ח"כ מרגלית מכחיש: אין לי קשר לבדיקה המשטרתית על הרצוג

בתגובה להאשמות נגדו על כי הוא עומד מאחורי הדלפת החומרים שהובילו לפתיחת הבדיקה המשטרתית נגד יו"ר מפלגתו יצחק הרצוג, אומר ח"כ אראל מרגלית כי מדובר בשקר גס שאין לו כל קשר למציאות

בסביבתו של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, היה מי שטען כי חבר הכנסת אראל מרגלית, אשר על פי הנראה עומד להתמודד מול הרצוג על ראשות המחנה הציוני, הוא העומד מאחורי הדלפת חומרי החקירה שהובילו לפתיחת הבדיקה המשטרתית בעניינו.

הרצוג עצמו רמז על כך ביום חמישי האחרון כאשר אמר, "אנחנו לא פראיירים ומבינים היטב מדוע זה קורה ומי שעשה את זה יקבל בעיטה פוליטית שתלמד אותו לקח להרבה שנים. אני מציע לכולם לא להתרגש. כל פעם לפני בחירות כלליות או פנימיות יש גורמים פוליטיים שמנסים להפיל אותנו ולהפוך את המשטרה לחלק מהקמפיינים שהם מנסים לנהל על גבינו".

בתגובה אמר מרגלית היום, "האמירה שאני עומד מאחורי החקירה המשטרתית של בוז'י הרצוג היא פשוט שקר מתועב", ח"כ אראל מרגלית איים: "אני אתבע דיבה פשוט כל מי שימשיך להפיץ את השקר הגס הזה שאין לו שום קשר למציאות. אני מאוד מאוכזב שאני נתתי לבוז'י גיבוי וקיבלתי מאנשיו שיסוי".

בראיון שהעניק הבוקר לגלי צה"ל קרא שוב ח"כ מרגלית לקיים פריימריז לראשות המפלגה אך סירב להצהיר חד משמעית האם יתמודד במסגרתה. "אני מקווה שהמפלגה תתחדש ותכריז על מועד לפריימריז. אז אודיע אם אתמודד. בכל מקרה המפלגה צריכה אנרגיה חדשה", אמר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו