צילום: פלאש 90

יצא המרצע מן השק: המפגינים בפ"ת נלחמים בימין, לא בשחיתות

אמש קרא אלדד יניב לאנשי הימין להצטרף למאבק בשחיתות ו"לתרום לנו מהניסון שלכם". הבוקר נענו אנשי 'עוצמה יהודית' לקריאה וביקשו להצטרף לעתירה שהוגשה לבג"ץ, אך הם נדחו ע"י מובילי המחאה • מרזל: "הם נאבקים בימין ולא בשחיתות"

התנועה לאיכות השלטון, מני נפתלי ועותרים הנוספים שעתרו לבית המשפט כנגד ההחלטה שלא לאפשר להם לקיים מחאות בכיכר גורן, מסרו לבג"צ לפני כשעה קלה כי הם מתנגדים לצירופם של אנשי הימין בן ארי, מרזל ובן גביר כצד לעתירה.

כזכור ראשי עוצמה יהודית פנו לבג"צ וביקשו לצדד בזכות לקיים מחאות בפתח תקווה בד בבד לכך שהדגישו שהם חולקים ולא שותפים להשקפת עולמם של אנשי השמאל המבקשים לקיים מחאות במקום.

בבקשת פעילי הימין שהוגשה באמצעות עו"ד איתמר בן גביר נכתב כי העתירה עוסקת בשאלות עקרוניות בעלות השלכת רוחב ולכן ראוי ונכון שגם עמדתם תשמע היות והם יפגעו מהחלטה שלא לאפשר לקיים מחאה מול בית של עובד ציבור, אלא שכאמור בהודעה שנמסרה לבג"צ טוענים בתנועה לאיכות השלטון ומני נפתלי כי בן ארי, מרזל ובן גביר אינם צד רלוונטי לדיון וכי "במערכת הנסיבות הספציפיות אנשי הימין לא יכולים להיפגע".

ברוך מרזל מוסר בתגובה להודעה לבג"צ כי: "יצא המרצע מן השק. מסתבר כי העותרים לא באמת מנהלים מאבק נגד השחיתות אלא בעד אג'נדה שמאלנית קיצונית ולכן הם לא מעוניינים שנופיע כצד לעתירה.  אנו מבקשים מבית המשפט העליון שלא להישמע לעותרים, לצרף אותנו כצד לעתירה ולאפשר גם לנו את חופש הביטוי, מה שמותר לאנשי השמאל הקיצוני ודאי מותר ליהודים המבקשים לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל". בוידאו: הקריאה של אלדד יניב לאנשי הימין,

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו