נציגי עיריית בני ברק נפגשו עם ראשי משטרת המחוז

כל צוות הפיקוד הבכיר של המחוז והמרחב הגיע למפגש, חרף כל העיסוקים המרובים, ומפקד המחוז ציין כי הדבר נובע מהכרה בשיתוף-הפעולה עם העירייה • לאחר דברי ברכה מראש העיר, נשמע דבר החג מפי הגרי"מ לאו שליט"א

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

"אנו עושים הכל ובשיתוף פעולה הדוק עם עיריית בני-ברק, בראשותו של הרב חנוך זייברט, לשמור על מסגרת של פעילות משותפת ברוח טובה ובהתחשבות בצביונה היחודי של העיר"-כך אמר מפקד משטרת מחוז תל-אביב, ניצב בנצי סאו במפגש השנתי לקראת חג הפסח, בהשתתפות רבנים, נציגי העירייה וצמרת משטרת מחוז תל-אביב ומרחב דן שהתקיים באולם הישיבות של מועצת העירייה.

מפקד המחוז ציין את הפעילות המשותפת של העירייה, בראשות הרב חנוך זייברט, ראש העיר ושל המשטרה לתגבור מערך האבטחה והסדר באזורים השונים של העיר, כפי שבאה לידי ביטוי בליל חג הפורים האחרון, שהיה שקט, כמעט, לחלוטין ובלא תקדים. הוא הוסיף, כי בואם של כל צוות הפיקוד הבכיר של המחוז והמרחב למפגש, חרף כל העיסוקים המרובים, נובע מהכרה בשיתוף-הפעולה עם העירייה, שיכול לשמש דגם יעיל לרשויות רבות אחרות.

הרב חנוך זייברט, ראש העיר הדגיש בדבריו את הוקרתן והערכתן של כל המערכות העירוניות למסגרות המשטרתיות, וכל תושב, באשר הוא, חש בפעילות המשטרתית הברוכה והחיונית, לא רק במתן דוחו"ת תנועה, שיש בהם חשיבות למאבק בתאונות-הדרכים, שהוא נושא רב-חשיבות כלשעצמו, אלא גם בפעילות היומיומית בתחומי האבטחה והעמידה על משמר הציבור בכל ימות השנה. הוא הדגיש במיוחד את המספר הגדול של שוטרים שפעלו, בשיתוף עם העירייה, בהצלחה המרשימה בשמירת הסדר הציבורי בליל חג הפורים האחרון, וכמו"כ את הסיוע לניידות הסיור העירוניות ושיתוף-הפעולה המעולה במסגרת "השיטור העירוני", הפועל לסיוע לפקחי העירייה במילוי תפקידם.

מפגש ראש העיר בני ברק זייברט עם ראשי משטרת המחוז (3)

הגאון רבי ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לתל-אביב, שהיה אורח הכבוד באירוע החגיגי, ציין כי למרות עיסוקיו המרובים לקראת חג הפסח, הוא החליט, להגיע למפגש זה כביטוי של הוקרה ואהדה לקציני משטרת המחוז והמרחב העושים את עבודתם במסירות ובנאמנות בכל שטחי הפעילות המשטרתית בשירות הציבור. הוא הודה לראש העיר ולצוות העירוני הפועלים בלא ליאות לקידום העיר, לפיתוחה ולשגשוגה בכל התחומים. הרב ריתק בנאום רב-תוכן את ציבור המשתתפים במהות החג ובהשלכותיו הרוחניות על כל ימות השנה.

נצ"מ שמעון לביא, מפקד משטרת מרחב דן הביע דברי תודה להרב חנוך זייברט, ראש העיר על פעילותו ושיבח את שיתוף הפעולה ההדוק בין העירייה לבין המשטרה במגוון תחומים לתגבור הסדר הציבורי. בדבריו חשף את גילוייה ומעצרה, לאחר מאמצים מרובים של קציני המרחב, של חולייה בת שלושה תושבים מישוב בדואי בדרום, שהפעילו שיטות של סחיטה ואיומים על קבלני בניה במספר מקומות בעיר, ובימים אלו יוגש כתב אישום כנגד השלושה.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר, כי המפגש עם נציגי המשטרה קיים זה עשרות בשנים, והוא החל ביזמתם של הרב משה ארשטר ז"ל, מבכירי עובדי העירייה וסבו של הרב חנוך זייברט, ראש העיר; הרב יואל בן-ציון פרקש לשעבר סגן רה"ע והרב ישראל משה פרידמן, חבר הנהלת העירייה. הוא הזכיר את שיתוף-הפעולה ההדוק והיעיל בחודשים האחרונים, הן במבצע פינוי שוהים בלתי חוקיים והן במבצע הסדר ברחובות העיר בליל חג הפורים.

במפגש השתתפו גם הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; הרב מנחם שפירא, הרב אליהו דדון והרב מנחם מנדל אייזנברג סגני רה"ע ואישי ציבור. בחלק האמנותי השתתף הכנר הידוע, מאיר רוזן.

מפגש ראש העיר בני ברק זייברט עם ראשי משטרת המחוז (2)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture