חבר הנהלת מכבי – הרב שמחה שטיצברג קבע מזוזה בפתח משרדו של מתאם קשרי הקהילה בבני ברק הרב יוסף בינדר

אלפים הצטרפו למכבי בבני ברק עם פתיחת המרכז הרפואי החדש ברחוב רבי עקיבא

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
בני ברק: אברך נכנס לשטח סגור ללא מסיכה ונעצר באלימות קשה • צפו
פסילת התקציב בב"ב - משרד הפנים הורה לרובינשטיין: "יש לך שבוע לתת לנו הסברים"

בני ברק הפכה להיות מרכז בתחום הבריאות לאחר פתיחת המרכז הרפואי הראשון מסוגו בישראל – המרכז הרפואי החדש והמתקדם של מכבי ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. במסגרת התפתחות השירותים עבר גם מרכז הפעילות של מתאם קשרי הקהילה בבני ברק הרב יוסף בינדר למרכז החדש כאשר חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג קבע את המזוזה בפתח משרדו.
הרב יוסף בינדר משמש כמתאם קשרי הקהילה לצידה של הגב' חנה אייזנבך הפועלת במרכז הרפואי בכהנמן במסירות כבר מעל שלושים שנה ושמה הולך לפניה בפעולותיה הכבירות למען חברי מכבי. פעילותם המסורה חוללה מהפך בשירות לחבר, ויחד עם כלל מתאמי קשרי הקהילה בכל רחבי הארץ מנגישים הם את השירות המתקדם והיעיל ביותר לחברי מכבי בכל רחבי הארץ.
במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות יש כחצי מיליון מבוטחים, כאשר למעלה מ-20 אחוז מהם הם חרדים – רובם בבני ברק ובאלעד וחלקם בערים נוספות, השירות הרפואי למגזר החרדי נמצא בראש סדר העדיפויות בהנהלת המחוז, הן בהיבט הקשב של הצוות והן בהיבט חלוקת המשאבים. מאוד חשוב שמקבלי השירות בבני ברק יהיו מרוצים בדיוק כמו החברים בתל אביב. זה אתגר גדול, אבל במכבי נכונים לכך גם אם ההתאמות כרוכות בהשקעת תשומת לב ניהולית ומשאבים.
בני ברק של היום היא לא אותה בני ברק של לפני כמה חודשים. מאז שנחנך המרכז הרפואי החדש של מכבי במעלה רחוב רבי עקיבא, סמוך לגן ורשה, יש בעיר תחושה של חדשנות. זהו מבנה מהודר שתוכנן במשך שנים, בהתאמה לצרכי המבוטחים החרדיים. אם המבנה עצמו והארכיטקטורה שלו מושקעים, הרי שהעיקר הוא שתוכו כברו. המעטפת חשובה אך התוכן חשוב שבעתיים".
התווספו רופאים, מטפלים, אחים ואחיות אנשי מנהל ומשק ושירותים רפואיים נוספים. גם הציוד הרפואי במבנה חדש הוא חדיש ומתקדם, כך שבאמת ניתן השירות הטוב ביותר למען בריאותם של החברים.
"מוקד הלילה פתוח מהשעה 7:00 בערב ועד 22:30, כאשר השירות יימשך למעשה עד שאחרון המטופלים יקבל שירות. המוקד כולל רפואת מבוגרים, ילדים, רופא טראומה, אחיות, שירותי מעבדה, רנטגן ועוד.
כמו"כ פועל מוקד אשפוז יום בכל יום בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהרים. באישפוז יום ניתן טיפול חליפי לזה הניתן בבתי חולים – כמו עירוי, טסטים אינדוקרינים ועוד.
עוד שירות ייחודי שאמור להיפתח במרכז הרפואי החדש שלא היה בעבר זה 'חדר פעולות' שהוא מעין חדר ניתוח קטן לניתוחי ציפורן חודרנית, הסרת נגעים קטנים, הסרת שומות וכדומה. גם כאן המטרה היא שהחברים לא יצטרכו להיטלטל לבתי חולים כדי לקבל את השירות הרפואי שהם זקוקים לו".
מכבי הקדישה קומה שלמה למרכז לבריאות האישה, אשר כולל מרפאת הריון בסיכון, מרפאת פריון, מרכז יעוץ וטיפול יום ברפואת נשים, מכון אולטרסאונד גניקולוגי, וכדומה. הקמנו גם מכון שמע חדשני, לצד הרחבת פעילות המכון להתפתחות הילד.
מכוני הלב והסוכרת הורחבו והתווספו מטפלים ומיטות טיפול, גם שעות הפעילות של המכונים הוארכו. במכבי קשובים כל העת לביקוש וצירפו רופאים נוספים. הגדילו את פעילות מכון הפיזיותרפיה שהוא כעת אחד הגדולים בארץ, הורחבו שעות הפעילות של מכון הדימות, פתחו מרכז לילדים עם עודף משקל, וכן נפתחה קבוצה לבני נוער בעודף משקל.
המרכז החדש פתוח גם בימי שישי וכולל שירותי משרד, ויהיו בו רופא משפחה ואחות גם מוקד הנשים והמרכז להתפתחות הילד פועלים בימי שישי, כמו גם מכון הלב.
"כיום יש למכבי בני ברק פריסה של שמונה בתי רופאים, ושני מרכזים רפואיים גדולים. בסך הכל 10 מרכזי שירות של מכבי ברחבי העיר והיד עוד נטויה. בהן המרכז הרפואי החדש והרחב ברחוב רבי עקיבא, המרכז הוותיק ברחוב כהנמן, ועוד שמונה בתי רופאים בקריית הרצוג וברחובות חזון איש, הרב שך, אהרונוביץ, נתן הנביא, קיבוץ גלויות, מגדלי שקל ברח' ז'בוטינסקי . למעלה מ-160 רופאים במכלול התחומים מקבלים חברים במרכזים שהזכרתי, לצד קליניקות פרטיות שונות שפועלות בעיר. מתוך הרופאים ישנם 30 רופאי משפחה, 20 רופאי ילדים, 31 רופאי נשים – שמתוכם 16 הן רופאות, אורתופדים, רופאי עיניים וכדומה. בנוסף אנו מפעילים שני בתי מרקחת, ברחוב השומר וברבי עקיבא
"מלבד הפריסה הזו, מתוך התפיסה שאנו רוצים לרכז את כל השירותים בתוך העיר –מפעילים כמובן מרפאת שבת בשבתות ובחגים באמצעות הסכמים שיש לנו עם עזר מציון וטרם. מרפאת שבת באזור ויז'ניץ הפועלת מכניסת השבת ועד חצות הלילה, ובבוקר השבת מהשעה 9 בבוקר ועד שעה אחרי צאת השבת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture