אסד מסביר: זו הסיבה שישראל שורדת כמעצמה אזורית

שעות לאחר ההישג במערכה על חאלב העניק נשיא סוריה ראיון לעיתון במדינה ודחה את הצעת המורדים להפסקת אש • בהמשך הוא התייחס למספר סוגיות אזוריות ביניהן איראן והקרע עם מדינות המפרץ

נשיא סוריה ממשיך לחגוג את ההישג במערכה על אסד, אך מצנן: "הדרך לסיום המלחמה במדינה עדיין ארוכה": בראיון לעיתון סורי הדגיש אסד: "זה צעד בכיוון הנכון, אך המלחמה בסוריה לא תיגמר עד למיגורו המוחלט של הטרור".

אסד דחה את קריאות האופוזיציה להפסקת אש וטען "המערכה מול הטרוריסטים לא תסתיים עד לתבוסתם המוחלטת".

לקראת סיום הראיון התייחס הנשיא הסורי למדינות המפרץ – עמם הוא נמצא ביריבות מרה – וסגר איתן חשבון באמצעות הקשרים שהן מתחזקות עם ישראל. "היחסים של סעודיה ומדינות המפרץ לישראל במשך השנים הם הסיבה העיקרית להישרדותה של ישראל כמעצמה אזורית…הציבור בסעודיה וקטאר אינו האויב – ישראל היא עדיין האויב שלנו".

הוא הוסיף: "רוסיה תיווכה במשך חודשים ארוכים בין סוריה לסעודיה, אך המו"מ כשל משום שמטרתה היחידה של סעודיה היא לגרום להפיכה בסוריה כדי שתעמוד נגד איראן…אני לא מבין למה אנחנו צריכים להיות נגד איראן".

צבא סוריה כבש את חאלב העתיקה • אסד: "מפלה למערב ולטרוריסטים"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טיפש נשאר טיפש
הסיבה היחידה להישרדותה של ישראל כמעצמה איזורית היא בגלל השגחת השם יתברך על בניו אהוביו, שגם אם מורדים בו ומתכחשים אליו רח"ל, הם עדיין חביבים אצלו יתברך. הגיע הזמן שתקלטו את זה

נחמן, דברי טעם. חשוב מאד לחזק את האמונה בכל רגע נתון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו