מחבלים פתחו בירי לעבר היישוב שבי שומרון. איש לא נפגע.

מחבלים ערבים פתחו הערב (שני) בירי לעבר היישוב שבי שומרון. איש לא נפגע. זוהו פגיעות ירי על הגדר המקיפה את היישוב. כוחות צה''ל סורקים באזור לאיתור המפגעים

מחבלים ערבים פתחו הערב (שני) בירי לעבר היישוב שבי שומרון. זוהו פגיעות ירי על הגדר המקיפה את היישוב. בחסדי שמיים איש לא נפגע וכוחות צה"ל סורקים באזור לאיתור המחבלים.

יריות שבי שומרון 3

יריות שבי שומרון 1

יריות שבי שומרון

מוקדם יותר הערב הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי והמשטרה עצרו את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בלוד לפני כשבוע ופגע במנהלת בית ספר תושבת העיר.

המשטרה טענה אז כי מדובר באירוע על רקע פלילי, אך היום התברר שהמחבל נעצר יממה לאחר הדקירה – והודה כי ביצע את הפיגוע משום שמאס בחייו.
המחבל, מאלכ באסם אסמאעיל סעדה, תושב חלחול, סיפר בחקירתו בשירות הביטחון הכללי ובמשטרת ישראל, כי לקראת ביצוע הפיגוע נטל סכין מהמאפייה שבה עבד, והחל לחפש אישה יהודייה כקרבן לפיגוע המתוכנן.

בהמשך, סיפר המחבל כי הבחין באישה שעמדה בסמוך לרכבה בחניון כשהיא עם כיסוי ראש. כשהבין כי מדובר ביהודייה החליט לפגוע בה. הוא התקרב לאישה וזו שאלה למעשיו. המחבל שלף סכין והחל לרדוף אחריה עד שהשיגה ודקר אותה. הוא נמלט מזירת הפיגוע – אך נעצר בעקבות מידע מודיעיני, בעת שניסה לשוב לכפרו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו