מרכז "כיוון" בירושלים מציין השמת העובד ה-500

בסיור מיוחד של ראש העיר ירושלים ניר ברקת: מרכז 'כיוון' לתעסוקה בירושלים ציין את העובד ה-500 שזכה להשמה מקצועית בעבודה מפרנסת • הצוות המקצועי בעיריית ירושלים בראשות ראש העיר ערך סיור מקצועי במרכז "כיוון", והתרשם מן המקצועיות, המיקוד והמענה לצרכי הציבור החרדי • ברקת: "על מעסיקים המחפשים עובדים איכותיים ומקצועיים להבין את הערך המוסף של 'כיוון' ותרומתו לעיר ירושלים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בטקס-ברכות קצר, הוכרזה השמת העובד ה-500, אשר זכה להשמה מקצועית בעבודה מפרנסת באמצעות מרכז 'כיוון' בירושלים. ראש העיר ירושלים שהשתתף בסיור מיוחד במקום, השתתף בברכות והביע התרשמותו מן המקצועיות והמיקוד המוענקים למעסיקים ולדורשי התעסוקה בציבור החרדי.

מאות עובדים, בני המגזר החרדי, מצאו עבודה המתאימה להם ולכישוריהם באמצעות מרכז 'כיוון'. המרכז פועל פחות משנה, וכבר חגג בימים האחרונים ציון דרך ייחודי: העובד ה-500 אשר זכה להשמה מקצועית ואיכותית.

במסגרת הסיור הסביר מנהל מרכז 'כיוון' יחיאל אמויאל כי "ייחודיותו של המרכז בכך שהוא מעניק תחת קורת גג אחת את כל הנדרש עבור דורש העבודה החרדי. אנחנו נמצאים וזמינים עבור כל דורש תעסוקה ומעניקים לו את מירב הכלים הבסיסיים, ההכוונה והעזרה המקצועיות – כל זאת במסגרת ההולמת את אורח חייו".

ראש העיר בירך את מרכז "כיוון" החוגג ציון העובד ה-500 ושיבח את הצוות הנרחב "היוצק תוכן מקצועי ויעיל לקורת הגג ששמה 'כיוון'. פעמים שהביטוי מורה אל-נכון ומביע את מהותו של המקום ומטרתו. 'כיוון' כשמו כן הוא, מעניק כיוון ברור ומסמן מטרה מוחשית תוך סלילת הדרך המוארת בדרך לפרנסה מכובדת". ברקת ציין עוד כי "על מעסיקים המחפשים עובדים איכותיים ומקצועיים להבין את הערך המוסף של 'כיוון' ותרומתו לעיר ירושלים"

ניר ברקת בסיור במרכז כיוון ירושלים (2)

אלפי הפונים למרכז 'כיוון' במהלך החודשים שחלפו מאז הקמתו, מעידים על תובנה מקצועית זו. מאות מתוכם רכשו כלים בסיסיים הבאים לידי ביטוי בחיפוש עצמאי אחר עבודה; ומאות אחרים הושמו ישירות על ידי המרכז בתפקידים מגוונים וייחודיים המתווספים כל העת למאגר על ידי הצוות המקצועי.

מרכז "כיוון" בירושלים הוקם בשיתוף פעולה של משרד הכלכלה ועיריית ירושלים, ומופעל על ידי קרן ק.מ.ח ו"מנפאואר בראשית" – שהן בעלות ניסיון ומקצועיות ארוכת שנים בתחום התעסוקה לציבור החרדי ותוצאות מוכחות בהשמה מקצועית.
"ניסיון קרן ק.מ.ח. בקרב הציבור החרדי, יחד עם המקצועיות של המרכז לשילוב חרדים בעיריית ירושלים והתקצוב של משרד הכלכלה – הם אשר מאפשרים להעניק את המיטב האיכותי בתחום עולם התעסוקה עבור הציבור החרדי" – ציין מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן ק.מ.ח.

ראש העיר עקב אחר פעילות המרכז בשלביו השונים, סייר בחדרי הלימוד ושוחח עם המשתתפים השונים. כאשר בחדר שבו נערכה השתלמות יזמים מטעם מט"י, קיים ראש העיר השתתפות פעילה בדיון והציע את זווית ראייתו המקצועית להצלחה ביזמות פורצת דרך.

לסיור המאלף התלוו מנכ"ל ק.מ.ח מוטי פלדשטיין, סמנכ"ל קרן ק.מ.ח. אברהם יוסטמן, מנהל מרכז "כיוון" יחיאל אמויאל, מחזיק תיק תעסוקה חרדית יו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר, הגב' בוני גולדברג מנהלת המנהל לשירותי קהילה, הגב' שירה ברלינר אחראית תחום תעסוקת חרדים במשרד הכלכלה, חיים עמר מנהל הרשות העירונית לתעסוקה, אליהו וינד ממונה על מרכז 'כיוון' מטעם העירייה, גב' תמי פלג מנהלת תכנון ופיתוח לרשות העירונית לתעסוקה, מר יוסי אפטר מהרשות לפיתוח ירושלים, מר ירון תורן מהאגף לתכנון אסטרטגי בעיריה, ואלעזר שטראוס וגב' ליאל פרץ, נציגי מנפאואר בראשית.

סמנכ"ל ק.מ.ח. אברהם יוסטמן הודה בסיום הסיור לראש העיר ולצוות העיריה על הירתמותם הרצופה להצלחת המרכז ולפיתוחו וקרא להמשך שיתו"פ עם אגפי העיריה הרלוונטיים בדרך להשמה ה- 1,000.

ניר ברקת בסיור במרכז כיוון ירושלים (1)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture