מאותת לנתניהו? גפני יערוך מסיבת עיתונאים עם יו"ר האופוזיציה

בצל המשבר הקואליציוני סביב הרפורמים, יערוך מחר ח"כ משה גפני מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג • הנימוק הרשמי: הצעת חוק אחריות המדינה לשירותים ציבוריים והליכי הפרטה

מסיבת עיתונאים משותפת ליו"ר ועדה מרכזית בכנסת וליו"ר האופוזיציה, אינו דבר שרואים כל יום בכנסת. על רקע המשבר בקואליציה בסערת ההכרה בתנועה הרפורמית, הדבר בהחלט מהווה איתות לראש הממשלה בנימין נתניהו.

מחר יקיים גפני מסיבת עיתונאים עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, בה יציגו את הצעת החוק אחריות המדינה לשירותים ציבוריים והליכי הפרטה. מדובר בהצעת חוק עליה חתומים יו"ר האופוזיציה הרצוג לצד ח"כ גפני.

קרא עוד:
[postim]

מטרת הצעת החוק, לקבוע את אחריותה הישירה של המדינה למתן שירותים ציבוריים, תוך הבטחת האיכות, הנגישות והשוויון, לקבוע את השירותים הציבוריים שיופעלו על ידי עובדי ציבור בלבד ולהבטיח כי הפרטה של שירות ציבורי תיעשה באופן שיבטיח את האינטרס הציבורי ולאחר שנשקלו בכובד ראש כל החלופות האפשריות.

העובדה שמסיבת העיתונאים באה יממה לאחר הדיווחים אמש על אפשרות נוספת להקמת ממשלת אחדות, גרמה שוב לדיווחים בכנסת על כך שחברי הכנסת החרדים יעשו הכל על מנת למנוע את ההכרה בתנועה הרפורמית ולא יהססו לנקוט גם בצעדים חריפים ביותר על מנת למנוע את הפגיעה החמורה ביהדות, בכותל המערבי ובמקוואות.

רק אתמול כתב יו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי “אני מאד מקווה שהשמועות על תחילתו של משא ומתן בין הליכוד למחנה הציוני נכונות. הלוואי שנקום בבוקר ונתבשר על הקמת ממשלת אחדות רחבה לטובת עם ישראל”. במחנה הציוני אומנם מיהרו להכחיש, אך את גל השמועות והספקולציות, לא הצליחו לעצור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו