פצצה פוליטית: נתניהו פיטר את דנון – "חסר אחריות"

הדחה פוליטית במחנה הליכוד: ראש הממשלה הדיח את סגן שר הביטחון מתפקידו, לאחר שזה ביקר את מדיניותו ב"צוק איתן". "לא ייתכן שיתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה". דנון בתגובה: "הוא מבטא התרפסות שמאלנית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר הערב (שלישי) את ח"כ דני דנון, מתפקידו כסגן שר הביטחון. "בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומים של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופועלים בנחישות לשמור על ביטחון אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה", נימק נתניהו את החלטתו. "התבטאויות חמורות אלה מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי, וזאת בפרט נוכח התפקיד שבו הוא נושא". לדברי נתניהו, "הן אף משמשות את ארגון חמאס ככלי ניגוח נגד ממשלת ישראל".

"לאור הצהרותיו אלה, המביעות חוסר אמון בממשלה ובעומד בראשה באופן אישי, היה מצופה מסגן שר הביטחון שייטול אחריות על מעשיו – ויתפטר. משלא עשה כן ביוזמתו, החלטתי להעבירו מתפקידו, בהתאם לסמכות הנתונה בידיי", הוסיף נתניהו.

דנון משיב: "נתניהו ביטא התרפסות שמאלנית"
דנון הגיב להודעה על פיטוריו ותקף את נתניהו, על כך שהוא מבטא "רפיסות שמאלנית". "ראש הממשלה לא מקבל שיש דעות אחרות בתנועתו. נתניהו התרפס בעבר בפני אבו מאזן ושחרר 78 מחבלים רק למען ישיבה משותפת סביב שולחן המשא ומתן, לא הגיב לרצח שלושת הנערים, והבוקר הסכים להפסקת אש רעה מאוד לישראל", אמר דנון. "על אלה ערכים הוא יוותר בפעם הבאה? אני לא התיישרתי ולא אתיישר עם רוח הרפיסות השמאלנית של ראש הממשלה, ולא אמכור את האידיאולוגיה שלי למען לשכה ונהג", הוסיף.

עוד הוסיף דנון, כי "ההססנות ביציאה לפעולה נתפסה כרפיסות וכחולשה. תנאי הפסקת האש שאושרו הבוקר בתמיכת ראש הממשלה השאירה מיליוני אזרחים בטווח של אלפי טילים מעזה". "אמשיך לפעול על פי ערכי המוסר שלי, ברוח ערכי הליכוד, ולייצג מיליוני יהודים שלא מוכנים למצוא את עצמם בעוד 20 שנה ללא מדינת לאום בטוחה לעם היהודי. אמשיך להבטיח כי הליכוד לא יהפוך לסניף מרצ".

אכן פצצה פוליטית בעלת משמעות רבה, תוך כדי מבצע צבאי שמתנהל נגד החמאס, נדרשת לכידות ואחדות רבה יותר במחנה פנימה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוודעת החקירה הממלכתית, שבודאי יקום עם תום סבב הלחימה
יצטרכו לדון גם בפיטורין אלו.

מעניין למה את ליברמן אינו פוטר
כנראה חושש מבחירות מיידיות

הייתי מצפה לפיטורין של חכי"ם ערביים או שמאלנים קיצוניים שמדברים בגנות המדינה בתקופה כה רגישה ומכנים את צבא הגנה לישראל רוצח .

אורי
כנראה לא הבנת את סיבת הפיטורין
דנון טען, כי נתניהו מתנהג בהתרפסות שמאלנית
ואתה עוד רוצה שיפטר את השמאלנים?
איני יודע מה דרך התורה אומרת
אבל בשכל בעלי בתים פשוט, הענין אינו מובן כולו, נכנסת למצבע, למה לא לגמור אותו, באיזשהו הישג, אין לאף אחד ענין להמשיך את הרציחות, אבל אין שום ערובה, שלא ימשכו הטילים, בעוד חודש,שנה,שנתיים, ומה הועילו כאן

ר' אורי
מקוה שדבריך אינם נגועים בציונות, ובאמונה בכוחי ועצם ידי
התורה דוגלת בשלום, ומלחמה אינה אופציה, וגם עם אויבים יש לדעת כיצד להתנהג
ואין זה סותר, כי הבא להרגך השכם להרגך
לב מלכים ושרים ביד ה', בתקוה שהכל יהא לטובת עם ישראל

לדעתי, פיטוריו, של דנון, אינו שחור לבן כל כך, לכל מטבע יש שני צדדים, וכנראה גם איזה עומק מסתתר כאן
ובאם יתברר, שזה אכן, רק פולוטיקה זולה, הרי זה חמור מאוד, שבמצב מלחמתי, עסוקים בשטויות, במקום לשמור על חיי אדם, שומרים על הכיסא והכבוד

כדי להבין את הפיטורין צריכים להכיר את המפטר, בקדנציה הראשונה, דקה לפני שיצחק מרדכי התפטר מעצמו, קידם נתניהו רפואה למכה ופיטר אותו בקול רעש גדול.
דני דנון איים כבר כמה פעמים שהוא יתפטר, אז כשנתניהו ראה שהוא יוכל לעמוד באולטימטום של דנון -כמו באיום האחרון של דנון שאם ישוחררו אסירים בפעימה השלישית הוא יפרוש- הבליג נתניהו, אבל כשדנון איים עכשיו שאם לא יכנסו קרקעית הוא יפרוש,- הקדים נתניהו את דנון, ובקול הכי סמכותי שיש- הוא פיטר אותו, זה הכל.

פוליטיקה זולה אפילו שאיני מסכים עם דבריו של דנון להיכנס בערבים ולא מזיק שיקול דעת אבל הסיפור של הפיטורין פוליטיקה זולה של המשועמם נתניהו

בקשר לחכים הערביים שהתבטאו נגד מדינת ישראל בכזאת עזות מצח וכינו את הצבא רוצחים, זה לא משנה מאיזה סיבה מפטרים את דנון וגם אם היא שונה בתכלית, בכל מצב חייבים לפטר גם את הטרוריסטים האלו וכמה שיותר מהר,
ואם זאת פוליטיקה זולה, תמיד במדינת ישראל נערפים ראשים, זה סוג של הנאה פוליטיקאית,

דנון אין עליך!!!!!!!!!!!!
אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ממש כמו בגטאות, בעוד היהודים נמקים מרעב ובצער, היו ראשי הגטו מנהלים עסקים כרגיל, פולוטיקה וכו',

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו