלה ובבנה בשעתם הקשה.

תהא נשמתה צורה בצרורה החיים. 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו