חוצב להבות אש • האדמו"ר מבאבוב: חבל שהפס"ד לא ציין מילה על 'שלום'

בפתיחות נדירה ומפתיעה חשף האדמו"ר מבאבוב את משנתו בעניין פסק הדין בירושת באבוב • לראשונה מאז תחילת הנהגתו, פותח האדמו"ר את סגור ליבו "עזבנו את בית המדרש בשביל השלום. והלכנו לדין תורה בשביל להתפשר, לא בשביל לריב" • ויוצא בהוראה חד-משמעית "יש עסקנים שמיוחדים לעניינים שצריכים להסתדר, אך לציבור לא צריך להיות כל קשר לזה" • "הם יעשו ממני בעל מחלוקת??? לעשות שהאברכים והבחורים שלי יריבו ויהיו עסוקים בתוך המחלוקת??? לא!!! צעק האדמו"ר, ופתח במגבית ל'המשכת מלכות באבוב'...

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אלפי חסידי באבוב נהרו אתמול בערב לעריכת שולחנו הנקרא 'הראש חודש אלול טיש', טיש מיוחד ומרומם שבמסורת בית באבוב פותח את אווירת הימים נוראים בחצר, השנה נערך הטיש בליל ר"ח לאור זאת שהאדמו"ר יוצא מחר בשעות הצהריים לביקור בזק בלונדון, להשתתף בשמחת החתונה לבת ש"ב וידיו הרה"ג רבי שלמה פרישוואסער שליט"א אב"ד סאסוב לונדון.

לאור המצב המתוח בחסידות בצאת פסק הדין מהבי"ד שדנו במשך תשע שנים! בסכסוך על ירושת באבוב נהרו אלפי החסידים לשמוע את דבר קדשו ממנהיג החסידות כ"ק מרן האדמו"ר מבאבוב שליט"א.

פסק הדין הכריע לטובת צד האדמו"ר מבאבוב מהרב"צ ולרעת האדמו"ר מבאבוב מהרמ"ד שעפ"י הפס"ד חייב לשנות את שמה של החצר ל'באבוב 45', ויקבלו רק כ-6.2 מליון דולר מנכסי באבוב, במקום כ-100 מל"ד.

לפני כניסת האדמו"ר התבשרו החסידים על התחלת המגבית לקראת בניית מרכז החסידות שייבנה בבורו פארק בפינת הרחובות 14 ו49, זאת בנוסף לבניית הבניין הבית ספר לבנות שהולך ונבנה בימים אלו והוא הבניין הציבורי החרדי הכי גדול בעיר בורו פארק.

הכרזות שקידמו את פני הבאים
האדמור מבאבוב על פסק הדין (4)
האדמור מבאבוב על פסק הדין (5)

לרגל התחלת המגבית לבניין הביהמ"ד ולרגל בניית הביה"ס יערך מעמד אדיר 'המשכת מלכות באבוב', האירוע תתקיים בעוד שבועיים ימים ביום ראשון פ' כי תבוא י"ב אלול, בשאטאר ענק בתוך העיר בורו פארק, למעמד צפויים להגיע אדמורי"ם ורבנים ואלפי חסידים.

האדמור מבאבוב על פסק הדין (6)

בטיש עצמו השתתפו רבני החסידות ואלפי חסידים חלקם חזרו מהרי הקעטסקילס לשמוע את דברי האדמו"ר, אשר חיזק והרים אותם מעל לכל הבלי המחלוקת הבוערת כעת בחסידות.

ההוראה: "המצב הלא נעים כעת לא יביא אותנו לעשות מעשים חריפים"

לאחר שיחה בעייני שלום וחודש אלול הוסיף האדמו"ר ואמר: הזמן מחייב אותנו לפתוח בשיחה בעייני השעה וכאן התחיל לנאום את החלק האקטואלי בצטטו את דבריו של דוד המלך בתהילים אני שלום וכי אדבר המה למלחמה, הפשט הפשוט הוא שאני שלום, אני רוצה שלום, אך כשאני מדבר עם השונאים שלי, המה למלחמה ולא רוצים שלום, אך אני רוצה לומר פשט אחרת קצת אמר הרבי, לעניות דעתי יש לנו כאן הדרכה בפסוק זה אני שלום וכי אדבר המה למלחמה.

דברות הקודש של האדמו"ר מבאבוב

כאן התחיל האדמו"ר לדבר פתיחות נדירה שהפתיע את אלפי החסידים ששהו במקום שכן האדמו"ר מאז עלותו לכס האדמו"ר לא התייחס אף פעם בפומבי אל המחלוקת בחצרות באבוב, ואמר: מאז פטירתו של חמי כ"ק מרן האדמו"ר רבי נפתלי צבי מבאבוב זי"ע היה לנו את הנסיון הזה, כשם שאין פרצופיהם שווים כך אין דעותיהן שוות, היה שני דיעות בקרב הקהל, וכולם הבינו שזה לא היה יכול ללכת ביחד, זהו דרך השלום שאנחנו ידעו שעל פי דין תורה יש לנו את הזכותים שהיה לכ"ק מרן חמי זצ"ל מאביו כ"ק מרן זקיני זצ"ל, ראינו שע"י שאם נישאר בבית המדרש הגדול זה יבוא לידי חילול ד' ח"ו, אז עזבנו את הבית מדרש, למרות שיעצו לנו בתוקף לחזור לבית המדרש כדי שהזכותים שלנו יהיו חזקים יותר, אבל השתמשנו בדבריו של כ"ק מרן חמי זצ"ל במכתב ההתחזקות לאחר פטירת אביו זצ"ל, וז"ל 'והקריב את כבודו על מזבח השלום בכל עידן ועידן', לשלום יש מחיר אמר האדמו"ר אמר האדמו"ר בקשר לעזיבתו את הביהמ"ד בתקופה הזו של התחלת המחלוקת, ועל ידי צעד זו של עזיבת הביהמ"ד איבד את הזכיות.

לאחמ"כ הלכנו לדי"ת, אך לא בכדי לריב אלא להתפשר זה היה כל התכלית, רצינו לתבוע את מה שמגיע לנו על פי תורה, אבל לא חיפשנו לריב, ההתנהגות בהקהילה שלנו במשך כל השנים יעיד על זה שלא רבנו, חלילה אף פעם לא הרבצנו לאף אחד, ואף פעם לא ביישו את אף אחד, אך כעת עומדים אנו בפני ניסיון חדש, וזה מה שלומד לנו הפסוק: אני שלום – תמשיך עם שיטתך של אני שלום. וכי אדבר המה למלחמה, דבר זה לשון הנהגה, ושאל האדמו"ר, אז הם יכניסו אותנו למלחמה??? הם יעשו ממני בעל מחלוקת??? לעשות שהאברכים והבחורים שלי יריבו ויהיו עסוקים בתוך המחלוקת??? לא!!! תחזיק ראש! צעק האדמו"ר, אל תאבד את עצמך, וכי אדבר המה למלחמה, בגלל שהמצב כעת זה לא לרוחי זה יכניס אותי למלחמה??? שאני יאבד את דעתי??? חס ושלום.

האדמור מבאבוב על פסק הדין (2)

האדמו"ר המשיך בשיחה מדברות קדשו בענייני השעה משולב בפרשת השבוע, והסביר כל העסק הזה אינו קשור לציבור כלל, וכי מהו תכלית של הקיום שלנו, מה היה רצונו של חמי וסבי, רק להתרומם בעבודת השי"ת בתורה עבודה וגמ"ח, ומידות טובות מתוך מסירת נפש, ושהראש לא יהא מונח בשיחות בטלות הלוך ושוב, אז כל הרוחניות נשרף ע"י זה, ואם יש כאן עניינים שצריכים להסתדר, יש על זה עסקנים שמיוחדים לעניינים אלו, אך אין לציבור כל קשר לזה.

"גדולי ישראל יחליטו לנו האם לקבל הפס"ד"

בהתייחסו לטענות והערעורים שהגישו עסקני החסידות אודות שניים מהדיינים אשר נחשדו בלקיחת שוחד וטובות הנאה, אמר האדמו"ר כי גדולי ישראל יכריעו באם לקבל את פסק הבי"ד. "אין אנו מנהלים מחלוקת, ורצוננו להמשיך את דרך רבותינו הק', להרבות שלום, ולעבוד את השי"ת במסי"נ ובשמחה".

אנו מודים להשי"ת על החסידים הגדולים שעשה ועושה, ובודאי ימשיך לעשות עמנו למרות כל הקשיים, בהתייחסות לחסידות אותו הוא מנהל ברמה אמר האדמו"ר, נבנה כאן מקום קדוש, יהודים עדינים אשר מתאחדים ביחד, ועובדים את השי"ת אברכים יראים ושלימים חסידים ואנשי מעשה, בחורי חמד ששוקדים על התורה ועל העבודה באותו דרך של אבותינו ורבותינו הק', עם מוסדות מפוארים אשר הם לשם ולתפארת לכל הגילאים גם לבנים וגם לבנות, גם כאן בניו יארק, וכן גם בכל המקומות ברחבי תבל, וכל זה בזכותו הגדול של חמי הקדוש זי"ע וסבי הקדוש זי"ע המסירת נפש שלהם זה נצחיות, וזה תכלית דברינו כאן, שהציבור יתגבר ולנצל את החודש אלול הבעל"ט בתורה ובתפילה ובתיקון המעשים, למרות שברחוב מדברים לכאן ולכאן, עליכם להתגבר על זה, ומילתא דפשיטא זה להוסיף שאם יהיה מאן דהו שיגיד אני 'גרויסע חסיד' ואני רוצה לעשות מעשים למען כבודו של הרבי שלי או למען כבודו של הרבי זצ"ל, ולעשות דברים אשר לא ייעשו, ח"ו צעק האדמו"ר, אסור באיסור גמור, כי אני שלום לא נכנס למלחמה, המלחמה שלנו זה מלחמתה של תורה להילחם ביצה"ר ולא יותר.

בהמשך קרא האדמו"ר לציבור ללמוד צעטיל קטן, וגם את ספר תומר דבורה שיש לו הרבה סגולות, ולימודים הללו יעזרו לנו להתגבר כשיש בין אדם לחבירו דברים לא נעימים, ויהיה בלימוד זה הרבה תועלת, כן דיבר האדמו"ר בעניין השלום ושמירת הדיבור במשך דקות ארוכות,

האדמור מבאבוב על פסק הדין (3)

"להתגבר בתורה בכדי להימנע ממחלוקת"

וכאן הגיע האדמו"ר לסיום דבריו והתייחס באופן ישיר אל הפס"ד שיצא ביום חמישי האחרון: אני מבין שהיה כאלו שהגיעו לכאן וחשבו שבוודאי שאני ידבר מהעניינים שכתבו עלינו, אבל הדבר הזה לא שייך אלי בכלל, זה מוטל על גדולי ישראל הרבנים הם יחליטו, אך יש דבר אחד שאני כן רוצה להעיר, אשר רב חשוב מארץ הקודש אמר לי, שהעיקר חסר מן הספר, היה מאוד מתאים שבסיום של עסק כזה (פס"ד) של שני קהילות בישראל שרוצים להתפשר והם (הביה"ד) אומרים איך צריכים לנהוג, שיהיה בסיום כתוב שיהיה שלום אצל בני ישראל, רק הערה זו רציתי לשתף איתכם. ואם יש שלום יש הכל, זה המפתח, ואנו מוכנים לזה ב"ה, ד' עוז לעמו יתן ד' יברך את עמו בשלום, ואנו מתפללים שהד' יתן לנו כוח אחד שיהיה לנו שלום, וצריכים התגברות לזה כדי לא לריב, וד' עוז אין עוז אלא תורה, בוא נקפוץ אל תוך התורה הק' כי הם חיינו ואורך ימינו, וב"ה הציבור יושב ולומד, והזכיר האדמו"ר את חבורת הם חיינו שייסד וסיים את דרשתו בברכה לשלום ובברכת השנים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
37 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה לא סוד שאתם נוטים לצד מהרמ"ד ומחפשים בכל דרך להכפיש את חצר מהרב"צ
עם כל הכבוד למהרמ"ד הוא לא צאצא של אדמו"רי באבוב ומאוד מובן שהוא צריך לשנות את השם
באבוב המקורי זה חצר מהרב"צ!!!

האדמו"ר מבאבוב? אתם לא מתביישים לעבור על פסק דין בפרהסיה?
ואתם מתקראים 'אתר חרדי'?
בושה וחרפה.

אשרינו מה טוב חלקנו
פקודתו שמרה רוחי
ולמען השלום לא אגיב להתגובה הקודמת
אלא נמשיך בדרך רבוה"ק לעמול בעד השלום

בפסק נתנו ארכה של עוד 60 יום עד לביצועו.

מה נקרא מקורי הוא רק לא רוצה מחלוקת

לפיכך אנחנו חייבים להודות ולהלל ולשבח להשי"ת "אשרינו ומה טוב חלקינו שזכינו להתקרב לרבינו שליט"א !!! "
בצילו נחסה עד ביאת גואל צדק בב"א , ומלכנו בראשנו ! אמן !

לא מובן למה כל ידיעה בנושאים אלו מעורר כאלו אמוציות בסך הכל מי שקורא בין השורות מבין שהאדמו"ר שם חשש שחסידיו בגלל האכזבה הגדולה לא ישלטו ברוחם ויבצעו מעשים שלא לפי רוחו ולכן דיבר מה שדיבר
ולגבי תגובת איש חסיד לא ראיתי את פסק הדין אבל ברוב פסקים כאלו הכוונה
לשלטי המוסדות והבלאנקים הרשמיים

לגבי תגובתך לאיש חסיד
בפסק הדין יש התיחסות מפורשת לנושא
ושם נכתב שעל הרמד"א החובה לדאוג שגם אחרים לא יכנו אותו בשם באבוב ללא תוספת שם
והשם הטוב יכפר

העצה האמיתית – ונתתי שלום בארץ (ישראל). – מוטל על כל היהודים לעלות לישראל.

אף בית דין בעולם לא יכתיב לי איך לקרוא לא לבן ציון ולא למרדכי דוד ואני אקרא להרב"צ מוז'אי ולמ"ד באבוב ולמי שלא מתאים לו שיקפוץ לי ולגבי רמ"ד שיסתדר עם בית דין או עם מי שהוא רוצה לי אף אחד ושוב פעם אף אחד לא יכתיב לי איך לקרוא למישהו אין לסעיף הזה ולא לסעיף על הצד הנגדי שום בסיס

ביטע רעד נישט אזוי מיט חוצפה, קיינער פון די נעמען וועלכע די רעכטנס דא אויס, זענען נישט פון דיין קלאס, א ביסל דרך ארץ און כבוד, פאר מנהיגי עדות קדושות,

1.הפסק הוא "קודש קדשים" כי רנ"צ זצ"ל רצה רק "ענוה" ולכן מאוד מתאים להם לקרוא לעצמם באבוב מ"ה,
2.לענין כסף עוד ינובין בשיבה שיהיה להם מליונים רבים מכל עשירי העולם,
3.מה שכן יחסר להם יהיה רק "התלבושת של הבנות ציון", אולי זה יהיה באמת לטובת התחרות של "הצניעות בבורא פארק" ודוקא משתי הבאבוב יחד ילמדו ויראו ויתרבה כבוד שמים בעולם,
4.אסור לשכוח שמהר"ש ומהרנ"צ נמצאים יחד בהיכל באבוב ושם מתכננים בדיוק לטובת כולם ,
ה' יברך את עמו בשלום

כנראה אתה בצד ב' ולכן לא הקשבת היטב לדברות קודש של כ"ק רבינו שליט"א.
מה שכואב לו הוא ש.. אין שלום!!!

ולכן מתאים לכם השם: באבוב ח"ם (מ"ח) כי יש בכם אש המחלוקת.
ורבינו שליט"א מוסיף והולך עוד ועוד שיעורי תורה, כדי להרבות שלום בעולם, וכפי שתובע מאיתנו לכל אורך דברות קדשו, ובכל עידן ועידן.
ומה שהבאת פסוק ה’ יברך את עמו בשלום, כאילו שזה תלוי רק בידי שמים, אינו כן, כי חסר תחילת הפסוק, וכפי שדרש רבינו שליט"א ה' עוז לעמו יתן, שהקב"ה נתן לנו את התורה ודייקא ע"י התאמצות ללימוד התורה שלנו נזכה ל-ה’ יברך את עמו בשלום. הרי שההשתדלות של שלום תלוי בנו, ועי"ז נזכה ל-ה’ יברך את עמו בשלום, בב"א.

כשחייים משה סטראלעויטש עשה חתונה ברוב פאר והדר אמר שכל מה שהוציא בשביל החתונה כנגד זה נתן אותו סכום לצדקה, ולכן לא הוי בזבוז כסף מה שהוציא על החתונה. ולכן גם כאן בדין תורה של באבוב פסק ב"ד שחייבים לשלם לרמ"ד כשש וחצי מיליון דולר לצדקה, כנגד מה שרב"צ הולך להוציא על נסיעתו המלכות לארץ ישראל, שכידוע ההוצאות של הנסיעה לארץ ישראל בחודש שבט הבעל"ט יעלה שש וחצי מיליון דולר שזה בזבוז כסף יהודי, ולכן פסק ב"ד שכנגד זה יתן צדקה לרמ"ד שש וחצי מיליון דולר לצדקה כדי שזה יכפר על שש וחצי מיליון שיעלה המסע המלכות

תמיד הערצתי חצר זו של הרמ"ד מבאבוב מעל פני חצר דודו הרב"צ. לא יודע אם זה מפני האישיות המיוחדת של הרמ"ד או מפני עדינות חסידיו או בכלל מפני הנהגת החצר הזאת שמונהגת בחן. יהיה איך שיהיה, אחר נודעתי אל הפס"ד המאכזב, כאב לי זה נורא שהפסיד הצד הזה בדי"ת. ואם היה מפסיד מצד דין תורה כדת וכהלכה ניחא, אבל האמת מוצגת לכל בר דעת על כל ל"א סעיפי הפסק שאין בזה הגיון וד"ל. עתה אחר קראתי ושמעתי מקצת דברי הרמ"ד, שוב וביותר מוחזק הוא אצלי (ואצל עוד רבים) כמנהיג עדת ישראל ברמה, המרבה שלום בעולם, והלוואי ילמדו חצר דודו הרב"צ רק ממקצת מידותיו. 'באבוב' אינו שם ותואר. 'באבוב' מתאר הנהגה של שלום ושלוה, הנהגה של תורה ויראה, הנהגה של חסידות. כל אלו נמצאים ביותר אצל כ"ק אדמו"ר רמ"ד שליט"א מבאבוב. גם מורי ורבי כ"ק מרן הגה"ק מבעלזא שליט"א בבוא אליו האדמו"ר הרמ"ד לביקור, קידם פניו בחיבה וקרא לו: שלו' עליכם באבוב'ער רבי! ואיני צריך לא לרוזנברג ולא לזעלטנרייך ולא לשום נברא אחר שיגיד לי מיהו באבוב.

כולם כאן כותבים שטויות מלא חפניים, יש פסק דין – ורק זה מה שיקבע לצערם של הרבה מידידי הרה"צ הרמ"ד שליט"א, כל מי שהפר פסק דין נכנס לקטגוריה של עבריין בכלל ישראל, אע"פ שיש ובית טעה, מ"מ אלוקים נצב בעדת קל, ואין אחר מעשה בי"ד כלום!

גם השלטונות בארה"ב יכנסו לתמונה, וגם האדמורים קיבלו את פס"ד ולא יפרו אותו,גם השלטונות באר"י מכירים במותג רשום, וזה יגרור קנסות ותביעות.

גם האתר הנכבד הזה , יבין במוקדם או , שהמשחק נגמר, וירד המסך עעל שם באבוב לבד מהרה"צ רמ"ד לעולם.
וכל זה אני כותב לצערי כי באופן אישי לאיכפת לי שיהיה שתי באבוב,

באחת התגובות יש דברי חוצפה וזלזול בת"ח!
בקשתינו מהאתר המכובד להסיר התגובה הזו בהקדם!!!

אפשר לחיות בשלום גם עם יש לחסידות אחת שני מנהיגים, ולכן "נעזוב את כל החשבונות והתחשבנות בינינו נרבה במידת חסד וטוב ונחזק בתורה דרכי נועם ויראת שמים" מתוך מכתב של מרן בעל ה "פני מנחם מגור זיע"א יומיים לפני פטירות כשהיה הרבה פיגועים

וחלילה להוציא דבה על אחד מישראל, כולנו בני אברהם יצחק ויעקב ונצטוויינו בתורה לא לדבר לשון הרע, וכש"כ על מנהיג (לא משנה כמה חסידים יש לו)

כהכנה לראש השנה נקבל על עצמינו לראות כל דבר טוב "שנראה כל אחד מעלות חברינו ולא חסרונם"

אני לא משתייך לשום קהילה משתיהם ועושה רושם שהקהילה של רמ"ד
יותר רצינית אדמור שמרים את החסידים שלו חסידים שמתעלים וחבל שקהילה כזאת מפסידה

אני חושב שלאחר פסק דין, יכול הצד של רמ"ד לקרא באבוב 48, כי פשוט מאוד אם הצד של רב"צ הוא באבוב בלי שום תוספות שם. וכל אחד שיאמר באבוב סתם ידעו שהוא רק צד של רב"צ מכיון שלא הוסיפו שום שם, א"כ מותר כבר לרמ"ד לקרוא לעצמו באבוב 48, כי באבוב 48 זה ממילא לא רב"צ כמו שפסק ב"ד, כי רב"צ הוא אך ורק באבוב סתמא, ונלענ"ד שזה פשרה הכי טובה ששייך לכל הצדדים כי ככה רמ"ד גם יקבל משהוא מ48 שלטענתו מגיע לו חלק ממנה.

פשרה אמיתי

אם זה יעזור לו, שיקרא לעצמו 48, אין בעיה העיקר שיהי' מרוצה ויפסיק לשגע את באבוב, וכל הרבנים של הבי"ד.

יהיה מה שיהיה! לדעתי, חצר באבוב הרמ"ד ניצחה את החצר באבוב 48. אני זוכר בתחילת המחלוקת, 48 נלחמו ש45 לא יקרא באבוב בכלל והשוו אותם לחסידות מחנובקה וכדומה. השנים חלפו ו45 הראו להם בגדול שהם לא מחנובקה וכמות החסידים דומה להכמות של 48 עם כי פחות (כי אחרי הכל, הם פתחו הכל מחדש ולא מסודר). עתה בי"ד פסק שגם הם באבוב, רק מה יש עליהם להוסיף שם, נו נו, מה רע ב"צאנז באבוב"?
הניצחון זה ש48 כבר שחכו שהם נלחמו על הסרת השם באבוב כליל מ45 ועכשיו הם שמחים ש45 צריכים 'רק' להוסיף שם. אם זה לא ניצחון לצד 45, מה כן ניצחון?

אני חושב שבשכל יעשו אם יקראו לעצמם בשם "צאנז באבוב" ואז בוודאי יקראו להם תמיד עם הכינויי הנכסף 'באבוב'. כי צאנז לבד לא יקראו להם כי מזה יובן אולי הכוונה על חצר צאנז בנתניה ובאבוב לבד גם לא יוכלו להיקרא כי מזה יובן אולי הכוונה לחצר באבוב של רב"צ. לכן מומלץ הוספת השם צאנז ואז באבוב אף פעם לא יוסר מהם למרות רצון הצד של באבוב האח.

אני לא באבוב. זה ניצחון ! שלום‏

כולכם מדברים סתם!
האדמורי"ם יעשו עוד מעט שלום ויבקרו אחד עם השני בחתנות ויקדשו שם שמים ברבים כי שניהם באבוב אמיתי בפנימיות ושונאים הפירוד אלא מה לעשות צריך היכר כדי להסתדר בצורה הכי טובה! וזה יהיה מעכשיו. תזכרו טוב איך המרנ"צ זצ"ל ורב"צ חייו תמיד כ"כ טוב ולעולם לא רבו ביניהם, כמו"כ רמ"ד ורב"צ תמיד היו חברים כמו שני נסיכים אמיתים וזרחו כמו השמש ולכן אף אחד לא יצליח לשנות אותם וזה באמת הכח של שניהם, לכן תפסיקו לפטפט שטויות כי זה בין כך לא רלוונטי בכלל ותאמינו לי שרמ"ד יודע איך לקבל הפסק בכבוד וכמו"כ רב"צ יודע איך לחיות בשלום ועוד מעט יהיה לכם הפתעות אדירות לטובה ויראו באמת בכל העולם ששניהם באבוב אמיתי
"רב"צ ההמשך של המהר"ש" "ורמ"ד ההמשך של המהרנ"צ" וכל טוב ולהתראות

באבוב 45 X
באבוב 48 ?
תולדות באבוב /
מלכות באבוב /

וזהו מה שאמר רבינו הק' שליט"א "אני שלום" וכי אדבר "המה למלחמה"

בתורת הסוד וגימטריאיות אינני מבין הרבה ..
אבל למה להתאמץ ??
יש שני חצרות נפרדות עם שמות נפרדות:
1. חסידות באבוב
2. מלכות באבוב

פשוט וחלק !

כלל ברזל במחלוקת מהגמרא
זה לבלום את פיו,כל החוצב להבת אש זה מיותר,אחרי ההפסד אני גם רוצה שלום,וסך זה הכל כמה פסוקים שמשתמשים במלחמה נתניהו אמר עכשיו ארדוף אויבי ואשיגם,לפני כמה שנים במחלמת המפרץ קלינטון אמר ה יברך את עמו בשלום

לכלל חסידי
רואים שאתה לא מכיר רבנ"צ לא חסר שם שום דבר, אותו תורה, רק פשוט הוא לא צריך להבליט את עצמו כי הוא מבוסס

לכבוד,, להרבות שלום בעולם‏:
כל הכבוד יש תיקון גדול לשבח צדיקים בהחלט אפשר לקיים את זה כשמדברים על הפני מנחם הערנסקייט, האהבת ישראל, על התורה שלו מי אני להגיד, פשוט מתמיד עצום כל ימיו חבל גדול על דאבדין
אבל ליידיר ליידיר הילדים פה רק יודעים לדבר על שטותים 48 45

גם אנו מחכים לתגובה

תודה מראש
ותעשה חיים חיים

אני לא יודע מי ניצח, פה בטוח אי אפשר לנצח, כי מוחקים חצי מהתגובות, או לא מעלים בכלל מחשש שמישהוא ישנה דעתו

לכבוד בן בית מבפנים‏:
אתה לא נשמע לי בן בית בכלל
אבל אני בטוח יש לך עם מה לשמוח בלי שניהם

לכבוד מחסידי בעלזא‏:
אם אתה מכניס את הראש מי צריך ללמוד ממי אז תשנה את השם שלך וד"ל

לכבוד מחסידי בעלזא בירושלים‏:
כל בי"ד קדוש גם העדה החרדית? קל מאד להגיד להשני

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture