החזאי התורן • נתניהו בהערכת מצב: "הסופה עדיין לפנינו"

התחזית צופה להיום שלג קל מעורב בגשם בהרי הצפון המרכז והנגב. הלילה ובשישי יתחדש השלג בעיקר בהרי המרכז והר הנגב • המפכ"ל: "מקווים לפתוח את הצירים גם ביום שישי"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הסופה החורפית העזה ממשיכה עד סוף השבוע: היום ירד גשם מידי פעם מצפון הארץ ועד הנגב. צפוי שלג קל מעורב בגשם בהרי הצפון המרכז והר הנגב . עדיין ינשבו רוחות ערות. הטמפרטורות תשארנה נמוכות במיוחד.

לקראת ערב הגשמים יתמעטו, ובלילה חשש להיווצרות קרח על הכבישים בהרים. במהלך הלילה ירד גשם מידי פעם מצפון הארץ ועד הנגב. שלג ירד בעיקר בהרי המרכז והר הנגב. קר במיוחד. עדיין קיים חשש לשיטפונות.

ביום שישי יוסיף לרדת גשם מידי פעם מצפון הארץ ועד הנגב. שלג ירד בעיקר בהרי המרכז והר הנגב. קר במיוחד. עדיין קיים חשש לשיטפונות. בלילה חשש להיווצרות קרח על הכבישים בהרים. בשבת, הטמפרטורות תעלנה במקצת אך יוסיף להיות קר מהרגיל . משעות אחר הצהריים צפויים ממטרים בצפון ובמרכז, מלווים בסופות רעמים וברד. בלילה הגשמים יתפשטו לנגב. בהרי הצפון יתכן שלג. חשש לשטפונות במקומות המועדים. ביום ראשון תשכך הסערה, אך ממטרים מקומיים ירדו בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. במשך היום הגשם ייחלש ויפסק לקראת ערב. הטמפרטורות תעלנה במקצת אך תשארנה נמוכות מהרגיל. קיים חשש משטפונות.

קרא עוד:

[postim]

שלג בירושלים - טבת תשעה - אידישע טעגליכע נייעס (10)מעורב ירושלמי. שלג מעורב בגשם

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אתמול בערב הערכת מצב בעיריית ירושלים בעקבות הסופה במזג האוויר. בהערכת המצב השתתפו ראש העיר ירושלים ניר ברקת, השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ, מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, ס' הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן, מפקד פיקוד העורף אלוף אייל אייזנברג, מפקד מחוז ירושלים ניצב משה צ'יקו אדרי, מנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן ונציגי הרשות הארצית לכבאות והצלה, מד"א ונוספים.

בתום הדיון אמר ראש הממשלה נתניהו: "סיימתי עכשיו את הפגישה השנייה שלי בעשרים וארבע השעות האחרונות עם הגורמים השונים בעיריית ירושלים ורשויות הביטחון וההצלה. אני מתרשם שהעבודות הללו מתבצעות היטב.

"הסופה עדיין לפנינו, אני מקווה שהיא תהיה פחות קשה מהסופה של השנה הקודמת. אני מזכיר שיש לנו שלוש משימות – אחת: הצלת חיים, שתיים: רציפות של שירותים חיוניים, ושלוש: ערבות הדדית. אני מבקש מאזרחי ישראל לפקוח עין על השכנים, על הקשישים, על הנכים – לעזור להם כפי שאתם תמיד נוהגים לעשות זאת. יש לנו מסורת מבורכת בתחום הזה – 'כל ישראל ערבים זה לזה', גם הפעם הזאת".

מפכ"ל המשטרה סקר בהערכת המצב אמש בעיריית ירושלים את תוצאות היום הראשון "ההכנות וההיערכות המשותפת של כלל הגופים הפעם הוכיחה את עצמה. אני חושב שאפשר להגיד שרואים את ההבדלים גם ברמה של הכנות המוקדמות, גם ברמה של הפעילות עצמה ביחס לחוויה שאנחנו זוכרים, שהיא לא כזאת רחוקה, מלפני שנה. "ההיערכות הזאת אפשרה לנו לסגור את הצירים בצורה כזאת שגם כשסגרנו את הצירים לא כלאנו ולא נקלעו כלי רכב בתוך הצירים"

"אנחנו גם מתכוננים להמשך, בעיקר לתוך סוף השבוע, כשהתקווה היא שבאמת סוף השבוע יהיה פחות קשה מבחינת מזג האוויר, כך שנאפשר לאזרחים לבוא ליהנות מהשלג והמטרה תהיה באמת לפתוח את הצירים ולאפשר להם לבוא לראות את השלג בירושלים כמו שהיינו עושים את זה בעבר ולפני החוויה של שנה שעברה".

המפכ"ל במפקדת תנועה ארצית, לפני הסופה

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture