התרגשות שיא לקראת ביקורו ההיסטורי של כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא בישראל

ביום כ"ג טבת ינחת מטוסו של כ"ק מרן האדמו"ר שישהה בישראל עד י"א שבט בראש קבוצה של כ-1500 חסידים שיצטרפו לביקור מכל רחבי תבל * במהלך הביקור ישתתף כ"ק מרן האדמו"ר בשרשרת מעמדים לחנוכת בתי המדרש בירושלים, ב"ב ובית שמש לצד הכתרת דייני החסידות במעמדים רווי הוד * השבתות יתקיימו בירושלים ובאתרא קדישא מירון

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בתחושת התרגשות נערכים חסידי סקווירא בארץ וברחבי תבל לקראת ביקורו ההיסטורי של כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא שליט"א בישראל.

21 שנה לאחר הביקור הממושך הקודם של כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא, צפוי מרן האדמו"ר לבקר בישראל למשך שלושה שבועות רצופים ולחזק את קהל עדת חסידי סקווירא בישראל.

כ"ק מרן האדמו"ר יפתח אי"ה את ביקורו בארץ הקודש בכ"ג טבת עד י"א שבט. אל האדמו"ר מצטרפים כ-1500 חסידים מרחבי תבל אשר ביקשו להיות נוכחים במעמדים ההיסטוריים שיירשמו באותיות של זהב בדברי הימים שבתולדות החסידות.

גולת הכותרת של הביקור תהיה בחנוכת שלושת בנייני הענק של מוסדות סקווירא בירושלים, בני ברק ובית שמש לצד הכתרת דיינים מומחים לקהילות סקווירא בישראל.

בחסידות מציינים כי אמנם ביקר כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא זה מספר פעמים בישראל, אולם היו אלו ביקורים קצרי מועד, כאשר הביקור הממושך האחרון התרחש בטבת תשנ"ה.

שיאו של הביקור צפוי להיות במעמד חנוכת הבית של היכל ביהמ"ד החדש של סקווירא ברחוב הטורים בירושלים נדבת לבו של פטרון ההיכל הנדיב המרומם הרה"ח רבי אביגדור אסטרייכר מראשי הקהילה בשיכון סקווירא. המעמד יתקיים בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל ובראשם כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא שיאציל מהדרתו על קהל היושבים בארץ הקודש.

ביקור קודם של האדמור מסקווירא בארץ 2

מעמדים רווי הוד צפויים להתקיים בעת הכתרת שלושת הדיינים החדשים של חסידות סקווירא, הגאון רבי אהרן גולדמינצר בירושלים, הגאון רבי יצחק צבי איינהורן בבית שמש והגאון ר' יעקב אייזנברגר בבני ברק, אשר יוכתרו ויתעטרו לכהן פאר כדומ"ץ הקהילה להורות דבר הלכה. שלושת הדיינים מפורסמים לגדולי תורה מובהקים ועמודי הוראה היושבים על מדין רבות בשנים גם בדיני ממונות וענייני כשרות, וכעת יזרח אור תורתם ויראתם גם בארה"ק ורבים יאותו לאורם אי"ה.

לקראת שב"ק פרשת וארא יוקם אוהל ענק בהיכל בית מלכה בשכונת מקור ברוך שם יערוך מרן האדמו"ר שליט"א את השולחנות הטהורים הידועים כמעיין בו שואבים עבודת ויראת ה' בהשתתפות אלפים מחסידי סקווירא ותושבי העיר ירושלים, כאשר התפילות יתקיימו בהיכל בית המדרש החדש והמפואר שייחנך בביקור זה.

בשב"ק פרשת בא ישבתו אלפי חסידי סקווירא "שבת פרטית וסגורה" בראשות מרן האדמו"ר שליט"א באתרא קדישא מירון סמוך ונראה לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי כאשר לצורך כך נשכרו מבעוד מועד המבנים וחדרי האכסניות ביישוב מירון לטובת אלפי החסידים שישבתו במחיצתו של מרן האדמו"ר.

במהלך הביקור ההיסטורי יגיע מרן האדמו"ר מסקווירא לשפוך שיח וצקון לחש בשריד בית מקדשנו ברחבת הכותל המערבי ויעורר בתפילה ישני חברון במערכת המכפלה, כמו גם מסע לגליל והשתטחות על קברי הצדיקים הטמונים לאורך ערי הגליל.

לאורך שלושת שבועות הביקור המרומם יבקר מרן האדמו"ר בבתי גדולי ישראל, יקבל את קהל חסידיו לעצה ולברכה וישתתף בסדרת מעמדי קבלת פנים וחנוכת הבית בערי הארץ.

בימים אלו נערכים בוועדה המכינה המארגנת את הביקור לדאוג לאכסניות עבור אלפי החסידים שישהו בישראל כמו גם לשאר ההכנות הנדרשות לצורך ארגון מעמדי הענק שיתקיימו בימי הביקור.

ביקור קודם של האדמור מסקווירא בארץ 1

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באמת מרגש. השתתפתי בטיש ליל שבת בביקורו הקודם של הרבי מסקוואר, וזו היתה חוייה מדהימה ועוצמתית שעדיין חקוקה בלבי. הפנים של הרבי קורנות באור שלא מהעולם הזה, ההתעוררות באמירתו את הזמירות בנוסח המיוחד, ההתלהבות והשמחה בעת השירה והריקודים, דברי התורה והכל.
אחד החסידים אמר לי על הפרנצ'ס שכל תנועה בעת הטיש מחושב בכוונות וייחודים. הוא אמר לי כמה כפות יאכל הרבי מהמרק, כמה חתיכות חלה ודגים ובשר והכל, ואפילו כמה פעמים יחתוך את הקוגל בסכין. איני זוכר המספרים בדיוק אבל ראיתי שזה נכון. זה היה מדהים בעיניי.
אני באמת מחכה בציפייה דרוכה להופעתו של האיש הקדוש הזה בארצנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture