חג מתוח • צה"ל תקף בעזה בתגובה לירי רקטות

לפחות שבע רקטות נורו במהל החג אל יישובי עוטף עזה • בתגובה לירי הרקטות לשטח ישראל ולירי אר.פי.ג'י לעבר כוחות צה"ל תקף חיל האוויר מטרות טרור ברצועה • נס: רקטה שנפלה סמוך לבית כנסת הומה בשדרות לא גרמה לנפגעים

צה"ל, באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, תקף אמש שתי מטרות טרור בדרום רצועת עזה ומטרת טרור נוספת במרכזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם.

התקיפות בוצעו לאור ירי הרקטות שבוצע לעבר שטח מדינת ישראל וירי פצצת אר.פי ג'י לעבר כוחות הצבא.

במהלך החג נורו שבע רקטות מרצועת עזה לעבר יישובי עוטף עזה והסביבה. שלוש רקטות נחתו במועצה האזורית שער הנגב ושתיים נוספות נחתו בשדרות, אחת מהן נפלה בסמוך לבית כנסת הומה מתפללים, בחסדי שמים לא היו נפגעים. שתי רקטות נוספות נחתו במועצה האזורית אשכול.

מטוסי צה"ל בסיוע מסוקים קיימו במהלך כל יום האתמול פעילות הרחקה אקטיבית של חוליות שניסו להפר את שמחת החג.

קרא עוד:

[postim]

אירוע חמור נוסף של ירי טיל נגד טנקים לעבר כוח ישראלי שסייר בגבול בדרום רצועת עזה, אירוע זה, זירז את התגובה החריפה בדמות התקפת יעדי הטרור של חמאס.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות".

שר הבטחון, בוגי יעלון שהשתתף אמש בחגיגת המימונה, הגיב על אירועי החג: "גם היום קמו עלינו לכלותנו וראינו שצה"ל מיד הגיב כדי להבהיר לצד השני שזה לא יעבור לסדר היום בלי לשלם מחיר, ונקווה שבצד השני גם החמאס וגם הארגונים האחרים הבינו את הרמז, קיבלו את המסר ושישמרו על רגיעה. אם לא, נדע לטפל בהם"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו