אבו מאזן לעיתונאים ישראלים: "ביקשתי להיפגש עם נתניהו, אך הוא סירב"

בסביבת ראש הממשלה מכחישים את הטענה ואומרים כי "זהו ניסיון של אבו מאזן להתחמק מאחריותו להיעדר מו"מ" • יו"ר הרשות הפלסטינית הצהיר בפני העיתונאים כי ימשיך לשתף פעולה עם ישראל במלחמה באויב המשותף – ארגון הטרור חמאס

יושב ראש הרשות הפלסטיני, מחמוד עבאס, טען היום כי ביקש לאחרונה להיפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אולם נתקל בסירוב. את הדברים המפתיעים אמר בתדרוך שמסר לעיתונאים ישראלים בלשכתו שבמוקטעה ברמאללה.

"הייתי מוכן להיפגש עם נתניהו ואף מיניתי שני אנשים שיטפלו בנושא, אולם לא קיבלנו תשובות מהצד הישראלי", אמר אבו מאזן.

בנוסף הוא הצהיר כי אינו מתכוון לפרק את הרשות הפלסטינית במחאה על הקיפאון המדיני. "אנחנו נילחם בכל הגורמים הקיצוניים, כולל בחמאס, זהו אינטרס לשני הצדדים", אמר בהתייחסו לאויב המשותף של ישראל והרשות.

קרא עוד:
[postim]

בנוגע לטענות ההנהגה הישראלית על כך שהוא ושאר המנהיגים הפלסטינים מסיתים לטרור באופן סדיר, אמר עבאס "אני אינני מסית, אם יש לכם הוכחות להסתה תבואו אליי". הוא סיפר כי "לפני שנים רבות הסכמנו עם ישראל על כינוס ועדה משותפת לטיפול בנושא ההסתה. אני קורא לישראל לחדש את פעילותה".

בלשכת ראש הממשלה נתניהו מיהרו הערב להכחיש את דברי אבו מאזן על בקשתו להיפגש ואמרו כי הדברים אינם נכונים. "זהו ניסיון של אבו מאזן להתחמק מאחריותו להיעדר מו"מ. גם היום בדאבוס קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לאבו מאזן למו"מ ללא תנאים מוקדמים".

(צילום ארכיון: קובי גדעון – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו