הגראי"ל שטיינמן: אין לשתף פעולה עם מפקחי המחוז החרדי

דיון מיוחד נערך בבית מרן הגראי"ל שטיינמן בנוגע להתנהלות המחוז החרדי במשרד החינוך • מחר יתפרסם מכתב עם קריאה לא לשתף פעולה עם מפקחי המחוז ולהחרים את כל ההשתלמויות • תלונות: בהשתלמויות נשמעו דברי כפירה

דיון מיוחד נערך אמש בבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א בעקבות הטענות הרבות שנשמעו ממנהלי המוסדות על התנהלות אנשי המחוז החרדי במשרד החינוך.

בדיון השתתפו ראש ישיבת סלבודקא הגרמ"ה הירש וראש ישיבת אור ישראל, הגר"י רוזן. גם ח"כ משה גפני השתתף בפגישה במהלכה עלו עדויות על התערבותם של מפקחי משרד החינוך בתכנים הנלמדים במוסדות החינוך החרדי.

עוד נטען בפגישה כי הם כופים על צוותי ההוראה השתתפות בהשתלמויות שונות. על פי עדויות אנשי החינוך שכבר השתתפו בהם, נשמעו שם דברי כפירה ותכנים אשר אינם מתאימים לבני המגזר החרדי.

קרא עוד:
[postim]

בסיום הפגישה נוסח במקום מכתב חריף נגד ניסיונות ההתערבות של אנשי המחוז החרדי במשרד החינוך. המכתב כולל קריאה למנהלי המוסדות שלא לשתף עימם פעולה וכן להחרים את ההשתלמויות של משרד החינוך.

המכתב המלא צפוי להתפרסם מחר ביומונים החרדים. בעקבות המכתב אומרים גורמים ביהדות התורה כי ככל הנראה היחס אל שר החינוך נפתלי בנט ישתנה, שכן הוא אינו עושה דבר על מנת לסייע למנהלי המוסדות החרדים.

הגורם הסביר כי אומנם בניגוד לשר החינוך הקודם, שי פירון מיש עתיד שפעל במזיד נגד החינוך החרדי, הרי שנפתלי בנט אינו מגיע עם כוונה לפגוע בחינוך החרדי, אך גם אינו עושה דבר על מנת למנוע את הפגיעה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו