אשדוד: ש"ס חגגה את פתיחת מערכת הבחירות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

מאות פעילים, אוהדי המפלגה, חבריה ובכיריה ובראשם נציגים מהמגזר הכללי, הדרוזי והערבי הגיעו אמש (חמישי) לאולם האצולה באשדוד שם נפתחה מערכת הבחירות בחגיגה גדולה ובנאום סוחף מיו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי.

הנאום:

חזרתי הביתה כי חונכתי וחינכתי כל חיי להישמע לגדולים ממני ולהרכין ראש למצוותם. אני שליח ציבור. למרות התקופה הלא קלה שעברתי, למרות שהדבר הכי קל היה לעזוב הכל, לא יכול שלא לשמוע לדעת תורה.

מרן, לפני מותו, ציווה עליי לדאוג לשני דברים: לתורה ולבניו העניים והאביונים. צוואתו של מרן עומדת לנגד עיני יום יום ושעה שעה, כל מה ששס עשתה במשך 30 שנה, בתי ספר, ישיבות, בתי כנסת, עזרה לחלשים ובעיקר להחזיר עטרה ליושנה – גאווה ספרדית, כל זה עומד כרגע לשעת מבחן גדולה מאוד, בלי שס חזקה כל מפעלות מרן עומדים בסכנה.

איך אפשר לעמוד מנגד ולהסתכל על אותם מיליוני ישראלים שחיים מתחת לקו העוני ולראות את האדישות חוגגת כלפי אותם אנשים שקופים שאף אחד לא דואג להם.

יש בישראל מעמד גבוה, ברוך ה', יש להם. לא צריך לדאוג להם.
יש בישראל מעמד ביניים, כוווולם דואגים להם. קשה להם, הם רוצים להרוויח יותר.

אבל, יש בישראל גם אנשים שקופים, 2 מיליון אנשים מתחת לקו העוני,900 אלף מהם – ילדים רעבים. מי דואג להם???? למי איכפת מהם??? את האנשים השקופים האלה, אף אחד לא רואה. מתעלמים מהם, הרבה פוליטיקאים היו מעדיפים שהם לא היו קיימים.

אדוני רוה"מ – איך אתה נרדם בלילה כש 30% מילדי ישראל הולכים לישון רעבים???? מה עשית בשביל אותם משפחות עניות שקופות בקדנציה האחרונה?? איפה החמלה שלך, איפה האחריות שלך?

יאיר לפיד – אתה מתעסק בגלידת פיסטוק ומטוס ראש הממשלה?

שר אוצר שלא עשה דבר וחצי דבר למען הנזקקים השקופים ועוד מכריז בריש גלאי שהוא כאן כדי לדאוג לעמד הביניים בלבד. זאת הבעיה!!

מרן ציווה לנו לדאוג לעניים ולרעבים זה התפקיד שלנו, אני אהפוך כל אבן ואעשה כל מה שביכולתי עד שנדאג לאותם אנשים שקופים – דתיים וחילונים, אשכנזים וספרדים, עולים חדשים וישנים, יהודים וערבים שהמדינה השאירה מאחור. הרעב לא מבדיל בין דת מוצא וגזע, לא יכול להיות שבמדינת ישראל, מדינה של ערבות הדדית, יש כאלו פערים כמו במדינות הכי נחשלות בעולם.

אני אריה מכלוף דרעי, מתחייב שעוד חודשיים מהיום השמש תזרח עבור אותם אנשים עניים , אותם אנשים שקופים שהמדינה בחרה להתעלם מהם. אנחנו נהיה להם פה, אנחנו נדאג לכך שהפערים הנוראיים האלה יקטנו וילדים יוכלו לאכול עם חיוך על הפנים ולא ללכת לישון עם דמעות של רעב. כל מה שעשינו במדינה, כל ההצלחות הגדולות, הבטחוניות, ההיי טק, פרסי נובל, כל זה לא שווה כלום אם ילד הולך לישון עם דמעה של רעב.

שס חורטת על דגלה מלחמת חורמה בעוני ובפערים החברתיים בישראל מלחמה לא פחות חשובה מהמלחמה בחמאס או בדעאש או באיראן.מלחמה שחייבים לנצח בה כי אין לנו ברירה אחרת. זוהי המלחמה האמיתית על הבית מלחמה על פערים חברתיים, מלחמה על ילדים רעבים, מלחמה על חינוך טוב יותר בפריפריה, מפעלים ומקומות תעסוקה.

אנחנו מתנהלים כאילו יש כאן 2 מדינות. מדינת המרכז ובצדדים יש לנו סרח עודף של אנשים שקופים שעדיף להתעלם מהם. לא עוד!!! לאנשים האלה מגיע שנשקיע בחינוך של ילדיהם, שנייצר להם מקומות עבודה ואזורי תעשייה שיכניסו כסף לעיר. מגיע להם להצליח ולשגשג לא פחות ממדינת המרכז ובעיקר מגיע לילדיהם לראות אור בקצה המנהרה ולדעת שאם הם ילמדו וישקיעו יש להם סיכוי להצליח, הם לא פחות טובים ומוכשרים מאף אחד אחר.

אני רוצה לפנות אליכם הישראלים השקופים, הישראלים שאף אחד לא סופר אותם, הישראלים ששקועים בדאגות של מחסור ושל רעב, הישראלים שמרימים מבט מלא תקווה אל הפוליטיקאים – רק כדי להתאכזב ולראות שהם דואגים רק למעמד הביניים.
אתם לא שקופים! אתם לא שקופים! אתם לא שקופים!

זה לא סוד שמאז פטירתו של מרן עברנו תקופה קשה. הוא חסר לכולנו ובמיוחד לי. חסר לי מאוד חכמתו ותבונתו ובעיקר האמונה בצדקת דרכנו התורנית והחברתית. מרן ידע לחבק את כולם חרדים, דתיים, מסורתיים וחילונים. האמין בטוב ליבם של בני האדם ושצריך לעזור לכולם מבלי לבחון בציציותיו. זאת הייתה הגדולה שלו ולא לחינם הלכו כמעט מיליון איש אחרי ארונו ולא לחינם יש למאות אלפי אנשים בישראל תמונה של מרן בבית. אני הקטן קורא מכאן לכל אותם אנשים, בואו הביתה לשס תנו לנו כוח להתמודד עם הפערים החברתיים המטורפים, תנו לנו כוח להתלכד ביחד סביב מסורת ישראל ( קידוש, הדלקת נרות, ארוחת שבת משפחתית ) שכולנו אוהבים. בואו נחנך את ילדנו לזהות יהודית, שמירה על ערכי המסורת, כל אותם דברים שמרן קידש במשך עשרות בשנים.

אני רוצה לקרוא מכאן בקריאה לכל אלה שפרשו מהדרך. יש לנו בית אחד, למרן היה בית אחד, שס זה הבית של מרן ואין אחר. תחשבו עוד פעם, בואו נשלב ידיים ונצעד קדימה בכוחות משותפים מתוך הבית. כולנו גדלנו על ברכי מרן בואו נמשיך את צוואתו, את מפעלותיו התורניים את העזרה לעניים ולאביונים, יש מספיק מה לעשות לכולם.

אחרי שעה ארוכה של ריקודים התפזרו מאות המשתתפים כשהם מולהבים להלהיב את בני עדות המזרח והקהלים התומכים בש"ס.

יעקב כהן היה ותיעד

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

  1. אריה חזק ואמץ!!!
    בס"ד תחזיר את ש"ס למה שהיא הייתה מפלגה עם עוצמה עממית
    ממלגה שמקרבת את העם שבשדות לתורה ולמורשת
    זה הכי חשוב לציבור החרדי לקרב אליו עוד קהלים שומרי מסורת
    כאחד שזוכר את הכנסים בגן סקר עם מרן והרב כדורי איזה עוצמה זה היה אנשים היו מגיעים מכל הארץ מכל הסוגים וחוזרים שמחים עם ראש מורם
    בע"ה תעלה ותצליח

  2. הציבור הספרדי חייב להתאחד מאחרי שס
    מי שלא מבין מה זה שס
    שס זה מעיין החינוך התורני ת"ת לעשרות אלפי ילדים ספרדים שלא היו מקבלים אותם למוסד חרדי אשכנזי ולולי שס הרבה היו זולגים למזרחי
    שס זה קירוב העם שבשדות למורשת ישראל
    אני לא מבין איזה אחריות יש לספרדי בפרט שלא להצביע שס
    מבשרך אל תתעלם מה יהיה עם אלפי ילדים מהה? מי ידאג להם???

  3. לאברהם לשמעון וליוסי חיזקו ואמצו בזכות מה שהקים מרן בעשר עצבעות שלו יש היום יותר בחורי ישיבות ספרדים מאחינו אשכנזים בלי עין הרע כן ירבו שס זה הפתק הכי קדוש שמרן זצל הצביע נחזיר עטרה ליושנה בעזרת השם מרן אמר אנחנו הולכים אחר אורו הקדוש שמלוה אותנו כל רגע ורגע עם ענים עצומות להצביע רק שס רק שס ולשכנע את כולם להצביע לתנועה הקדושה הזאת חיזקו ואימצו

  4. כל עם ישראל [וגם מי שלא] צריך להצביע שסססססס צריך להבין זו המפלגה שבאמת דואגת לאנשים שהם באמת שקופים והולכת אחרי מרן ללא שום פניות [כמובן גם ג ] וגם סתם כך כל יהודי ויהודיה צריכים להצביע שס כי מרן אמר וכך צריכים לעשות ללא שום פניות כולם מקיימים את צוואת מרן זצווקל שאמר בפיו הקדוש והטהור להצביע שס שס שס שס שס שס שס יחד כולם בצוותא כאיש אחד בלב אחד נצביע לתנועה הקדושה שס כי זה הקיייווווםםם שלנווווו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture