סרטון האיום של חמאס: התמונות נגנבו מצלמים ישראלים

ארגון הטרור העזתי פרסם אתמול סרטון חדש המאיים על פוליטיקאים ובכירי מערכת הביטחון בישראל. לא ברור כמה הצליחו להשפיע על הכוננות הישראלית, אבל את הצלמים מסוכנות "פלאש 90" הם הצליחו לעצבן. תביעה נגד חמאס על הפרת זכויות יוצרים?

סרטון התעמולה החדש של חמאס, שבו נראים הרמטכ"ל, שר הביטחון, ראש המוסד ובכירים ישראלים נוספים כשכוונת מתמקדת בפרצופיהם, עורר תגובות שנעו בין זעם לגיחוך.

אולם מי שממש לא צחק כשראה את הסרטון הוא צלם העיתונות העצמאי נעם ריבקין-פנטון, שגילה כי התמונות של הבכירים הישראלים שבהן השתמש חמאס צולמו על ידו ועל ידי חבריו לסוכנות "פלאש 90".

"זה מעצבן, בשנים האחרונות כל הצלמים מכירים את התופעה הזאת: הרבה מאוד אנשים גונבים לנו תמונות ולא מתייחסים לזה בצורה רצינית", אמר ריבקין-פנטון לאתר NRG. "אנו מנסים להילחם בתופעה על ידי תביעות של זכויות יוצרים, אבל אני מעריך שבמקרה הזה אין מה לעשות ואני גם לא רוצה להרגיז את האנשים הלא נכונים".

"בסופו של דבר מדובר בארגון טרור שהורג אנשים חפים מפשע – הדבר האחרון שיזיז להם זו תביעה על זכויות יוצרים". לדבריו, "בכל פעם שחמאס מפרסם תמונות הן גנובות. גם בעבר היו מקרים של צלמים ישראלים שגנבו להם תמונות, אבל אני לא חושב שיש מה לעשות בנושא".

//www.jdn.co.il/news/israel/820212

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הוא רוצה שחמאס יתקשר לו לבקש רשות?

מה זה אין מה לעשות?! צריך להילחם נגדם! ולא רק בגלל שהם גונבים תמונות…

הוא מצפה לקבל כסף מהחמאס שהוא משת"פ הציויינעס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו