פיגוע משולב בפתח תקוה: ארבעה נפצעו מירי ודקירות במרכז העיר

הטרור חוזר למרכזי הערים: מחבל פלסטיני פתח באש מכלי רכב חולף באזור השוק העירוני ופצע שלושה אנשים. המחבל נמלט ובמהלך ניסיון ההשתלטות עליו, נפצעה אישה מדקירות סכין • המחבל נעצר עם הנשק איתו ביצע את הירי, על פי המשטרה מדובר בפיגוע טרור

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

שוב פיגוע ירי: מחבל פלסטיני פתח באש לעבר אוטובוס בסמוך לשוק העירוני ברחוב הברון הירש בפתח תקוה. כתוצאה מהירי נפצעו שני בני אדם בשנות ה-50 לחייהם באורח קל עד בינוני, ואישה נוספת שנפצעה קל.

המחבל נמלט מהמקום ובמהלך ניסיון השתלטות עליו, נפצע אדם נוסף באורח קל עד בינוני. לאחר סריקות, איתרו השוטרים את המחבל בעודו נושא עליו את הנשק עימו ביצע את הירי. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע פח"ע – פעילות חבלנית עויינת.

מדוברות הצלה פתח תקווה נמסר, כי בסך הכל טופלו על ידי כונני מד"א והצלה פתח-תקווה שיצאו למקום בכוחות גדולים, שלושה פצועים. שני פצועים במצב קל עד בינוני עם פצעי ירי בגפיים תחתונות. בנוסף, טופלה ע"י מתנדבי הארגון בזירה נוספת פצועה ככל הנראה מדקירה, אשר מצבה מוגדר קל. כל הפצועים פונו באמצעות אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים.

דוברות המשטרה פרסמה הודעה בה נאמר, כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע ירי בשוק פתח תקווה. נעצר חשוד ככל הנראה תושב איו"ש. כוחות המשטרה במקום פתחו בבדיקת נסיבות האירוע".

ממד"א נמסר: בשעה 16:42 נמסר למד"א מרחב ירקון על 2 פצועים מירי סמוך לשוק ברחוב הברון הירש בפתח תקווה. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשני גברים כבני 50 במצב קל עד בינוני עם פצעי ירי בפלג גופם התחתון.

בהודעת עדכון ממד"א דווח כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון 4 פצועים, בהם: גבר ואישה כבני 50 ואישה כבת 30 שסובלים מפצעי ירי בגפיים התחתונות וגבר כבן 40 שסובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון.

חובש בכיר במד"א אלון ריזקאן שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי במקום הייתה המולה גדולה ראיתי אישה כבת 30 יושבת על כיסא בכניסה לחנות כשהיא פצועה מירי בגפיים, היא הייתה בהכרה מלאה. ובמרחק של כ – 10 מטר ממנה ראיתי גבר ואישה בשנות ה – 50 בהכרה מלאה כשהם עמדו עם פציעות בגפיים התחתונות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם במהירות לבית חולים כשהם במצב יציב ומצבם מוגדר קל עד בינוני".

חובש רפואת חירום במד"א עזריה כהן שהגיע עם אופנוע מד"א למקום סיפר: "ראיתי המולה ואנשים רצים לכיוון בריחתו של המחבל, ביחד עם כונני מד"א נוספים רכובים על אופנוע דלקנו אחריו לכיוון רחוב חובבי ציו פינת ברקוביץ, בכניסה לאחת החנויות ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה, הוא התהלך, כשהוא פצוע בצוואר. הוא סיפר שהוא נדקר כשניסה ללכוד את המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח שכלל עצירת דימום ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף פתח תקווה העניקו סיוע רפואי ראשוני בדקות האחרונות לפצוע קל מדקירה וחבלה בראשו ברחוב ברקוביץ בפתח תקווה, ולצעירה שנפצעה קל מירי בגפיים ברחוב הברון הירש בפתח תקווה. ייתכן וישנם נפגעים נוספים שלא טופלו על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה".

גל דובר פאראמדיק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי שהענקתי טיפול רפואי ראשוני לנפגעת מירי בגפיים נמסר לנו ממוקד 1221 של איחוד הצלה על נפגעים נוספים ברחוב סמוך. לאחר סיום הטיפול בנפגעת בזירה הראשונה נגשתי לזירה הנוספת שם הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע קל מדקירה וחבלה בראשו. מתנדבים נוספים של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לנפגעים נוספים חלקם נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

קרדיט: מדברים תקשורת

photo_2017-02-09_17-26-30

photo_2017-02-09_17-16-16

photo_2017-02-09_17-18-04

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יימח שמו וזכרו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture