פיגוע דקירה נוסף בירושלים: שוטר נפצע קל ליד גבעת התחמושת

שוטר מג״ב הבחין במחבלת שעוררה את חשדו בדרך חיים בר-לב וקרא לעברה לעצור. כשהתקרב לעברה כדי לבצע בדיקה, הסתובבה, שלפה סכין ודקרה אותו • השוטר שערנותו מנעה אסון, הצליח לדרוך את נשקו ולירות בה

רצף הפיגועים נמשך: לוחם מג"ב נדקר בסכין בידי מחבלת ערבייה בצומת המטה הארצי, ליד גבעת התחמושת בירושלים. השוטר ירה במחבלת ופצע אותה באורח בינוני. מחבל נוסף שהיה עמה, נעצר.

מתחקיר ראשוני עולה כי שוטר מג״ב הבחין במחבלת שעוררה את חשדו בדרך חיים בר-לב וקרא לעברה לעצור. המחבלת המשיכה בדרכה וכשהבחינה כי הוא מתקדם לעברה כדי לבצע בדיקה, הסתובבה, שלפה סכין ודקרה אותו. השוטר לא איבד את עשתונותיו, הצליח לדרוך את נשקו ולירות בה. היא פונתה לבית החולים במצב בינוני.

קרא עוד:
[postim]

בזירת האירוע שררה בהלה גדולה במשך דקות ארוכות, כשאזרחים דיווחו על ערבי שנמלט מהמקום ולא היה ברור האם הוא זה שביצע את הדקירה, עד שהתברר שהערבייה הפצועה אנושות היא המחבלת. על פי דיווחים, הערבי שנמלט נלכד לאחר זמן קצר.

20151012043411 (1)

משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי במתנדבים המעניקים טיפול רפואי ראשוני לאיש כוחות הביטחון שנדקר בפלג גופו העליון, כשעמד בכניסה למטה הארצי. במהלך הטיפול נשמעו קולות ירי. המתנדבים הונחו לעזוב את הזירה עקב חשש לשלומם. הנפגע פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשהוא סובל מפצעי דקירה. אין ספק כי מדובר בנס שהאירוע לא הסתיים באופן חמור יותר".

מדובר בפעם השנייה היום, בה ערנותם של שוטרים מונעת פיגוע קשה בירושלים. הבוקר התקרב מחבל לכיוון שער האריות, כשידו בכיסו. לוחמי מג”ב המוצבים במקום חשדו בו והורו לו לעצור לבדיקה ולהוציא את ידו מהכיס. המחבל התקרב, שלף סכין מכיסו וניסה לדקור אחד מהם בפלג גופו העליון. הסכין פגעה באפוד המגן והלוחם לא נפגע. השוטרים שעמדו במקום הגיבו במהירות, ירו במחבל וחיסלו אותו.

אזור גבעת התחמושת-המטה הארצי, הפך בשנה האחרונה ליעד מועדף למחבלים. ביום חמישי האחרון נדקר בצווארו ונפצע קשה באותו המקום, האברך אהרן משה חיים (בן חנה) גלזיוס, אשר בחסדי שמים מחלים מפציעתו ומתאושש בבית החולים ללא נזק ממשי שנגרם לו.

אתמול צוין יום השנה הראשון להירצחן של התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד וגרת הצדק קרן ימימה מוסקרה הי"ד, בפיגוע דריסה בעת שעמדו בתחנת הרכבת הקלה במקום. בפיגוע נפצעו תשעה בני אדם נוספים.

פיגוע דקירה סמוך למטה הארצי בירושלים. צילומים אורי דיוויס - חדשות 24 (1)

פיגוע דקירה סמוך למטה הארצי בירושלים. צילומים אורי דיוויס - חדשות 24 (2)

פיגוע דקירה סמוך למטה הארצי בירושלים. צילומים אורי דיוויס - חדשות 24 (3)

פיגוע דקירה סמוך למטה הארצי בירושלים. צילומים אורי דיוויס - חדשות 24 (4)

פיגוע דקירה סמוך למטה הארצי בירושלים. צילומים אורי דיוויס - חדשות 24 (8)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו