נפתר משבר האבטחה: הלימודים בי-ם התחדשו הבוקר בכל מוסדות החינוך

רה"מ נתניהו ושר האוצר כחלון סיכמו כי בעקבות המצב המיוחד בעיר, יוצבו מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שנת הלימודים • ברקת: "נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו" • במסגרת מענק הבירה ל-2016 ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, משה כחלון, סיכמו אמש יחד עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, על ביטול השביתה שתוכננה למחר.

על פי הסיכום בין הצדדים, בשל המצב הביטחוני המיוחד בירושלים, עיריית ירושלים תעמיד מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שעות הלימודים. הצדדים סיכמו כי במסגרת מענק הבירה לשנת 2016 ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך, כפי שהוצגו על ידי העירייה.

מהעירייה נמסר כי היא תעשה כל מאמץ כי כבר מהיום תורחב האבטחה ככל הניתן בהתראה קצרה, במוסדות החינוך הזכאים לכך על פי הנחיות המשטרה גם לאחר השעה 13:30.

קרא עוד:
[postim]

ראש העיר ברקת אמר כי הוא "מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על פתרון המשבר, ולשותפים הרבים למאבק. בראשם ארגון ההורים הירושלמי יחד עם ארגון המורים הארצי, הסתדרות המורים ומועצת הנוער העירונית. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו".

יו"ר ארגון ההורים הירושלמי, פז כהן, ציין כי "מגיע לילדי ירושלים לחזור לשגרה ובביטחון. אנחנו מודים לכל הגורמים שלקחו חלק בפתרון המשבר. משימתנו לקראת השלמה מלאה. אנו מאחלים לכל ילדי ירושלים בהצלחה בלימודים".

(צילום אילוסטרציה)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו