טרגדיה: צעיר חרדי מב"ב נהרג מפגיעת רכב בעת שרכב על אופניו בכביש 40

יהודה חגי כהן ז"ל בן ה-19, נהרג בכביש 40, ליד בארות יצחק, בעת שחצה את הכביש עם אופניו ונפגע מרכב חולף שהתקשה להבחין בו בחשכה בשל לבושו השחור

יהודה חגי כהן ז"ל, צעיר חרדי בן 19 ותושב בני ברק, נהרג אמש בתאונת דרכים בכביש 40, ליד בארות יצחק. יהודה חצה את הכביש עם אופניו ונפגע מרכב חולף, שהתקשה להבחין בו בחשכה בשל לבושו השחור.

צוותי של מד"א ואיחוד הצלה עמלו במשך זמן רב להציל את חייו של הנפגע, אך למרבה הכאב הוא נפטר מפצעיו במקום, לאחר זמן קצר. בשל התאונה חסמה המשטרה את צומת הטייסים, המחבר את כביש 461 עם כביש 40.

מתנדב זק"א, ישעיהו מנת, תיאר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, הגענו לזירת התאונה רוכב האופניים היה שרוע על הכביש ללא רוח חיים, האופניים היו במרחק של עשרות מטרים מההרוג. נסיבות התאונה נבדקות. צוות זק"א שרון טיפלו בהרוג ובאיסוף הממצאים".

פרמדיק איחוד הצלה, אבי מרכוס: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברוכב אופניים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ניסינו להציל את חייו וביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שנאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב לא נזקק לטיפול רפואי".

בתמונות: הרכב הפוגע (צילומים: סוכנות הידיעות חדשות 24)

unnamed2-1024x767

unnamed-21-1024x767

unnamed-51-1024x767

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו