"הרפורמים מאד ישמחו אם חוק המקוואות לא יעבור והממשלה תיפול"

בהצבעת אי אמון היום בכנסת איים ח"כ ישראל אייכלר כי אם חוק המקוואות לא יעבור, ייאלצו חברי הכנסת החרדים להצביע נגד הממשלה כפי הוראת מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה

בנאום שנשא היום ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת במהלך הצבעת אי אמון, הזהיר כי אם חוק המקוואות של ח"כ משה גפני לא תאושר, החרדים יצביעו נגד הממשלה.

"עם ישראל נמצא בתקופת מלחמה אזרחית מצד נערים סכינאים, השופכים דם יהודי בחוצות הערים. בשעה כזאת, היו צריכים בני ישראל מכל העדות להתאחד בתפילה ליד שריד בית מקדשנו ולקרא אל ה': "הצילה מחרב נפשי". במקום זאת באים פריצים לפרוץ פרצות בישראל ולחלל את קדושת הכותל המערבי ולטמא את טהרת המקוואות".

קרא עוד:
[postim]

"הם יושבים באמריקה ושליחיהם עושים זאת במרד ובמעל, בהתרסה נגד כל קדשי ישראל. במהומות הכותל הם מוציאים את דיבת הארץ לעולם כולו ומסייעים לערבים הטוענים כי מדינת ישראל אינה ראויה לשמור על המקומות הקדושים וכי צריך להקים כוח רב לאומי לפקח על העיר העתיקה" – אמר ח"כ ישראל אייכלר.

בנאומו הזהיר את הממשלה מפני המלכודת שיועצי אחיתופל לוחשים לו, שהחרדים יש להם הרבה מה להפסיד ולכן הוא לא צריך להיענות לדרישותיהם, כי לא יעיזו להפיל חוקים של הממשלה. "ראשית, זה נכון שעם ישראל יפסיד כאשר הממשלה תיכנע לרפורמים ובג"צ ותפגע בקדשי ישראל. שנית, כמה שהחרדים יפסידו מפירוק הממשלה, שרי הממשלה וראשיה, יפסידו הרבה יותר. אם לא יאושר חוק המקוואות מועצת גדולי התורה תתכנס ותחליט על עתיד הממשלה וכן נעשה", הזהיר אייכלר.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו