רוביו פרש מהמרוץ לנשיאות: "אלוקים לא רצה שאהיה נשיא ב-2016"

הסנאטור הצעיר מפלורידה קיבל 27% בלבד מקולות הבוחרים במדינתו, לעומת כ-46% למיליארדר דונלד טראמפ • "אנו צריכים להריץ נשיא שיאהב את כל האמריקנים", אמר בנאום התבוסה

בעקבות ההפסד המשפיל בפריימריז במדינת הבית שלו, פלורידה, הודיע הסנאטור מרקו רוביו כי הוא פורש מההתמודדות על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית. רוביו קיבל במדינתו 27% בלבד מקולות הבוחרים, לעומת כ-46% למיליארדר דונלד טראמפ.

"זו לא הייתה תכניתו של אלוקים שאהיה נשיא ב-2016, או אולי אפילו לעולם, והיום אני משעה את הקמפיין שלי", אמר הסנאטור הצעיר בנאום פרידה נרגש שנשא בפני אלפים מתומכיו.

הוא בירך את יריבו המושבע על הניצחון המוחץ שהשיג, אבל עקץ אותו באמירה: "אנו צריכים מערכת חדשה במפלגה שלנו, כזו שרוצה לפתור בעיות לא רק לנצח בחירות. אנו צריכים להריץ נשיא שיאהב את כל האמריקנים".

קרא עוד:

[postim]

טראמפ מצדו נשא נאום ניצחון מתריס, כשהוא אינו מסתיר את ההנאה מהשפלתו של "מרקו הקטן", כפי שהוא כינה את רוביו בשבועות האחרונים. "אנחנו הסיפור הטוב ביותר, כותבים עלינו בכל העולם", התרברב. "כולם נמשכים אלינו – גם דמוקרטים וגם שמרנים וגם אנשים שלא הצביעו אף פעם. אנחנו נמשיך לנצח, לנצח ולנצח – למען אמריקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו