טרגדיה באשדוד: מרת איילה רוזנברג ע"ה; נפטרה בפתע מול ילדי הגן

קהילת חסידי גור באשדוד אבלה על פטירתה הטראגית של הגננת המסורה אשר נסתלקה בפתע מול עיני ילדי הגן הנדהמים שפצחו בזעקות בהלה • עוברי אורח נזעקו למקום וקראו לכוחות חירום שפרצו אל הגן, שם מצאו את הגננת ללא הכרה • הלווייתה תצא בשעה 18:00 מביתה ברובע ג' לעבר בית העלמין באשדוד

הלם באשדוד: מרת איילה רוזנברג ע"ה העובדת כגננת לפעוטות נפלה ומתה בפתאומיות אל מול ילדי הגן המבוהלים.

סמוך לשעה 13:00 בצהריים שמעו שכני גן הילדים ברחוב מבצע חורב באשדוד, קולות בכי וצרחות ילדים ותינוקות. אחד השכנים ניסה להיכנס אל הגן לבירור סיבת המהומה, הוא נתקל בדלת נעולה והזמין את כוחות החירום. אלו פרצו במהירות לדירה ומצאו את הגננת כשהיא מוטלת על רצפת הגן ללא הכרה, מותה נקבע במקום.

הנפטרת, אשת יבלחט"א ר' ישראל רוזנברג מחשובי אברכי חסידי גור באשדוד, ובת ר' נפתלי רוזנבוים שיחי', נודעה כמחנכת וגננת מסורה וכבעלת חסד מופלגת בכל הנצרך. דבר פטירתה המם את כל מכרי המשפחה וידידיה בפרט, ואת אשדוד החרדית ככלל. הותירה אחריה שלושה יתומים רכים.

הלווייתה תצא בשעה 18:00 מביתה ברובע ג' לעבר בית העלמין באשדוד.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "מדובר באירוע קשה. כשהגענו למקום הגן היה נעול ואברכים נכנסו מהחלון ומסרו לנו כי בתוך הגן יש גננת ללא הכרה. לאחר שהדלת נפתחה הגענו לגננת שהייתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותה. הילדים שהיו בגן היו בחרדה ואחד אף נפצע קל משברי זכוכית. יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני".

photo_2015-11-15_16-46-03

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו