בתי החולים של הדסה פועלים במתכונת שלג

בהדסה מוכנים לסופת השלג: דרכי הגישה אל בית החולים תשמרנה פנויות להגעת מטופלים, צוותים רפואיים יפעלו בכוננות מוגברת ותתוגבר אספקת ציוד רפואי • מנהל מיון ילדים, ד"ר עודד פוזננסקי: ""אוכלוסיות הקצה כמו תינוקות, ילדים קטנים וזקנים, מחייבות תשומת לב מיוחדת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בתי החולים של הדסה פועלים החל מהיום במתכונת שלג. צוותי בית החולים נמצאים בכוננות מלאה וערוכים לטפל בכל המטופלים המאושפזים או כאלה שיגיעו לקבלת טיפול.

נכון להיום, 7 בינואר 2015 – מרפאות החוץ בבתי החולים בהדסה ובעין כרם יעבדו עד השעה 12:30. אשפוזי יום אונקולוגיה והמטולוגיה יעבדו עד השעה 15:30.

הצירים הראשיים אל בית החולים ישארו פתוחים באמצעות מפלסות שלג, פיזור מלח וכל פעולה שתידרש, בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים והמשטרה. כל הפעילות הדחופה והאשפוזית בבתי החולים של הדסה תימשך ללא שינוי.

קרא עוד:

[postim]

מדוברות הדסה נמסר כי בתי החולים של הדסה ערוכים לקראת מזג אויר קיצוני בירושלים, לרבות סופת שלג כבדה. "בדיוק כמו בסופת השלג אשתקד, בתי החולים בעין כרם ובהר הצופים ימשיכו לתפקד כסדרם ויהיו ערוכים לקליטת כל חולה שיזדקק לשירותיהם" מבהירה לציבור פרופ' תמר פרץ, מ"מ מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה.

"לאחר שקיימנו דיונים עם גורמי העירייה והמשטרה, סיכמנו על שמירת דרכי הגישה בצירים המובילים אל בתי החולים במפלסות ופיזור מלח וסיוע בכל צורך נוסף בשיתוף פעולה מלא.

מערך הרופאים, צוותי הסיעוד וכל שאר בעלי התפקידים החיוניים להמשך פעילות תקינה של בית החולים כבר ערוכים בכוננויות מוגברות ותורנויות, כאשר באם נגיע למצב של היערמות השלג יושארו בבית החולים כוננים מהתמחויות שונות, לכולם אפשרויות הגעה אל בתי החולים.
אדגיש כי גם בשנה שעברה עשו צוותי הרפואה והעובדים בהר הצופים ובעין כרם כל מאמץ אפשרי, אפילו צעידה ברגל, כדי להגיע ולטפל בחולים ולשמור על פעילות רציפה של בתי החולים ועל כך קיבלו רבים מהם תעודות הוקרה".

בתי החולים של הדסה ערוכים ברמה הארגונית אף מבחינת כמות מספקת של ציוד רפואי, תרופות, כביסה נקייה, מזון ודלקים להפעלת גנרטורים. כך גם צוותי הביטחון והתחבורה אשר יפעלו במתכונת מתוגברת לשם סיוע בכל הנדרש וכן נציגי העירייה ומפעילי מפלסות השלג, אשר ישהו לאורך ימי הסופה בבית החולים. "הדסה תתן את מלוא השירות הרפואי, הן למאושפזים במחלקות השונות והן למגיעים במהלך ימי הסופה", מסרה פרופ' פרץ, "ואני קוראת לכל מי שיגיע לנהוג במשנה זהירות ולשמור על בטיחותו בדרכים".

מנהל מיון ילדים בהדסה עין כרם, ד"ר עודד פוזננסקי מדגיש בפני הציבור את הסכנות בימים אלה במיוחד, בין הייתר של תופעת כוויות קור. "אוכלוסיות הקצה כמו תינוקות, ילדים קטנים וזקנים, הן המחייבות תשומת לב מיוחדת. סימנים כמו איבוד תחושה בקצות הגפיים, שינוי צבע באיזורים אלו, פצעים קטנים שכואבים, ובכלל כל החמרה במצב בריאותי בעייתי – מחייבת פנייה לקבלת טיפול רפואי ואין להקל בה. גם חימום יתר של חדרים הינו מסוכן ויש לשמור על טמפ' ממוצעת שאינה קיצונית לשום כיוון".

לבירורים במהלך ימי הסופה, הציבור מוזמן להתקשר לטלפון: 02-6777111

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture