ח"כ זועבי הותקפה על ידי פעילי הימין הקיצוני

באירוע של סטודנטים בו השתתפה זועבי לצד פוליטיקאיות אחרות, פרצה תגרה המונית בין פעילי הימין שבאו למחות על מתן הבמה לח"כית הקיצונית לבין פעילי הרשימה הערבית המשותפת ותומכי זועבי • יועצת התקשורת של בל"ד נפצעה ופונתה לבית החולים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

פעילי הימין הקיצוני פוצצו היום כנס של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, בו השתתפה גם ח"כ חנין זועבי. הכנס הרב-מפלגתי, שעסק בנושא 'נשים ופוליטיקה', משך אליו פעילי ימין רבים שבאו למחות על הענקת הבמה לח"כ הערבייה הפרובוקטיבית.

בהודעות שהופצו לפני הכנס, נקראו פעילי הימין לבוא ו"למחוק לזועבי את החיוך מהפנים". למקום באו פעילים רבים של ישראל ביתנו והבית היהודי, והם התעמתו עם מספר סטודנטים ערבים ופעילי שמאל. המהומה הגיעה לשיא כאשר אחד המתפרעים שפך בקבוק מיץ על ראשה של זועבי.

קרא עוד:

[postim]

לאחר מכן התפתחה תגרה המונית באולם ומחוצה לו, בו הוכתה יועצת התקשורת היהודייה של מפלגת בל"ד, אמילי מואטי, במוט של דגל ישראל. מואטי, שניהלה גם את הקמפיין לנשיאות של הנשיא רובי ריבלין, נזקקה לטיפול רפואי ופונתה לבית החולים. גם ח"כ מיכל בירן (העבודה) שהשתתפה בכנס סיפרה כי "במהלך המהומה והרוחות שהתלהטו חטפתי מרפק וכמעט העיפו אותי מהמדרגות. זה היה אלים ומזעזע. שני הצדדים הגיעו מתודלקים מראש ולא נתנו להרגיע את הרוחות".

"סטודנטית נעמדה על השולחן והניפה דגל פלסטין"

עדת ראייה תיארה כי בתוך האולם הונף שלט של ליברמן 'עונש מוות למחבלים', והיה קהל משולהב שלא נתן להתחיל את הכנס. "לא נתנו לפתוח את הפה. הכנס לא ממש התחיל. כשכן זזו דברים, הלהבות התגברו ואנשים החלו להתקרב לבמה. אחת הסטודנטיות הוציאה צעיף של אש"ף. רק אז המשטרה התחילה לנסות להפריד והתחילה אלימות קשה", אמרה.

סטודנט שהיה נוכח במקום סיפר: "זועבי הגיעה וישבה בכנס והתחילו לקלל אותה ולעשות רעש. קראו לה לחזור לעזה, כולל לנו הסטודנטים, ואז מישהי הרימה דגל פלסטין והתחילו לשפוך שתייה ובקבוקים".

ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) הכחישה את הטענות כי לקחה חלק בקטטה שפרצה במקום. היא סיפרה כי סטודנטית נעמדה על השולחן והניפה דגל פלסטין. "אני קראתי לה להפסיק ולהוריד את זה, שאין מקום להנפה של דגל פלסטין במדינת ישראל. ניסו להוריד ממנה את הדגל, בשלב זה עזבתי את האולם, היו בעיקר צעקות והבנתי שהפאנל לא יכול להתקיים. לא ברור לי מהיכן הטענות שאני פגעתי בסטודנטית ערבייה, כי עזבתי לפני שהחלו פגיעות פיזיות במישהי״.

התמודדותה של זועבי המעודדת רצח יהודים, הוכשרה על ידי בית המשפט העליון

דובר המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, עמיחי זבולוני, מסר: "מדובר בפרובוקציה מכוונת ומכוערת של פעילי הימין ואנשי זועבי, אשר ניסו במכוון לחבל בכנס. האירוע אירע בכנס נשים ופוליטיקה שאורגן עלי ידי סטודנטיות של המרכז ואנו מצרים על כך שגורמים קיצוניים ואינטרסנטים חיבלו בפעילות סטודנטיאלית מבורכת".

ח"כ חנין זועבי מעוררת פרובוקציות באורח קבע מאז היבחרה לכנסת ברשימת בל"ד לפני כשש שנים. בין השאר היא השתתפה במשט המרמרה לעזה, לצד טרוריסטים אשר ניסו לרצוח חיילי צה"ל ופצעו קשה כמה מהלוחמים שניסו להשתלט על הספינה. בקיץ שעבר עוררה סערה רבתי כאשר טענה שרוצחי שלושת הנערים הי"ד בגוש עציון אינם טרוריסטים.

ועדת הבחירות המרכזית פסלה אותה מהתמודדות לכנסת ה-20, ושנתיים קודם לכן גם מהתמודדות לכנסת ה-19, אולם בית המשפט העליון הפך את ההחלטה בשני המקרים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture