הרמטכ"ל החליט: סא"ל שלום אייזנר יודח מתפקידו

בושה: הרמטכ"ל בני גנץ הדיח את סא"ל שלום אייזנר והחליט כי הוא לא יבצע תפקידים פיקודיים בשנתיים הקרובות • אייזנר: "אני פצוע נפשית ופיזית, אשקול המשך דרכי"

זה סופי: הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ החליט לפני שעה קלה (ד') על הדחתו מתפקידו של סגן מפקד חטיבת הבקעה, סא"ל שלום אייזנר, על רקע כשל ערכי באירוע.

זאת, אחרי התייעצות שקיים הבוקר עם מפקד פיקוד המרכז אלוף ניצן אלון, ומפקד זרוע היבשה אלוף שלמה (סמי) תורג'מן. הרמטכ"ל סיכם כי בתחקיר האירוע התגלו גם כשלים מקצועיים ופיקודיים.

עוד באתר:

[postim]

גורמים בצה"ל מסרו כי "סגן אלוף שלום אייזנר הודח מתפקידו ולא ישובץ כסגן מפקד בה"ד 1. כמו כן, לא יבצע תפקידים פיקודיים בשנתיים הקרובות".

"אני פצוע נפשית ופיזית, צריך להתאושש"

עם קבלת כתב ההדחה אמר אייזנר: "התחושה היא קשה. אני פצוע נפשית ופיזית וצריך להתאושש. אני צריך להחליט אם אמשיך בצה"ל אם יוצע לי תפקיד אחר".

בהתייחסו לאירוע האלים אמר אייזנר השבוע לכלי התקשורת: "אנחנו מכירים את ההיסטוריה של האנרכיסטים האלה, הם באו עם מקלות ושברו לי את היד, אבל את זה לא יספרו לאיש. כל הסיפורים האלה לא מעניינים את הרמטכ"ל שלנו ואת אלוף הפיקוד שלי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה למדינת ישראל!

עם זה מראים בפומבי לעולם כלו כמה אנחנו פחדנים בלי שליטה על החלטות עצמעיות.

מדובר במפקד שנשלח מטעם צה"ל לשמור על המדינה שלנו בעת שהוא הלך מקדימה מחייליו בעת ההפגנה… והמפגינים שיברו לו אישית שני אצבעות… ולצורך סדר היכה עם האקדח שלו במפגין מדנמרק שהתקרב ממש אליו… ואחרי שנשבר לו חלק מהיד כנ"ל וזה הוא עשה להגנה עצמית… המפגין שקיבל המכה בקושי ירד לו קצת דם…

מה שכל אנושי אומר: "מגיע לו מדליה על ההתקרבות שלו וכו"

על מי הוא שמר בעת שהכה את המפגין? על כולנו כולל הרמטכ"ל ואוהד ברק וגם על הראש הממשלה…

ועם טיפת לחץ מדנמרק הוא הודח מתפקידו…

עם מילים אחרות: אנחנו חיים ככל שאר מזרח התיכון! אין לנו דימוקרטיה! ואולי פחות משאר המדינות במזרח התיכון, להם יש לפחות החלטות עצמעיות!

על מה הגאווה? על אלימות של שייגץ? על "על חרבך תחיה" ו"הידיים ידי עשו"? הרי כל מי שעיניו בראשו רואה שאייזנר לא נהג בהגנה עצמית. זאת היתה פשוט אלימות בלתי-נשלטת של חייל מסור לתפקידו. כאלה יש בגויים לאלפי רבבה. מדוע להגן על התנהגות שיש עמה קלון?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו