רפואה וחיים: האדמו"ר מהורדנקא וגאב"ד ז'נבה הגיעו לביקור בנופשון הקיץ

כ"ק האדמו"ר מהורדנקא שליט"א ביקר בנופשון הקיץ של רפואה וחיים ואמר: "מעשי חסד אלו בוודאי מקרבים את הגאולה" • גם גאב"ד ז'נבה הגרא"י שלעזינגר הגיע לנופשון והתרגש למראה עיניו עד כי לא יכל לעצור בעד רגשותיו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

החודש מסכמים בארגון רפואה וחיים, את שרשרת קייטנות הקיץ, השלישית ברצף, כאשר למעלה מ-340 ילדים מיוחדים זכו להשתתף במהלך שלושת השבועות האחרונים בקייטנות השבת של רפואה וחיים. במלון גלי צאנז ובקמפוס דרך תקווה בפתח תקווה.

מדובר בפרויקט קיץ מתוגבר אשר רפואה וחיים ראתה לנכון להוסיף ולהגדיל את הפעילות בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של הורים רבים, המבקשים עזרה דוקא בימי שישי ושבתות הקיץ הארוכים. לפיכך אגף החניך המיוחד התגייס בכל המובנים על מנת לאפשר את רצף הפעילות המבורך המתקבל אצל המשפחות כאוויר לנשימה.

כ"ק האדמו"ר מהורדנקא שליט"א ממנצ'סטר מגדולי עמודי הצדקה והחסד בדורנו, ביקר את הילדים המיוחדים בנופשון ועמד נפעם ומלא התרגשות אל מול מלאכי החסד העושים עבודת קודש עם הילדים המיוחדים. הוא הביע את רחשי ליבו החמים באומרו שכל מה ששמע על פעילות רפואה וחיים הינה אפס קצהו מול מה שרואות עיניו בעומדו סביב קבוצת ילדים מיוחדים המטופלים באהבה, מסירות וחום אין סופי. די להביט בעיניו של ילד מיוחד ולראות את השמחה הנסוכה על פניו, ואין לך שכר גדול ממבט טהור ומאושר זה…

קרא עוד:
[postim]

"אשרינו שזכינו" הפטיר האדמו"ר באומרו כי "בוודאי פעילות זו מקרבת ומחישה את הגאולה השלימה שאליה מצפים אנו בימים אלו ובירך שנזכה במהרה לבוא הגואל ואז כל חולי ישראל יתרפאו, אכי"ר.
עוד זכו הילדים לקבל את פניו של גאב"ד ז'נבה הגאון האדיר רבי אברהם יפה שלזינגר שליט״א, המכהן גם כרב ואב״ד קהל ״בצל החכמה״ ירושלים.

הגרא"י שלזינגר הנודע כגאון בתורה ומורם במידות ובאצילות, וכמגיד מישרים ונואם בחסד עליון, כאשר בפיו מפיק מרגליות מתוקים מדבש ומנופת צופים, גם הוא התקשה לבטא את רגשי ליבו ההומים, במהלך ביקור החיזוק המרגש שערך במפעלות החסד של רפואה וחיים.

למראה עשרות רבות של ילדים וילדות מיוחדים ועבודת הקודש הנעשית עימם בשעות הפנאי, בהם מקלים מעט על ההורים המתמודדים כל יום עם נסיון וקושי עצומים, התרגש האורח הרם ועמד נפעם, כשהוא מביע את רגשותיו העזים בפני חברי ההנהלה אשר נכחו במקום, "אחרי שחוזים בפעילות הקודש הנעשית עם הנשמות הטהורות והמיוסרות הללו חשים תחושות מעורבות של כאב על אותן ילדים ומשפחות המתמודדות עמהם בגבורה, ובמקביל תחושת חסד ושמחה עצומה על המעשים הנעשים עימם בהתנדבות גמורה, ובמסירות של אהבה נפלאה" התבטא הגאב"ד בהשתאות ובסערת לב.

הגאב"ד שליט"א התבטא באוזני המנכ"ל הרב ברוך הימל, הרב יצחק רוט יו"ר הנהלת העמותה, והרב נפתלי ויינברגר מנהל אגף החניך המיוחד, כי במוסד כזה צריך כל כלל ישראל לזכות וליטול חלק בפעולות החסד הנעשים בו.

התרגשות גדולה אחזה בגרא"י שלזינגר ובכל המשתתפים בביקור, כאשר אחד הילדים המיוחדים ברכו כי יזכה בקרוב לביאת משיח צדקנו. לשאלתו של הרב מדוע הוא רוצה שהמשיח כבר יבוא, ענה הילד: "כי אז כבר לא נצטרך את רפואה וחיים…." ועיני כולם מלאו דמעות של ייחול ותפילה כי נזכה לכך לגאולת ישראל וישועתו בעגלא ובזמן קריב.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ערבבתם גם את התמונות מהשבת בגלי צאנז

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture