לקראת החזרה ללימודים: היכן תמצאו את סל ספרי הלימוד הכי זול?

בהנהלת רשת החנויות ספרי אור החיים: "תקופת החופש מרובה בהוצאות ולכן, טבעי מבחינתנו לעשות הכול בכדי להוזיל עוד יותר את המחירים. אנחנו מזמינים את הציבור להיווכח בכך. באור החיים תמצאו את סל הלימוד הכי זול!

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

הצלחה מרשימה לירידי החזרה ללימודים ברשת חנויות ספרי אור החיים. מאות הורים שכבר רכשו את ספרי הלימוד לקראת שנת הלימודים הבאה נהנו ממבצעים והנחות ויצאו עם המחיר הזול ביותר וגם ילדיהם נהנו מרגע מתוק בקבלת מקלות סוכר במתנה.

שנת הלימודים החדשה מתקרבת והתכונה לקראתה רבה, משפחות רבות החלו בהתארגנות לקראת החזרה ללימודים וניצול ימי בין הזמנים לקניות.

ביריד ניתן לרכוש את ספרי הלימוד לקראת החזרה ללימודים ולהתחדש במגוון ספרים לקראת השנה החדשה: ספרי לימוד, חוברות תרגול לחופש, פרקי גמרא ומשנה לתלמידים, גמרות, סידורים לתלמידים, ספרי מוסר, ספרי קריאה, ספרי בישול, מוזיקה, תשמישי קדושה ועוד.

והשנה ממש מתוק לחזור ללימודים עם אור החיים: קונים ספרי קודש וחול ביריד החזרה ללימודים ב 100- ש"ח ומקבלים 2 שוברים למקל סוכר במתנה! ועל כל 50 ש"ח נוספים בקנייה מקבלים שובר נוסף למימוש. את השוברים ניתן לממש בימים א' – ה' בין התאריכים ג' – כ"ח אב בסניפי רשת ספרי אור החיים לפי השעות המופיעות בפרסומים בעיתונים. ובנוסף, מגוון מבצעים על ספרים נבחרים.

ישיבע'בוחר, רשת ספרי 'אור החיים' מזמינה אותך להיכנס לאחד מסניפי הרשת כדי שתהיה מוכן בזמן, כי תלמיד חכם עובר ב'אור החיים'. ברשת ספרי "אור החיים" תמצא כל מה שאתה צריך לזמן החדש, ש"ס, משניות, ראשונים, אחרונים, טור ושו"ע, ספרי מוסר ועוד.

ברשת ספרי אור החיים מדווחים כי כניסת רשת ספרי 'אור החיים' לתחום ספרי הלימוד הצליחה להוריד את המחירים ואף להרחיב את המגוון לעוד ספרים, מה שכמובן מקל על ההוצאה הכספית.

בהנהלת הרשת אומרים: "אנחנו שמחים לתת למשפחות את ההזדמנות לחסוך בהוצאות ולערוך ב'אור החיים' את כל הקניות לקראת החזרה ללימודים ויחד עם זה להמתיק את החויה לילדים. תקופת החופש מרובה גם כך בהוצאות ולכן היה זה טבעי מבחינתנו לעשות כל שלאל ידינו בכדי להוזיל עוד יותר את כלל המחירים בחנות ואני מזמין את הציבור להיווכח בכך. אנו קוראים לכל ההורים לא לחכות לרגע האחרון, בואו לסניפי הרשת ותצאו נשכרים".

באור החיים תמצאו את סל הלימוד הכי זול! ועוד הרבה יותר… החל מסידור, חומש, ספרי חשבון, ספרי אנגלית, ספרי כתיב, חוברת הנדסה, ספר גיאוגרפיה, ספר היסטוריה, וכלה בספרי קריאה כיפות ציציות, והכל במחירים הזולים ביותר. בסניפי אור החיים תמצאו את כל ספרי הלימוד והקודש שאתם צריכים לשנה החדשה!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture