פתח תקוה יותר חילונית: ש״ס השיקה את מטה הבחירות בעיר

מאות השתתפו בהשקת מטה הבחירות של ש״ס בפתח תקוה: ״הירתמות מפתיעה״. ההכרעה נפלה: מרן ביקש לתמוך ברשימת ש״ס בעיר בראשות הרב אוריאל בוסו. בנאום פתיחת הקמפיין בוסו תקף את הקמפיין הפוגעני של יש עתיד בעיר ״באנו חושך לגרש״. גינת הציג את הפעילות של ״השליחים של מרן״ וסיפר על השינויים הדמוגרפיים שהעיר עוברת: ״יותר חילונית, יותר צעירה״

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

מאות אנשים ובראשם רבנים, אישי ציבור, פעילים וראשי מטות השתתפו השבוע בפתיחת מטה הבחירות המרכזי של ש״ס בפתח תקוה, בטקס קביעת מזוזות והשקת הקמפיין. ״המקום היה צר מלהכיל את המשתתפים הרבים, לכן נאלצנו לערוך את האירוע בחוץ״, סיפר יו״ר מטה הבחירות, הרב אליהו גינת, ״חומרי ההסברה שהכנו לפעילות החודשית, נחטפו באירוע ההשקה. אנשים לא הפסיקו להגיע עד השעות הקטנות של הלילה. לא תכננו הירתמות כה גדולה בשלב כל כך מוקדם של הקמפיין, אבל הפעילים הגיעו חדורי רצון, ונחושים לפעול במערכה הזאת. כולם מבינים שהפעם, צריך לשמור על הבית. על הנשמה והמסורת היהודית בעיר״.

קרא עוד:

[postim]

אירוע השקת מטה הבחירות, החל בתפילת ערבית ברוב עם, ואירח בין השאר את הרבנים הרה״ג הרב משה מאיה, הרב אליהו כהן, הרב יהודה שהרבני, הרב ישראל כהן, הרב עזריה פג׳ו, הרב יהושע לוי, הרב שמשון ישראל, הרב אמיר כהן והרב נתנאל פיטוסי.

ראשון הדוברים היה הרב יהודה שהרבני שנשא דברי ברכה. חבר מועצת חכמי התורה, הרה״ג הרב משה מאיה, הקריא אחריו מכתב מיוחד של מרן לתושבי פ״ת, בחתימת ידו של מרן הגר״ע יוסף שליט״א, הקורא להצביע רק לרשימת ש״ס בראשות הרב אוריאל בוסו. ״65 שנה אני תלמיד של מרן״ אמר הרב מאיה ״ועדיין אני מתרגש, כשאני קורא מכתב בחתימת קודשו. הרב פסק – רק ש״ס״.

בקביעת המזוזה התכבד הרב אליהו כהן, שבירך את התנועה הקדושה ש״ס ואת הפעילים, והבטיח הצלחה גדולה בבחירות בבחינת ״צדיק גוזר והקב״ה מקיים״. הערב הסתיים במצגת המראה את הפעילות הגדולה והענפה של השליחים של מרן.

איזה חושך באו לגרש?

יו״ר תנועת ש״ס בפתח תקוה, הרב אוריאל בוסו, לא חסך משבט לשונו כשהתייחס לקמפיין של מפלגת ׳יש עתיד׳ בעיר תחת הכותרת ״באנו חושך לגרש״. בפתיחת דבריו איחל רפואה שלימה למרן וסיפר כיצד דואג מרן לכלל ישראל, בכל זמן ובכל מצב. ״אנחנו השליחים של מרן, לקיים את המסורת ואת הערכים בעיר״, אמר בוסו. ״יש מי שידאג לצרכים הפיזיים של העיר אבל, אין מי שידאג לבניית בתי כנסת ומקוואות, לבניית גנים ומוסדות חינוך. מי באמת דואג להמשיך את מורשת סבא, פרט לנציגי ש״ס בעירייה?״.

יו״ר התנועה בעיר הזכיר את הפעילות התורנית שנעשית בעירייה על ידי תנועת ש״ס והרחיב על פעילותם של הרב אליהו גינת באגף החינוך והתרבות התורניים והרב אשר שוקר ברווחה ותרבות הדיור. בשלב זה עבר בוסו להתקפה נגד קמפיין יש עתיד בעיר ״באנו חושך לגרש״ ושאל: ״האם זו הדרך? ככה בונים קמפיין? שנאה והסתה זו לא הדרך שלנו. אני מתבייש״ אמר בוסו.

יו״ר מטה הבחירות וחבר הנהלת העיר, הרב אליהו גינת, פתח את דבריו בברכה לרפואתו של מרן, הרב עובדיה יוסף בן גורג׳יה. ״לא לחינם פתחנו את המערכה בקריאה אוהבים אותך מרן… מי לא אוהב את מרן? רק בזכותו, ובשליחותו, אנחנו כאן״, אמר הרב גינת. עוד סיפר על דאגתו של מרן לכולם והדגים במספר סיפורים, ששמע מפיו של בנו, הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט״א.

הרב גינת הוסיף כי מה שחשוב למרן הוא הערכים של התנועה הקדושה. החינוך של ילדי ישראל. הנשמה והמסורת היהודית. ״זכינו, ואני מדגיש – זכינו – להיות, השליחים של מרן. כל אחד מכם, הוא שליח של מרן״, אמר והוסיף לשבח, את מ״מ רה״ע הרב אוריאל בוסו, על פועלו ומסירותו למען הכלל והפרט. על הדלת הפתוחה בלשכה. על הדאגה לזולת. גם מקומו של הרב אשר שוקר, יו״ר אגף הרווחה בין השאר – לא קופח. הרב גינת הדגיש באריכות את פועלם של ״השליחים של מרן״ ואת העשייה הרבה שלהם למען הכלל, בלי לשכוח את העשייה שלו באגף לחינוך ותרבות תורניים.

״מורי ורבותי״, אמר הרב גינת בפאתוס, ״פתח תקוה השתנתה וגדלה בשנים האחרונות. נהייתה צעירה וחילונית יותר. אנחנו אוהבים את כולם. אנחנו בעד לתת לכולם. אבל אנחנו חייבים לשמור על הנשמה והמסורת היהודית בעיר, וזו השליחות של כל אחד ואחד מכם. כולנו שליחים של מרן! חלק מהגזרות הקשות של הממשלה כבר ראינו. אנחנו חייבים לוודא שמה שקרה בבחירות הארציות – לא יחזור. אסור להיות אדישים. אסור להישאר בבית. על כל אחד מאיתנו לקבל את השליחות, עבור מרן, עבור התורה, ועבור עתיד ילדינו. עבור הנשמה והמסורת היהודית בעיר פתח תקוה, חייבים ש״ס חזקה, מצביעים רק ש״ס!״.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולנו חייבים ש"ס חזקה בפ"ת, התנועה הקדושה השיקה קמפיין חזק על אהבת עם ישראל למרן שליט"א, באמת בלי שום קשר לכלום… אוריאל בוסו הוא אהוד ואהוב על כל הזרמים בפתח תקווה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture