טרגדיה באשדוד: החתן שמעון יצחק אייזנבך ז"ל

החתן הצעיר בן ה-19, מתלמידי ישיבת בעלזא בירושלים, היה בתהליך טיפול והתאוששות מהמחלה הקשה שהתגלתה אצלו לפני מספר חודשים. הבוקר הידרדר מצבו בפתאומיות והוא השיב את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: בחסידות בעלזא ובקהילה החרדית באשדוד המומים וכואבים מפטירתו בקיצור ימים ושנים של החתן הצעיר שמעון יצחק אייזנבך ז"ל, מתלמידי הישיבה הגבוהה 'ברכת אהרן' של חסידי בעלזא בירושלים.

שמעון יצחק ז"ל נולד בז' סיון תשנ"ו להוריו החשובים, יבלחט"א אביו המחנך הנודע וגבאי הצדקה ר' דוד אייזנבך, ואמו בת הרב אברהם רכניצר מבני ברק, מרובע ז' באשדוד.

לפני כחצי שנה בא בברית האירוסין עב"ג בת הר"ר יוסף רובינשטיין מאשדוד, והחתונה היתה אמורה להתקיים בחודש תמוז הקרוב.

חבריו ומכריו ההמומים של שמעון יצחק ז"ל מספרים על בחור תלמיד חכם וירא שמים, אהוב על המקום ועל הבריות ומשרה תמיד אווירה טובה על כל סביבתו.

לפני שלושה חודשים החל לסבול מייסורים קשים בבטנו והתמוטט. הרופאים גילו שהוא סובל ל"ע מגידול ממאיר במעיים. לאחר סדרת טיפולים וניתוחים החל להתאושש ואף היה אמור להשתחרר מבית החולים לשבת הקרובה ולהמשיך בטיפולים בשבוע הבא. הבוקר בשעה 6:30 החל מצבו להידרדר בפתאומיות וכחצי שעה לאחר מכן השיב את נשמתו ליוצרה.

הלוויתו תצא היום בשעה 13:30, מביתו ברחוב רבינא באשדוד, דרך בית המדרש של בעלזא 'בית דוד שאול' ברחוב רבי חנינא בן דוסא, לבית החיים בעיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ויהא למליץ יושר בפני הקדוש ברוך הוא, שיאמר לצרותינו די.

IMG-20150319-WA0121

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו