שיאן השכר במועצות הדתיות: מנכ"ל המועצה הדתית פ"ת

דו"ח הממונה על השכר מגלה מספר נתונים: מנהל מחלקת כירוגייה משתכר בכ- 107.716 ש"ח | מנכ"ל המועצה הדתית בפ"ת משתכר ב-30,022 ש"ח | שיאן השכר בקרב הרבנים הוא מנהל מחלקת נישואין במועצה הדתית בירושלים שמשתכר כ-21.846 ש"ח

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

קיצוצים בשכבות הביניים? דו"ח הממונה על השכר מלמד על נתונים מעניינים, מנהל מחלקת כירוגייה משתכר בעלות של 107.716 ש"ח לחודש. מדובר בשיאן השכר במשק הישראלי. לצד אותם שיאני השכר מתפרסם גם דו"ח השכר במועצות הדתיות.

קרא עוד:

[postim]

מתברר כי להיות מנכ"ל במועצה הדתית בפ"ת זה דווקא מאוד משתלם. בדו"ח מתברר כי מנכ"ל המועצה הדתית בפ"ת משתכר ב- 30.022 ש"ח לחודש. זאת בזמן שמועצות דתיות רבות נמצאות תחת תוכניות הבראה שונות.

גם בירושלים חוגגים, וזאת חרף העובדה שבירושלים נכנסו לתוכנית הבראה והחלו בפיטורי עובדים רבים.

ממידע שהגיע לידי כתב JDN עולה כי מספר נשות אברכים נאלצו ללכת הבייתה בשעה שהן המפרנסות היחידות בשל 'קיצוצים- ותוכניות הבראה'.

אלא שמתברר כי דווקא בירושלים בחרו לטפל באותם אנשים קטנים כאשר מסתבר כי שיאן השכר שם הוא מנהל מחלקת נישואין המשתכר ב- 21.846 ש"ח והוא שיאן השכר בקרב אותם נושאי משרה בכל המועצות הדתיות.

עוד עולה מעיון בדו"ח השכר כי בירושלים משתכר רב שכונה בעלות שכר 21.846 ש"ח. זהותו ותפקידו של אותו רב לא צויינה בדו"ח.

בפניות של אותם אברכים לJDN אמרו האברכים כי "בזמן שמפטרים נשים בעלות שכר של 3000 ש"ח בטענה של קיצוצים, לא מצאה המועצה הדתית זמן לבדוק את אותם אלו שבאמת מעמיסים על הקופה הציבורית שלה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ובואו תראו את המקוואות המגעילים שלנו!
איזו הזנחה!
איזה טינופת!
אז מה הוא עושה, למען ה' חוץ מלחגוג על הכסף של כולנו????????????????

על חשבון משלם המיסים בירושלים מפרנס יו"ר המועצה הדתית עסקן שס"י מדרגה שלישית בביתר עילית! חוצפה ועזות מצח! מאז שש"ס מינו את יו"ר המועה"ד בתור ממונה, לא היתה אף פעם מועצה דתית חוקית בירושלים! היו כבר כמה פעמים בחירות לעיריה והמועצה הדתית נותרה ממונה! בניגוד לכל חוק! וזאת למה? כדי שש"ס ימצצו את לשד העצמות של המיסים של תושבי ירושלים כדי להאכיל את עסקני המפלגה במשכורות הכי גבוהות! איפה מבקר המדינה? איפה מבקר העיריה? הגיע הזמן שגם המבקרים הממלכתיים יבוקרו! השחיתות והסרחון מגיעים מהראש!

צרעת הבית באה על צרות עין כנראה שיש הרבה ששסובלים מהמחלה. מהיכרותי את המנכ"ל שהוא בעל תואר שני בניהול ןהרצה שנים רבות בבר אילן בתחום הניהול והחשבונאות, מקצוען בעל שם דבר בכל המועצות בארץ, שהצליח לשקם את כל ההריסות שהתרחשו בידי אנשים שנבחרו רק בשל קשרים וללא כישורים, שהחוק הרחיק אותם מהמועצה, מגיע לו אף יותר מכך. הוא עובד ימים ולילות כדי לדאוג לשיקום שרותי הדת ולהקמת מקוואות חדשים בעיר. ירבו כמותו בישראל וימעטו בישראל בעלי צרות עין ומסכנים שמגלים את כוחם רק בלשון הרע צר לנו עליהם

לתשומת לב הכותבים והקוראים. המספרים בכתבה הם עלויות השכר כלומר שהם מגלמים את עלויות המעסיק בגין תשלומי מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות לגמל וכד' המחוייבים על פי חוק. באשר לגובה השכר בירושלים הרי שהסכום כולל גם חובות שכר שהמועצה חייבת לעובדים בגין ביגוד הבראה ומענק יובל שהעובדים לא קיבלו במשך 6 שנים (בשנים 2002 עד 2007) ואלה משולמים בכל שנה בגין שנת חוב אחת.
ראויים הם עובדי המועצה הדתית בירושלים לכל מחמאה על כך שהסכימו כדי להבריא את המועצה להמתין 6 שניים לתשלום הזכויות שהיו מגיעים להם.
באשר לפיטורי נשות אברכים ו/או פיטורי עובדים בכלל. יצויין כי העובדים שפוטרו הינם רק כאלו שהיו מיותרים במערכת שכן המועצה לא קלטה עובדים חדשים מאז שנת 2008 וזה למרות שפיטרה עשרות עובדים.

אדון ישי, תסתכל לי בעינים, בבקשה. האם סיימת ולו קורס אחד בבר אילן? ממי יש לך תואר שני? ואם תבקש היום לסיים קורס בבר אילן או באוניברסיטת תל אביב, האם יקבלו אותך? תבדוק ותענה לי.
לגופם של דברים: האם שיאן השכר שלך סיים איזה שהוא תואר בחיים? האם השכר שלו כולל תוספות עבור עבודות ותפקידים שאינו ממלא כלל? האם לא הקמת אגפים נוספים במועצה רק כדי לתת ג'ובים למקורבי ש"ס? האם השכר הפנטסטי שמקבל היועץ המשפטי שלך עבור כל תיק שאתה נתבע בבתי המשפט, והם רבים ומתרבים, אושר על פי כללי החוק? האם הוצאת מכרז על משרה זו? האם לא קבלת לעבודה במועצה כל מיני מקורבים במסווה של עבודה זמנית? האם השכר ששילמת לבלניות היה הוגן? האם יש הצדקה למימון הדלק שהרכב האמריקאי שלך שותה בדרכים האין סופיות בין בת ים לירושלים וחזור? וכל זאת על חשבון משלם המיסים הירושלמי ועל חשבון הבלניות שפטרת? האם גבית שכ"ד של עשרות שנים! ממי שהיה יו"ר ועד העובדים, שהתגורר עם משפחתו בוילה יוקרתית שהיתה בעבר הרחוק המקוה של תלפיות? מדוע? כי הוא עזר לך להוציא עובדים ותיקים לפנסיה מוקדמת? מה בקש ממך הרב יעקב יוסף זצ"ל ואיך דחית אותו בבזיון שלא יכופר לך ולא יסולח לך לא בזה ולא בבא? מה האתנן שנתת לרפאל פנחסי כדי שיתן לך את המשרה בירושלים? האם זה במקרה גני ילדים בבת ים? ואיך הצלחת להעלים את סיפור ההשקעות שלך בכספי החברא קדישא בת"א מאלה שמינו אותך? אדון ישי, מספיק במה שכתבתי כאן, וזה רק מקצת שבמקצת מהלכלוך שסובב אותך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture