השגריר באו"ם: "לגנות מגמת המחבלים המתחזים לזקוקים לסיוע"

"התוקפים מנצלים את האנושיות של הקורבנות הישראלים, ומנסים לקחת את חייהם" אמר רון פרושאור, ודרש ממזכ"ל האו"ם ומועהב"ט לגנות את התופעה • השגריר התריע כי סגנון המתקפות הללו עשוי לפגוע באותם פלסטינים שזקוקים באמת לסיוע

שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור שלח מכתב פומבי למזכ"ל האו"ם ולמועצת הביטחון ודרש מהם לגנות את התקיפות לאלתר וגם לקרוא לרשות הפלסטינית לגנות את התוקפים כדי למנוע אירועים כאלה בעתיד.

פרושאור תיאר את השתלשלות פיגוע הדקירה בתפוח כאשר הטרוריסט הפלסטיני התקרב אל כוחות הביטחון הישראליים ואמר להם שהוא לא מרגיש טוב וביקש מים. כאשר הם הזמינו אותו להתקרב, הוא שלף סכין ודקר את אחד החיילים.

רק לפני יומיים, בבוקר השבת, ניגש מחבל פלסטיני אל חייל ישראלי וביקש ממנו קצת מים. כאשר החייל פנה כדי להביא עבורו מים, תקף אותו הטרוריסט בסכין. מאוחר יותר באותו יום, דקר פלסטיני אחר שוטר מג"ב בגבו במהלך בדיקה בטחונית שגרתית.

קרא עוד:
[postim]

"התקפות מסוג זה הופכים להיות חלק מדפוס חדש מטריד שבי אלה המבקשים לרצוח ישראלים לנצל את אנושיותם" כתב פרושאור, "התקפות מסוג זה הן שערורייתיות במיוחד משום שהם מנצלים את הרצון הטבעי של אדם לעזור לאדם חבריהם בזמן של צורך שלהם, במטרה להרוג אותו. אף אדם מוסרי לא יקבל פשע נתעב שכזה".

השגריר הישראלי באו"ם התריע כי סוג זה של התקפה הוא גם מסוכן במיוחד. לא רק שהתקפות אלה מהוות איום חמור לישראלים, הם עשויים גם לפגוע באותם פלסטינים שזקוקים באמת לסיוע.

"הצהרה מיידית וברורה על ידי מועצת הביטחון היא חיונית כדי למנוע הידרדרות נוספת וסבל נוסף" חתם פרושאור את פנייתו למזכ"ל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו