בד"ה: נכדו של הגר"ח גריינמן נפטר בבני ברק

טרגדיה בבני ברק הרב ישראל גריינמן זצ"ל נכדו של הגר"ח גריינמן זצ"ל, נפטר היום בגיל 46 לאחר שסבל ממחלה קשה מאוד בתקופה האחרונה, הוא עבר זמנים לא קלים של התמודדות עם המחלה. "הוא היה תלמיד חכם במלוא מובן המילה" מספרים ידידיו הכאובים של המנוח (ברוך דיין האמת)

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק נפטר היום האברך הגאון רבי ישראל גריינמן זצ"ל, לאחר שסבל מהמחלה הקשה שקוננה בגופו בתקופה האחרונה, כשהוא בן 46 בלבד בפטירתו.

מיד אחרי שסבו הגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל נפטר בשביעי של פסח האחרון, גילו מכריו שלנכד יש ל"ע את המחלה הקשה. בכל עת מחלתו העתירו בני משפחתו ידידיו ומכריו בתפילה ובתחנונים על רבי ישראל בן רושקא שושנה, אך נגזרה הגזירה והוא השיב היום את נשמתו ליוצרה, כאשר במעמד יציאת הנשמה נכחו כל בני המשפחה.

המנוח זצ"ל נולד בי"ח סיון תש"ל לאביו הגאון רבי יצחק דוד גריינמן שליט"א בנו הגדול של הגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל בעל ה'חידושים וביאורים', שבימים הקרובים יחול יום השנה הראשון להסתלקותו.

בבחרותו למד בישיבת 'זכרון מיכאל' בזכרון יעקב, שם גם התגורר אחרי נישואיו עם בת הרב מנחם מנדל רייסנר, ובשנים האחרונות הוא עבר להתגורר בבני ברק.

חיבר את סדרת הספרים 'שי למורא' על מסכתות הש"ס וכל חייו היה דבוק בלימוד התורה הקדושה. גם ברגעים הקשים ביותר המשיך ללמוד, לשקוד על התורה ולחדש חידושים בצורה מופלאה וברורה מבלי שהיה נראה עליו שהוא חולה.

גם בשעות הקשות התמודד בגבורה מתוך אמונה פנימית חזקה, הותיר אחריו דור ישרים מבורך כתשעה ילדים מתוכם שני ילדים שנישאו, לפני חודש נולד לו נכד וכיבדו אותו לשמש כסנדק, אז התבטא כי סנדקאות זו לא סגולה לאריכות ימים אלא כיבוד אב זו הסגולה, ו"לכן אני מכבד את אבי לשמש כסנדק".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

421932520_70042

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו