פרוש בסיור בבני ברק: שליחותי במשרד החינוך היא לפתור את מצוקת המבנים בחינוך החרדי

סגן שר החינוך הגיע היום לביקור מיוחד במוסדות החינוך בבני ברק, בהם סייר יחד עם ראש העיר זייברט, ממלא מקומו רובינשטיין וצמרת העירייה • זייברט לפרוש: "אין ספק שכניסתך לתפקיד והגישה החיובית במשרד בעקבותיה, יביאו הלכה למעשה, פתרונות לצרכים הגדלים והולכים של הציבור החרדי, כפי שהם ראויים וזכאים להם בכל יושר ודין"

"ההסכם שנחתם בין היהדות החרדית לבין מרכיבי הקואליציה הממשלתית מחייב, כאחד מהסעיפים המרכזיים, את ההתמודדות ומציאת פתרונות למצוקת מבני החינוך במגזר החרדי ומשום כך, אני רואה בכך את שליחותי במשרד זה", כך אמר סגן שר החינוך, ח"כ מאיר פרוש, בסיכום סיור שערך עם ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, מ"מ רה"ע, אברהם רובינשטיין וצוות עירוני בכיר, במסגרות חינוך וקייטנות באזורים שונים של העיר.

בפתח הסיור מסר זייברט, כי מספר המשתתפות במגוון הקייטנות העירוניות בבתי-הספר ובגני-הילדים, כולל תלמידי כיתות א', ב' במסגרת 'בתיה"ס של החופש הגדול"', גדל השנה בעשרות אחוזים והוא עומד על למעלה מ-10,000 משתתפים.

DSC_2164

מסגרות אלו של הקייטנות כוללות 2,200 תלמידות בקייטנות לגני-ילדים, 4,300 תלמידות בכיתות א'-ב' במסגרת החדשה של 'בית הספר של החופש הגדול' ו-3,600 תלמידות בכיתות ג'-ו', כשכל המסגרות כוללות מגוון פעילויות ובתכנים עשירים.

קרא עוד:
[postim]

יום הסיורים נפתח בבית-הספר הכלל-חסידי באידיש שברחוב הרב כהנמן, ובו 435 תלמידות ב-16 כיתות לימוד, והוא מתרחב באופן מרשים מידי שנה. את בית-הספר יסד לפני למעלה מעשור שנים הרב מנחם מאיר שימון, בהתאם לצוואתו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז-קלויזנבורג זצוק"ל, ומנהלו כיום הוא הרב נפתלי שימון.

DSC_2170

בהמשך הסיור ביקרו סגן השר, ראש העיר והמשלחת, בבית בבית-ספר היסודי בית-יעקב ע"ש הרב כהנמן, המונה 1,112 תלמידות ב-34 כיתות וקיבלו הסברים ממנהלת ביה"ס, הרבנית מרים גורביץ, וסגנית המנהלת, הרבנית חנה גפני, שמסרו על ההיקף הגדול של הקייטנות בבית-הספר ועל רמתן הגבוהה וציינו גם את האיכות ועבודתן המעולה של מדריכות הקייטנות.

בהמשך ביקרו המשתתפים גם באגף חדש בן 7 כיתות ואולם כינוסים המוקמים והולכים בבית-הספר, בעלות כספית של 7 מיליון ₪,  בסיוע תקציבי של משרד החינוך ו"מפעל-הפיס"

בדברי סיכום של הסיור ופגישת העבודה בלשכת רה"ע, עמד ראש העיר על האווירה במשרד החינוך, שהשתנתה לחיובית עם כניסתו של פרוש לתפקיד סגן שר החינוך, כשהוא מביא למשרד את ניסיונו החיוני והמבורך מהפעם הקודמת בה מילא את התפקיד, "אין ספק שכניסתך לתפקיד והגישה החיובית במשרד בעקבותיה, יביאו הלכה למעשה, פתרונות  לצרכים הגדלים והולכים של הציבור החרדי, כפי שהם ראויים וזכאים להם בכל יושר ודין", אמר זייברט לסגן השר.

DSC_2225

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו