"היית דוגמה וסמל": טוביה ינאי ויסמן הי"ד הובא למנוחות

רעייתו סיפרה בבכי כי במקום לברוח ולהסתתר במקום מבטחים, ינאי רץ לעבר המחבל המשתולל כדי למנוע פגיעות ביהודים נוספים, אך שם נדקר למוות על ידי המחבל השני

טוביה ינאי ויסמן בן ה-21, שנרצח אתמול אחר הצהריים בפיגוע הדקירה בשער בנימין, הובא הבוקר למנוחות בהר הרצל בירושלים, בהשתתפות כאלף בני אדם – משפחתו, חבריו ושאר יהודים שבאו לחלוק כבוד אחרון לצעיר שנהרג על קידוש השם, בשיא פריחתו. ה' ייקום דמו.

ינאי הי"ד היה תושב מעלה מכמש שבבנימין, נשוי ואב לתינוקת בת 4 חודשים בלבד. הוא נרצח בידי נער פלסטיני בן עוולה, בעת שערך קניות לשבת בסופרמרקט 'רמי לוי', יחד עם רעייתו ובתו הפעוטה. בפיגוע נפצע באורח בינוני יהודי נוסף, אבי אביטל (36), תושב תל ציון.

קרא עוד:

[postim]

רעייתו סיפרה בבכי כי שמעו יחד צעקות כאשר אחד המחבלים החל להשתולל בסמוך אליהם ודקר את אחד הקונים. במקום לברוח ולהסתתר במקום מבטחים, ינאי רץ למקום האירוע כדי למנוע פגיעות ביהודים נוספים, אך שם נדקר למוות על ידי המחבל השני שהסתובב בסופרמרקט.

הרב שמואל נתנזון, ראש המכינה שבה למד ינאי, ספד בהלוויה: "ינאי של חיוך ענק וכובש, ינאי של אמת בלתי מתפשרת, ינאי של יעל, אבא של נטע, ינאי של המשפחה והחברים. מאתמול בערב ינאי של כל עם ישראל. היה אור לך ינאי אהובנו, אור ידעת לתת לאחרים. הרבה ויכוחים היו לנו עד השעות הקטנות של הלילה כי היית בן אדם של אמת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו