זירת המסחר החדשה בישראל – מט"ח תחת רגולציה

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

זירת המסחר האינטרנטית במט"ח עוברת בימים אלו תהליך סינון ורגולציה קפדנית שיגבירו את השקיפות ואת הביטחון הפיננסי של הסוחרים בה. מדובר בבשורה חשובה ביותר, בעיקר עבור ציבור המשקיעים הפרטי שרבים ממנו בחרו ועברו לסחור בשוק ההוגן, המעניק הזדמנות שווה לכל סוחר, קטן כגדול.

בעבר, מסורת בלתי מוסמכת קבעה כי 'השקעות- עושים בבורסה' בעוד שלמעשה רבים וטובים הפסידו את כספם בזירה מסובכת ובלתי יציבה זו. כך נותרה זירת המסחר בשוק המט"ח האיתן והמבוסס פנויה עבור גופים רשמיים, תאגידים וממשלות בלבד. מי ששינה את המצב אלו הן זירות הסוחר המעניקות את התשתית הטכנולוגית ללקוח הפרטי ומאפשרות לו להתחרות בהצלחה.

שוק המסחר במטבע חוץ הינו השוק המשוכלל בעולם, נפח המסחר במטבעות ובנגזרי המט"ח גדל בעקביות והוא עומד כיום על כארבעה טריליון דולרים ביום!

יותר מכל שווקי ההון, המסחר במטבע חוץ מספק אפשרות הוגנת וצודקת למימוש כלכלי עבור הסוחר הפרטי. בהיותו נקי מספקולציות של גופי השקעות גדולים שאין ביכולתם לתמרן מטבע בעל היקף מסחר כה רחב, ובזכות המינוף הגבוה המוענק ע"י פלטפורמת המסחר, יכול גם מי שבוחר לפעול בהיקף כספי נמוך, ליהנות מההזדמנויות הרווחיות הקיימות בידי הגופים המוסדיים והתאגידים.

שלא יסדרו אתכם

הפופולריות הרבה והקלות שביצירת רווחים, משכו לתחום מספר חברות מפוקפקות והביאו את הרשות לניירות ערך לגבש רשימת תקנות מחייבות שיתירו לחברות המסחר במטבע חוץ לנהל חשבונות בזירת המט"ח עבור לקוחותיהן. מתוך 30 חברות שפעלו בשוק עד יום תחולת התקנות, רק 21 מהן המשיכו לשלב בקשת האישורים שיתירו להם לפעול בתקופת הבחינה.

חברת PRIME BROKER (פריים ברוקר) הינה מראשי הממריצים להשתת ואכיפת הרגולציה בתחום המסחר בשוק ההון בישראל ונחשבת מהגדולות והאמינות ביותר בתחום, וכבר עתה מיישמת חלק גדול מהדרישות המתגבשות להגברת האיתנות הפיננסית של החברה והלקוח.

מנכ"ל פריים ברוקר, אשר מעוניין ביצירת שוק בטוח יותר עבור המשקיעים בירך על היוזמה לרגולציה. לדבריו, אכיפת תקנות הרשות תביא לסגירת חלק מזירות המסחר שאינן בטוחות דיין ותותיר בשוק חברות איכותיות ובעלות חוסן כלכלי. בארה"ב, לדוגמה, מאז התקבעו כללי רגולציה ברורים, נותרו רק 10 חברות הפעילות בתחום המסחר במטבע החוץ, לעומת 300 גופים לפני כן.

עם השלמת תהליך הבחינה בידי רשות ני"ע, תהיה PRIME BROKER תחת הפיקוח הרגולטורי של הרשות ותמשיך בהקפדתה על פרסום אמין, שקיפות, הוגנות מסחרית, והענקת יציבות ללקוח.

היתר עסקה

כיהודים שומרי תורה ומצוות אשר מקפידים שכל עסקיהם וכספם יהיו אך ורק על פי ההלכה דאגה החברה לבצע עבור הלקוחות היתר עיסקה מהודר המאשר את כל פעולותיה במסגרת ההלכה.

STOCK EXCHANGE

מסחר עצמאי בתנאים שלך

למרבית בני הציבור החרדי חסרים אפיקי השקעה שימנפו את חסכונותיהם ויאפשרו להם לחתן את ילדיהם בכבוד או להתפרנס בזקנתם ללא עזרת הילדים. הריבית האפסית על הפקדונות בבנקים מחד, והצורך בידע נרחב למסחר במניות מאידך, כמעט ולא מותירים תקוה לפרנסה בהרחבה ובנקל, אך כאן נכנסת לתמונה חברת PRIME BROKER המציעה ללקוחותיה את מיטב הכלים והמומחים שיסייעו למסחר עצמאי בשוק המט"ח הגלובלי.

לאחר הפקדה של סכום התחלתי בחשבון נאמנות, יכול הלקוח לסחור במט"ח במינוף של עד פי מאתיים! מהסכום המקורי, כך שכל רווח קל מתורגם מיידית למאות ואלפי דולרים הכנסה בחודש.

החברה מציעה ללקוחותיה את הפלטפורמות החזקות ביותר למסחר במטבע חוץ, מדדים, סחורות ומניות. בסיועם של צוות אנליסטים ומאמני סחר שמעמידה החברה, יכול הלקוח לגבש מראש את מחירי העסקאות אותם הוא בוחר לבצע בשום שכל, ובאמצעות הפקדת הוראות ברורות בחדר המסחר, ניתן להתפנות לשאר העיסוקים ולתת לכסף להרוויח בתנאים שאתם גיבשתם.

שירות ומקצועיות וליווי אישי ברמה הגבוהה ביותר

פלטפורמת המסחר המתקדמת והמקצועית, מועמדת לרשות הלקוח לביצוע מסחר עצמאי בהסתמך על ההדרכות והסקירות הכלכליות המוגשות ללקוחות החברה על ידי מיטב כלכלני החברה. ממשק ידידותי חדשני מאפשר ללקוח לבצע בעצמו עסקאות מאובטחות מכל מכשיר ובכל מקום, זאת מלבד מגוון אמצעי התקשורת בהם ניתן להורות ולהפעיל את נציגיך בחדר המסחר, דרך הצ'אט, טלפון, דואר אלקטרוני, או באתר החברה.

מסחר במטבע חוץ דרך חברה ותיקה ואמינה עם כל ההיתרים ההלכתיים היא דרך מצוינת להשקעה חכמה ואיכותית.

(אילוסטרציה: יוסי זמיר, רוני שיצר- פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture