הערב: "זעקת התורה" – כנס הרבבות ביד אליהו למען תנועת ש"ס

רבבות ישתתפו הערב בכנס ההיסטורי למען תנועת ש"ס בראשות מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים וראשי ישיבות • מאות אוטובוסים יובילו את המשתתפים מכל רחבי הארץ, אלפים נוספים יצפו ויאזינו לאירוע בשידור חי שיוקרן מחוץ להיכל, באתרים ובתקשורת האלקטרונית • בזמן האירוע יתקיימו במקביל 6 כינוסי ענק לנשים ברחבי הארץ • המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ובמת ענק נבנתה לטובת מאות הרבנים • בכנס ייחשפו קטעי וידיאו נדירים מחייו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בתחושה היסטורית יתכנסו הערב רבבות בכנס ענק למען תנועת ש"ס הנושא את השם "זעקת התורה" שיתקיים בהיכל הספורט יד אליהו בתל אביב.

לאחר אינספור ימים של הכנה מדוקדקת שכללו מפגשים, סיורים והתארגנויות של אנשי הוועדה המכינה הערב זה יקרה: רבבות תומכים ואוהדי מרן זיע"א יגיעו באוטובוסים מאורגנים מכל רחבי הארץ וינהרו דרך הכניסות הרחבות לאולם יד אליהו.

כבר משעות הצהריים המוקדמות ייצאו האוטובוסים מהצפון הרחוק כמו גם מהדרום הרחוק על מנת שהתושבים יוכלו להספיק ולהגיע לתחילתו של הכנס. כבר כעת הוזמנו מאות אוטובוסים לשנע את ההמונים לאירוע, וזאת מלבד האלפים שיגיעו בכלי רכב פרטיים ובתחבורה ציבורית.

ביד אליהו שוקדים זה כמה ימים על בניית במת ענק כשהיא מחוזקת בקונסטרוקציות ענק, עליה ישבו למעלה מ-200 רבנים מכל עיר ועיר בישראל. בראש הכנס, שנערך בדיוק שבועיים ליום הבחירות, יעמדו מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים, ראשי ישיבות, דיינים ופוסקי הלכה מכל רחבי הארץ.

משטרת מחוז ת"א נערכה לקראת הכינוס הענק ולהגעת הרבבות להיכל יד אליהו. בימים האחרונים התקיימו מספר ישיבות בין מארגני האירוע לקציני המשטרה ובמהלכן סוכמו פרטי מערך האבטחה. כוחות המשטרה יהיו פרוסים משעות הצהריים לאורך ציר יגאל אלון ויאבטחו את רבבות המשתתפים.

באירוע, שיתקיים כאמור במעמד מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, יוקרנו קטעי וידאו מרגשים שטרם פורסמו, על מרן הראשון לציון רבי עובדיה יוסף זצ"ל. בנוסף יחזו רבבות המשתתפים בתמיכת רבנים מכובדים נוספים הקוראים לפעול ולתמוך בתנועת ש"ס שמהווה מפעל חייו של מרן זצ"ל.

בוועדה המכינה מספרים על היענות שיא לאירוע, כאשר רבים בכל הארץ לא רואים בו כנס בחירות רגיל, אלא הצהרת אמונים למרן' בתקופה מעורפלת זו, ומעוניינים לעשות זאת במעמד האלפים ומועצת חכמי התורה.

בשל העומס הצפוי, יוקרנו עבור אלפים נוספים שלא יצליחו להיכנס לאולם, כל מראות ומהלך האירוע מעל גבי במסכי ענק שיהיו פרוסים מסביב להיכל יד אליהו. בנוסף לכך יעבירו כלי התקשורת האלקטרונית ואתרי האינטרנט את האירוע כולו בשידור חי. למקום האירוע ייצאו ממוקדים שונים ברחבי הארץ רכבים מקושטים בכרזות, שיצטרפו לשיירות ענק אשר יגיעו במרוכז למקום האירוע.

בעוד שרבבות המשתתפים יחזו במעמד בהיכל, יתקיימו במקביל 6 כינוסי ענק לנשים ברחבי הארץ, בערים באר שבע, צפת, פתח תקוה, ירושלים, בני ברק וטבריה.

בירושלים יגיעו אלפי נשים להשתתף בכינוס שיתקיים באצטדיון הפועל בקרית יובל. בבאר שבע יגיעו מאות הנשים לאולמי הורדוס, בפתח תקוה הן יתכנסו באולם היכל שלמה, בבני ברק יתקבצו הנשים לכנס ענק באודיטוריום. בצפת באולם אלקבץ ובטבריה במלון עדן.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

  1. ההיכל ביד אליהו נקרא רשמית היכל מנורה מבטחים.נא הקפידו על כך.בהחלפת השם הושקעו הרבה כספים…נא כבדו אותנו.
    בברכה
    בתיה קוריס
    מנהלת יחסי הציבור של מנורה מבטחים
    0543006041

  2. אין לבנ"א הזה בושה ברגעים האחרונים של מרן הוא חושב על הפוליטיקה ביום שאחרי.
    ולגופה של הקלטה אני לא יודע אם זה נכון [אני לא מאמין לאף אחד שם] אבל גם אם כן מרן רצה לפייס אותו.
    מועצת חכמי התורה ומרן הם שקיבלו את ההחלטה וזה מלחץ ממה שהוא לא עשה כלום פשוט רק הרס אז היה חייב להביא את אריה שימשיך את המהפכה בע"ה.
    אני יודע מה מרן אמר בפומבי על חכם שלום 'פה קדוש מה שהוא יגיד לכם תעשו' וכן על רבי אריה אני מחזיר לך את הפיקדון ולציבור תצביעו שס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture