נתניהו בהשבעת הכנסת ה-20: "מחויב להורדת יוקר המחיה"

ראש הממשלה הזהיר שוב כי ההסכם המתגבש בלוזאן סולל את הדרך לאיום הגדול ביותר על קיומה של ישראל – הגרעין האיראני • "אהיה ראש הממשלה של כולם, אלו שבחרו בי ואלו שלא. דלתי פתוחה ותהיה פתוחה בפני כל נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת", הבטיח נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר היום שוב על הצהרתו מלפני הבחירות, לפיה הוא "מחויב להורדת יוקר המחייה ובכלל זה להפחתת מחירי הדיור". נתניהו ציין, כי הוא "אומר את הדברים עכשיו, אף שהבחירות מאחורינו".

בטקס הרמת כוסית בטרקלין שאגאל לרגל השבעתה של הכנסת ה-20, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני כאן בתור ראש ממשלה של כל אזרחי ישראל. דלתי פתוחה בפני כל נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת".  נתניהו הוסיף, כי "זהו יום חג לדמוקרטיה המאוימת ביותר עליי אדמות. ב- 67 שנות עצמאותנו, בימי רוגע וסער, שמרנו מכל משמר על הדמוקרטיה שלנו וזהו הישג כביר והוא מרשים עוד יותר בשנים האחרונות. כי בכל כיוון אליו נביט, האדמה רועדת סביבנו ואילו אנו ניצבים על הקרקע המוצקה של הדמוקרטיה הישראלית".

קרא עוד:

[postim]

ראש הממשלה בחר להתייחס לקריאות לפעול לאיחוי השסעים בחברה הישראלית ואמר: "אני עומד כאן היום כראש ממשלה של כל אזרחי ישראל, אלו שבחרו בי ואלו שלא. דלתי פתוחה ותהיה פתוחה בפני כל נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת. אקים ממשלה שתפעל למען כל אזרחי ישראל. משימתנו הראשונה לאחות את הקרעים ולהתאחד סביב המשימות החשובות לכל אזרחי המדינה". כמו כן התייחס לעניינים החברתיים-כלכליים וציין כי "אני מחויב לטפל בהורדת יוקר המחייה, בדגש על הפחתת מחירי הדיור ואני אומר את זה עכשיו, אחרי שהבחירות כבר מאחורינו".

"הפריצה של איראן לפצצה גרעינית תארך פחות משנה, וייתכן שהרבה פחות מכך"

בעניין יחסי ישראל-ארה"ב אמר נתניהו: "גם בתוך משפחה לא תמיד מסכימים על הכל. היחסים חזקים מכל משבר או חילוקי דעות בגלל שיתוף ערכים. כשמדובר באיום קיומי ישראל מחויבת לשמור על קיומה". לאחר מכן, חזר ותקף את ההסכם המתגבש בין מעצמות המערב לאיראן.

"האיום הגדול ביותר על ביטחוננו ועל עתידנו היה ונשאר ניסיונה של איראן להתחמש בנשק גרעיני. ההסכם המתגבש בלוזאן סולל את הדרך לתוצאה זו. ככל הנראה, הוא ישאיר בידי איראן מתקנים תת-קרקעיים, את הכור הגרעיני באראק, צנטריפוגות מתקדמות – כל אותם דברים שרק לפני כמה חודשים נאמר לנו, בצדק, שהם אינם חיוניים לתכנית גרעין המיועדת לצורכי שלום", אמר ראש הממשלה.

נתניהו הזהיר כי זמן הפריצה של איראן להשגת חומר בקיע לפצצות גרעין לא יארך שנים כפי שנאמר בתחילת הדרך, אלא פחות משנה, על פי הערכות ישראל, וייתכן שהרבה פחות מכך. "וכל זה, לפני שלוקחים בחשבון את הטילים הבליסטיים שאיראן ממשיכה לייצר, את הפיתוח של צנטריפוגות מתקדמות שלא נעצר, את סירובה העיקש של איראן לחשוף בפני הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית את פעילותה לפיתוח נשק גרעיני. ואני מוסיף – את מסע הכיבוש והטרור של איראן, שהוא גלוי לכל, כולם רואים זאת, לנגד עינינו, מגולן ועד תימן, מעיראק ועד עזה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture