נתניהו בחנוכת המכללה לשוטרים: "בישראל החזית הפנימית היא החזית החיצונית"

בטקס הרשמי לחנוכת המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש אמר נשיא המדינה: "עם ישראל זקוק לכם. אתם שוטרי ישראל חומת המגן השומרת על כולם" • ראה"מ "אין לי ספק שמדובר באחת המשטרות המקצועיות והטובות בעולם, אני מצדיע לכם על העבודה היומיומית האדירה שאתם עושים בתושייה ובאומץ"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
הפת"ח בצעד דרמטי בעקבות חיסול חוליית המחבלים בשכם • צפו בהפגנת זעם
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

בטקס רב רושם ובמעמד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, השר לביטחון הפנים ח"כ יצחק אהרונוביץ ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו נחנכה רשמית המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.

נשיא המדינה ראובן ריבלין העלה על נס את פעילות משטרת ישראל ואמר כי: "המכללה הלאומית לשוטרים אותה אנו חונכים היום תהווה בסיס הכשרה של המשטרה ומוקד בניין הכוח שלה לעשורים הבאים. האדם ברחוב נושא את עיניו אליכם. החינוך האישי והמקצועי שתקבלו כאן, יחד עם מקצועיות שתקנו בין קירות אלה, הם החומה הבצורה השומרת על כולנו. עם ישראל זקוק לכם. אתם שוטרי ישראל חומת המגן השומרת על כולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח את השוטרים ואמר: מאחל לכם שהמקום הזה יסלול את דרככם לפסגות חדשות של עשייה והצלחה. יש לכם הרבה במה להתגאות. יש הרבה פסגות. חשוב שהציבור ידע את הדברים שהושגו בשנים האחרונות. בשנים האחרונות תחת הנהגתכם ראינו שינויים ושיפורים ניכרים בתוצאות של ממש, ירידה אמיתית בפשיעה, ירידה אמתית בתאונות דרכים, הגדלת סיכויי העבריין להיתפס. עשיתם עבודה נפלאה. חשוב לי שאזרחי ישראל ידעו את הדברים שלא מגיעים לכותרות אבל כל אזרח מדגיש אותם.

קרא עוד:

[postim]

נתניהו ציין כי "המשטרה עומדת באתגרים גדולים, השבת השקט והביטחון לירושלים – והמשטרה תפקדה בצורה יוצאת מהכלל. שמרה על השקט ועל ביטחון הפנים במהלך צוק איתן. המשטרה הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אתם שם. אנו עדים שוב ושוב למקרים שבהם שוטרות ושוטרים פועלים בנחישות, בתושייה, בגבורה מול מחבלים, לעתים מסתערים עליהם בגופם ומונעים אסונות גדולים, תוך הקרבה גדולה ביותר שיכולה להיות. אני משתדל להגיע אליכם, ללחוץ את ידכם, להצדיע לכם, משום שאתם חיילי הקו הראשון שלנו. בישראל החזית הפנימית היא החזית החיצונית ואתם שם. חשוב שאזרחי ישראל יבינו ויפנימו שהמשטרה עושה עבודה נפלאה. אתם ראויים לכל הוקרה. תודה לכם. אין לי ספק שמדובר באחת המשטרות המקצועיות והטובות בעולם"

השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ אמר בדברי ברכתו כי "מוצא אני זכות רבה לחנוך את מתקן ההכשרה שיאפשר בעתיד הכשרתם של כלל כוחות החירום וההצלה למן תחילת גיוסם ויאפשר להם להתאמן יחדיו כפי שעליהם לעשות בזמן אמת. יש בכך מגביר כוח משמעותי ומיצוי מוטת השליטה של המפקדים בזמן חירום. יש עלינו להמשיך ולחתור להקמת מרכז פיקוד ושליטה ארצי לכלל כוחות ההצלה כנהוג ביתר מדינות המערב. בעוד ימים מספר אסיים כהונתי כשר לביטחון הפנים. הארגונים עליהם אני מופקד היום, חזקים יותר, גדולים יותר, מקצועיים יותר לאין ערוך ממה שהכרתי לפני 35 שנה. כך הם פני הדברים גם בהשוואה לפני 6 שנים עת נכנסתי למשרד לביטחון הפנים.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו ציין בדבריו ואמר כי "זוהי מכללה למשטרה ישראלית לאומית כלל ארצית, המרחיבה שירותיה לכל רחבי הארץ, ודואגת לשמור על חיבור חזק ואמיץ בינה לבין המדינה ואזרחיה, על בסיס המדיניות של 'שיטור מבוסס קהילה', שבה אנו מתאימים לכל פלח בחברה הישראלית, את שירותי המשטרה להם הוא ראוי. משטרת כל אזרחיה".

המפכ"ל פנה לראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, באומרו: "המשך לחזק את משטרת ישראל בתוספת משמעותית של שוטרים והעלאה משמעותית של שכרם. שוטרינו ראויים לכך. משימתם קשה, היא, ולא תמיד פופולארית, אך חיונית מאין כמותה לביטחון ישראל ולחוסנה הדמוקרטי של מדינתנו".

עוד הוסיף המפכ"ל בנושא הקמת המכללה הלאומית לשוטרים: "בידנו יצירת מופת אשר תשרטט את פניה של משטרת ישראל לאורך העשורים הבאים, כמשטרה מודרנית המתאימה את עצמה לאתגרי התקופה ולאתגרים עתידיים.

צילום: חטיבת דובר המשטרה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture