"אסטרייכר יצר קשר וביקש עזרה, הוא נשמע מאוד חלש"

בלעדי ל-JDN: חברים בסנאט האמריקני נרתמו לעזרתו של האסיר יעקב אסטרייכר שנכלא בבוליביה על לא עוול בכפו. חבר מועצת העיר ניו יורק דב הייקינד, המטפל בקמפיין לשחרורו, מספר על שיחת הטלפון עימו. כל הפרטים

בלעדי ל-JDN: חברי הסנאט בארה"ב פנו לשגרירות בוליביה בוושינגטון כדי לרתום אותם לעזרת האזרח האמריקני שנכלא בבוליביה ללא עוול בכפו ונידון למאסר.

חבר מועצת העיר ניו יורק דב הייקינד המטפל בקמפיין להחזרתו של יעקב אסטרייכר מבוליביה לארה"ב, השיק דוכנים בשכונות החרדיות בניו יורק כדי 'לצוד' עוברים ושבים, שיחתמו על העצומה לשחרורו של אסטרייכר. העצומה תישלח לבית הלבן כדי שגם נשיא ארה"ב יבקש את שחרורו.

עוד באתר:

[postim]

הייקינד הורה לבקש חתימות גם מגויים. ל-JDN נודע בסוף השבוע כי מונה שופט חדש לטפל בתיק של אסטרייכר בבוליביה. הציבור נקרא להתפלל לשחרורו המהיר של יעקב יודא בן שיינדל.

עוד נודע ל-JDN כי בכינוס 'כלל ישראל' שייערך בקרוב בקויינס, ובו ישתתפו עשרות אלפי אנשים, יעמדו מתנדבים בכל פינה כדי לנצל את המעמד האדיר ולהחתים אנשים לשחרורו של אסטרייכר.

בסוף השבוע, יעקב אסטרייכר יצר קשר טלפוני עם השר הייקינד וסיפר לו בפרוטרוט אודות המתרחש שם.

הייקינד סיפר ל-JDN כי הוא שמע בקולו את חולשתו. "יעקב אמר לי לפנות לציבור, ולבקש בשמו שכל מי שיכול לפעול למענו, אפילו במשהו קטן, שישתדל לעשות זאת. מדובר במצוות פדיון שבויים".

בתמונה: דב הייקינד משוחח עם יעקב אסטרייכר

דב הייקינדמכתב לשגרירות בוליביה בוושינגטון לשחרור אסטרייכרמכתב לשגרירות בוליביה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו