תאונת רכבות ברוסיה סמוך למוסקבה

בהתנגשות בין רכבת נוסעים לרכבת משא סמוך למוסקבה בירת רוסיה נהרגו היום (ג') לפחות חמישה בני אדם ועשרות בני אדם נוספים נפצעו • כוחות גדולים של משטרה והצלה פועלים לחילוץ הלכודים בתאונת הרכבות, והרשויות ברוסיה הביעו חשש שמספר ההרוגים בתאונה יעלה בשעות הקרובות • גורמי הביטחון ברוסיה יחקרו את נסיבות תאונת הרכבות הקשה סמוך למוסקבה.

תאונת רכבות סמוך למוסקבה: למעלה מחמישה נוסעים נהרגו היום בתאונת רכבות שהתרחשה בסמוך לבירה הרוסית, מוסקבה. עוד לפחות 45 בני אדם נוספים נפצעו בתאונה.

קרא עוד: 

[postim]

תאונת הרכבות התרחשה בעת שרכבת משא ורכבת נוסעים התנגשו אחת בשניה, בקטע מסילה שנמצא במרחק של כ-60 קילומטרים ממוסקבה. הרכבת עם הנוסעים יצאה ממוסקבה בדרכה לקישינב שבמחוז מולדבה.

התמונות והדיווחים מזירת ההתנגשות, על הרס רב שנגרם לקרונות רכבת הנוסעים, מעלים חששות כי מספר ההרוגים גבוה בהרבה.

גורמי החירום הרשמיים ברוסיה הודיעו לאחר התאונה, כי אין כל סיבה להיכנס לפאניקה וכי כוחות רבים נשלחו למקום בכדי לחלץ את הנוסעים הלכודים. הגורמים לא פירטו מספר של קורבנות או פצועים, אולים, מספר הנפגעים דווחו בתקשורת המקומית.

מהבדיקה הראשונית שערכו בוחני תנועת רכבות מקצועיים, הועלתה תמונת ההתנגשות כי ככל הנראה הרכבות לא התנגשו חזיתית אך 16 קרונות של רכבת המשא ועוד ארבעה קרונות של רכבת הנוסעים ירדו מהפסים. צוותים רפואיים שהגיעו לזירת האירוע דיווחו כי לפחות 15 מבין הפצועים נמצאים במצב אנוש וקיימת סכנה ממשית לחייהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו