גפני: "מתן פרס איכות הסביבה למפעילי תח"צ בשבת – החלטה פוליטית חמורה"

"אם חושבים על איכות הסביבה הרי שיש לתת פרס לאלו שלא נוסעים כלל בשבת, אין ספק שזו החלטה פוליטית לחלוטין אשר אין לה מקום בקרב ארגוני הסביבה", הבהיר גפני

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הביע היום את מחאתו מהעובדה שראשי ארגון הגג לאיכות הסביבה – 'חיים וסביבה', יעניקו בימים הקרובים פרס למפעילי תחבורה ציבורית בשבת קודש בירושלים.

ח"כ גפני אמר כי מדובר בהחלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית, אשר גורמת לפוליטיזציה של נושא איכות הסביבה ואשר פוגעת ברבים משוחרי איכות הסביבה ובמאבקי ארגוני הסביבה. גפני הזכיר כי הוא עצמו היה שותף פעיל בכל השנים למאבקי הסביבה בנושא הבנייה בחופים, ובנושאים רבים נוספים, ואמר כי "ההחלטה הזו חמורה ומי שקיבל אותה עשה טעות נוראה".

קרא עוד:
[postim]

לדבריו, "אם חושבים על איכות הסביבה הרי שיש לתת פרס לאלו שלא נוסעים כלל בשבת,  אין ספק שזו החלטה פוליטית לחלוטין אשר אין לה מקום בקרב ארגוני הסביבה. מתן פרס לנושא זה אשר פוגע בחלקי ציבור רבים המזוהים עם מאבקי ארגוני הסביבה השונים, מהווה פגיעה קשה וטעות חמורה מאד, ויש לבטל את ההחלטה".

גפני אמר עוד כי שוחח בנושא עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אשר אמור להשתתף בטקס, והביע את מחאתו החריפה. אדלשטיין השיב כי לכנסת אין כל קשר לנושא מלבד אירוח הטקס בפועל וכי יו"ר הכנסת אף לא אמור להעניק את הפרס.

"אני מלווה את ארגוני איכות הסביבה עשרות שנים, ושותף למאבקים רבים שלהם,  אני לא זוכר החלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית כמו זו שהם קיבלו, ואני מקווה שיחזרו בהם", אמר גפני.

(צילום: אורן נחשון – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו