בכירי BMW מגיעים היום לישראל במטרה לבחון טכנולוגיות חדשניות 'כחול לבן'

בכירי ענקית הרכב ייפגשו עם למעלה מ- 20 חברות טכנולוגיה ישראליות • הפיתוחים המתקדמים והחדשניים ביותר - 'כחול לבן' – יוצגו ע"י החברות הישראליות שאותרו ונבחרו מבעוד מועד - בהתאם לדרישות BMW - ע"י המנהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא שסייעו בתיאום וארגון הביקור • בין החברות הישראליות שיציגו בפני בכירי ענקית הרכב: חברות בתחום האנרגיה, הקישוריות וטכנולוגיות מתקדמות נוספות בתחום הרכב • במסגרת הביקור, יפגשו חברי המשלחת עם מנכ"ל מכון היצוא והמדען הראשי במשרד הכלכלה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

משלחת בכירים בהובלת ד"ר הרברט דיס (Dr. Herbert Diess) חבר ההנהלה הבכירה בענקית הרכב הגרמנית BMW – האחראי על תחום הפיתוח – תגיע לישראל מחר ( 15-16.9.2014) לביקור בן יומיים.

מטרת הביקור בישראל, היא לבחון רכישת טכנולוגיות ושיתופי פעולה עסקיים עם חברות ישראליות המציעות פתרונות מתקדמים, ייחודיים וחדשניים בתחום הרכב.

במהלך הביקור, עתידים חברי המשלחת להיפגש עם המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, מנכ"ל מכון היצוא, עופר זקס, מנהל מינהל תחליפי דלק במשרד רוה"מ, איל רוזנר ומנהל המטה לקידום השקעות במשרד הכלכלה, עודד דיסטל.

המשלחת הבכירה, אורגנה בסיוע הציר המסחרי של משרד הכלכלה בדרום גרמניה ואוסטריה, מרדכי איש שלום, מכון היצוא הישראלי ומינהל סחר חוץ שבמשרד הכלכלה, שסייעו באיתור החברות הישראליות בעלות הפיתוחים המתקדמים והחדשניים ביותר – בהתאם לדרישות שהועברו ממטה BMW – ובארגון ותיאום המפגשים העסקיים בין בכירי החברה לבין נציגי חברות הטכנולוגיה הישראליות.

שי זרביץ', ממונה מחלקת אירופה במינהל סחר חוץ – משרד הכלכלה: "בישראל מספר הולך וגובר של חברות טכנולוגיה ישראליות, המייעדות פיתוחים לענף הרכב העולמי, בהם פתרונות מתקדמים השותפים לחזון המכונית האוטונומית, אופטימיזציית ביטחון נוסעים, ונהגים וכן מיזמים של תחליפי דלקים לתעשיית האוטומוטיב, המביאות לצמצום זיהום אוויר וניצול יעיל וחסכוני יותר של מנועי הבעירה ברכבים.

BMW 2

אורי פחטר, מנהל מחלקת פרויקטים בין-לאומיים ומדינות יעד, מכון היצוא: "יצרנית הרכב ב.מ.וו. מובילה שנים ארוכות את תעשיית הרכב העולמית בהיקף השקעותיה במו"פ. בקרב הספקים של תעשיית הרכב, נחשבת ב.מ.וו. ליצרנית הרכב הנגישה ביותר לחדשנות טכנולוגית. תעשיית הרכב העולמית מתעניינת כיום בחדשנות טכנולוגית ממגוון רחב של תחומים תעשייתיים ביניהם מתחום מדעי החיים, תקשורת, תוכנה, חומרים מרוכבים וקלי משקל, סנסורים, הנעה אלטרנטיבית, אגירת אנרגיה, רכב מקושר ועוד. לאחר הליך ארוך ומסודר שנוהל על ידי הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה הישראלי במינכן וענף הרכב במכון היצוא, במסגרתו הוצגו בפני מקבלי החלטות בכירים בב.מ.וו. פתרונות טכנולוגיים של חברות ישראליות בשלל תחומים תעשייתיים, הגיעו נציגי החברה להכרה כי יש בישראל כר נרחב לבחינת שיתופי פעולה טכנולוגיים. הרב גוניות הטכנולוגית בישראל, כמו גם החדשנות והחשיבה על פתרונות ייחודיים, קידמו את החלטת החברה להגיע ארצה, לבחון שת"פ עסקי ולפעול על מנת לקדם את הטמעת הטכנולוגיות הישראליות בדגמי רכב עתידיים. ביקור חשוב זה הינו עדות נוספת להכרה ביכולותיה של התעשייה הישראלית".

מחברת BMW נמסר לקראת הביקור: "ישראל ידועה כמרכז פעילות משמעותי של כמה מהחברות המתקדמות ביותר בתחום המוצרים המשלימים לרכב ובה נוסדו חברות המציעות פתרונות חדשניים בתחום הקישוריות, העברת המידע והאנרגיה. תחומים אלו של חדשנות, רלוונטיים ביותר עבור BMW ומסיבה זו, BMW נכונה להחליף רעיונות בתחומים הנוגעים לפיתוחים העדכניים ביותר. בכוונתנו להיפגש גם עם נציגים רשמיים של מדינת ישראל, כגון המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, על מנת לדון בסוגיות הנוגעות בעתיד התחבורה הברת קיימא והידידותית לסביבה."

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture