ראש בראש בין המתמודדים • נאומי קלינטון וטראמפ שנשאו הלילה

הלילה נשאו שני המתמודדים נאומים לקהל תומכיהם • קלינטון: "מסוכן להפקיד בידיו של טראמפ נשק גרעיני" - "הוא רוצה לבודד אותנו מהעולם" • טראמפ: "קלינטון פונה אל אמריקנים שכל חייה הסתכלה עליהם מלמעלה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עכשיו זה רשמי: המפלגה הדמוקרטית הכריזה הלילה באופן רשמי על מועמדותה של הילארי קלינטון לנשיאות ארצות הברית מטעמה – זאת לאחר שהגיעה לסף הקולות הנדרש בועידה המתקיימת בפילדלפיה.

לאחר סבב נאומי התמיכה הנלהבים שנשמעו במהלך השבוע, בתוכם ע"י הנשיא אובאמה, הלילה הגיע תורה של המועמדת עצמה שנשאה דברים בפני מיליוני מאזינים ופרשה בפניהם את השקפת עולמה.

במהלך נאומה בחרה הגב' קלינטון לצאת נגד יריבה המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ, ואמרה כי "הוא רוצה לבודד אותנו מהעולם, ברור לנו מול מה אנחנו מתמודדים, איננו חוששים. אנחנו לא נבנה חומה. אנחנו נעבוד עם בנות בריתנו להביס את הטרור".

קלינטון הוסיפה כי "יש לנו את האומה הכי מגוונת בעולם. יש לנו את הצבא הכי חזק, הכי הרבה יזמים. אל תתנו לאף אחד לומר לכם שאנחנו חלשים. אנחנו לא".

"אל תאמינו לאף אחד שאומר אני יכול לתקן את זה לבד", אמרה, כשהיא מכוונת לדבריו של טראמפ בנאומו בוועידה הרפובליקנית בשבוע שעבר. "המילים הללו צריכות להדליק נורת אזהרה לכולנו. אמריקנים לא אומרים 'אני יכול לתקן את זה לבד'. אמריקנים אומרים: 'אנחנו נתקן את זה ביחד'".

במהלך דבריה בחרה קלינטון להסב את תשומת לב קהל מאזיניה לעובדה ש"טראמפ לא אוהב לדבר על התכניות שלו. אולי שמתם לב אבל אני כן אוהבת לדבר על התכניות שלי".

המועמד הרפובליקני לא נשאר חייב ובמהלך כינס בחירות שקיים הלילה במדינת איווה השיב מלחמה שערה ותקף בחריפות את מועמדת הדמוקרטים קלינטון בעקבות דבריה.

"הלילה דברה הילרי אל מיליוני אמריקנים שכל חייה הסתכלה עליהם מלמעלה", נאמר בהודעה שפורסמה מטעם מטה הבחירות של טראמפ, בהודעה מזהיר המועמד מפני יריבתו ומציין "כי תכניותיה של קלינטון יגזלו משרות מאזרחי ארצות הברית, וכי על אף סיסמתה ש"אמריקה חזקה יחד" היא תשאיר מיליוני אמריקנים מאחור".

"סירובה של הילארי לדבר על האיסלאם הרדיקלי הוא הוכחה נוספת לכך שהיא אינה ראויה להנהיג את המדינה. החיים שלנו מאויימים על ידי האיסלאם הקיצוני – והילארי קלינטון אפילו לא יכולה לבטא את צמד המלים הללו". גיחך טראמפ.

"קלינטון אומרת ש'אמריקה חזקה יחד'. אבל באמריקה של הילארי קלינטון, מיליוני אנשים נותרים בחוץ בקור וברעב. היא עומדת רק יחד עם תורמים בעלי אינטרסים, כפי שעשתה כל חייה. 'האמריקנים החזקים יחד' של קלינטון, לא כוללים אנשים קשי יום, אוכלוסיות במצוקה, או אנשים שכלכלת קלינטון תפגע בהם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דברי טראמפ נכונים לחלוטין . העוני , הדלות , וההתנכרות החברתית בארצות הברית מזעזעים . חיילים שנלחמו ונפגעו עומדים ללא רחמנות בקור עז ובשמש קופחת בתורים ארוכים לאוכל . אין עזרה הדדית כלל

קלינטון היא נוראית, משעממת כמו שמש קופחת ביום שרב, נאומיה מעייפים גם את כאלו שרק לפני שעה המיטה פלטה אותם, אנשים שחושבים פעמיים לפני שהם מגיעים לנאומים שלה והם מכינים את עצמם לכך מוצאים את עצמם מופתעים כל פעם מחדש מרמת השעמום והברברת ששולחת המיילים הגיעה אליה – (מי זה הרוסי המשועמם הכרוני שפרץ למיילים שלה ואיך היה לו אורך רוח לקרוא אותם – בכל אופן כנראה הוא היה הראשון שקרא אותם)
היא אינה הזויה ואינה יציבה אינה נחרצת ואינה חלשה אינה אהודה ואינה שנואה אינה סחבקית ואינה סנובית היא פשוט כ ל ו ם – א ו י ר הועידה הדמוקרטית שהכניסו בה כ"כ הרבה רוח יצרה משהו שמאד מתאים לפוליטיקלי קורקט שלהם, משהו מזויף, אויר חם שאין מאחוריו כלום הוי אומר – הילארי קלינטון
היא רוצה להביא שינוי מאובמה או להיות קדנציה שלישית שלו? – זו שאלה מעניינת היא עדיין לא חשבה ע"כ.
היא נורא דואגת לעניים לכן היא רוצה להיטיב לעשירים שיוכלו לתת להם יותר צדקה.

די! נמאס לי להתעסק בה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture