בשורה לנוסעים לחו"ל: הושקו עמדות השירות המהיר בנתב"ג

עמדות השירות המהיר מאפשרות מעבר קל ופשוט לנוסע המחזיק בידיו דרכון ביומטרי, בין אם הוא ישראלי ובין אם הוא תייר • לאחר פיילוט מוצלח במשך מספר חודשים, נכנסה התכנית לשלב הביצוע, וכיום מוצבות 17 עמדות לרווחת הנוסעים – הנכנסים והיוצאים

הליכי המעבר המתישים בנמל התעופה יהיו מהירים יותר: הבוקר הושקו בנתב"ג 17 עמדות שירות מהיר לבעלי דרכון ביומטרי.

עמדות השירות המהיר מאפשרות מעבר קל ופשוט לנוסע המחזיק בידיו דרכון ביומטרי, בין אם הוא ישראלי ובין אם הוא תייר, והחלו לפעול לראשונה באוגוסט 2014. בחודשים אלה פעלו ארבע עמדות בלבד, כפיילוט, כאשר  שתיים מהן הוצבו עבור הנוסעים הנכנסים לישראל ושתיים נוספות עבור היוצאים לחו"ל.

לפני מספר שבועות עברה התכנית משלב בניסוי לשלב הביצוע, והתווספו 13 עמדות, בתוכן גם עמדות המיועדות לתת שירות לבעלי מוגבלות, לנמוכי קומה ולילדים. הבוקר התקיים מעמד ההשקה החגיגי, בו נכחו שר הפנים החדש, סילבן שלום; מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אמנון בן עמי; מנהל נתב"ג, שמואל זכאי; וכן נציגי רשות האוכלוסין וההגירה ורשות שדות התעופה.

קרא עוד:
[postim]

לאחרונה פורסם דו"ח ביניים של סקר שביעות רצון שביצעה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עבור רשות האוכלוסין וההגירה. תוצאות הסקר מצביעות על שביעות רצון גבוהה של נוסעים ישראלים בעלי דרכון ביומטרי מהמעבר בעמדות האוטומטיות בנתב"ג. יותר מ-86% מהנשאלים היו מרוצים מהתהליך בכלל וממשך הזמן שהוא ארך.

_88C9364

מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אמנון בן עמי, ברך על הצבת העמדות: "זהו נדבך נוסף במכלול פעולות שאנו מקדמים לשיפור השירות לציבור. העמדות מוכיחות את עצמן יום יום הן בשירות לציבור הישראלי והן בשירות לציבור התיירים".

שר הפנים סילבן שלום אמר כי "הצבת העמדות החדשות, המאפשרות מעבר מהיר ופשוט של נוסעים בעלי דרכון ביומטרי, מציבה אותנו בשורה אחת עם נותני שירות בינלאומיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו