חיים אפשטיין מבני תורה לקול-חי: לא אצביע יחד בגלל מרזל

בירושלים התכנסו אמש אלפים באולם הארנה בכינוס בני תורה בו נאם מרן ראש הישיבה הגאון הרב שמואל אוירבך שהתמקד בחשש מגזירות הגיוס- אך לא קרא לתלמידיו לתמוך באחת המפלגות החרדיות. סגן ראש עירית ירושלים מטעם סיעת בני תורה חיים אפשטיין אמר הבוקר בתכנית מדברים בחירות בקול-חי כי לא התקבלה עדיין הוראה למי להצביע אך הוסיף כי אינו מסוגל להצביע למפלגת יחד בגלל חבירתה לפעיל הימין ברוך מרזל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 תגובות

  1. זה מה שמפריע לו??? הוא המליך ראש עיר חילוני בירושלים! מעביר תקציבים ומבנים לחילונים בירושלים! וזה מה שמפריע לו?! אין גבול לצביעות ולרשעות! בושה וחרפה!!!!

  2. הפלס קבלו הרבה כסף מהV15 שהוציאו עשרות מליוני שקלים כדי לעזור לשמאל לעלות לשלטון, כדי שישפיעו על הציבור החרדי להימנע בבחירות ועל ידי כך להחליש את גוש הימין ולהעלות את הרצוג וציפי. זה מסביר את העובדה שלמרות שבבחירות הקודמות הפלס חיפש איך להכשיר את ההצבעה לג' ועשה זאת בחדוה רבה בעזרת ליצמן למרות שהם ידעו היטב שבגור כל מי שצריך מקבל את ברכת הדרך להתגייס לצבא ולאו דוקא ליחידות דתיות. הפעם לא עזרו כל האדמו"רים שחילו את פני ר' שמואל. בשעה שבעצם לא השתנה שום דבר מהותי בקשר לחוק הגיוס מלפני שנתים. הפלס חוזר כאן בעצם על אותו התרגיל שעשה בבחירות לעירית ירושלים, אז העמידו מועמד קש כדי לעזור לברקת להיבחר לראשות העיר וקבלו את שכרם. הפעם הם מקבלים את ביסוסו הכלכלי של העיתון בתמורה להימנעות בבחירות לכנסת.

  3. הם קבוצת אינטרנסנטים מושחתים מהיסוד אין גבול לחוצפה ולעזות המצח על השיקול לפרוש מ ג~ שהם המפלגה שתדאג הכי טוב לגזירת הגיוס גם אם לא באופן מושלם לטענתם; זה רק חושף את הצביעות הנוראה שלהם אוי לנו שכך עלתה בדורנו שמייצגים עצמם כבני תורה מתנהגים כאחרוני העבריינים!!!!!!!!
    ואגב משיחה שקיימתי עם אחד הבכירים שם עולה כי הרבה מתוכם כן יתנו את הקול ליחד תמורת גובים כמובן.
    ובע"ה מחר נבוא כולנו נפעל ונפעיל עבור הרשימה הקדושה ג כהוראת גדולי הדור ונזכה שיתקדש ש"ש על ידינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו