ארבעה חיילים רוסיים נהרגו מפיצוץ מטען בסוריה

משרד ההגנה הרוסי מסר כי ההרוגים, יועצים צבאיים לכוחותיו של אסד, נפגעו ממטען שהופעל מרחוק בעת שעשו דרכם לחומס • מאז החלה ההתערבות הרוסית בסוריה לפני כשנה וחצי נהרגו 26 חיילים

ארבעה אנשי צבא רוסים נהרגו ושניים נוספים נפצעו בפיצוץ מטען שהופעל נגד רכבם במרכז סוריה בשבוע שעבר, כך דיווחו היום (ב') כלי תקשורת ברוסיה מפי גורמים ביטחוניים. לפי הדיווח, הרכב של הכוחות הרוסיים שהותקף היה חלק משיירה של צבא סוריה שעשתה דרכה לחומס.

"ארבעה אנשי צבא רוסים נהרגו כאשר רכבם התפוצץ על ידי מטען חבל מאולתר שהופעל מרחוק ב-16 בפברואר, 2017, בסוריה", נמסר בהודעה שהופצה לסוכנויות הידיעות ברוסיה. "שניים נוספים נפצעו, ורופאים צבאיים רוסים מנסים להציל את חייהם".

עוד נמסר: "שיירת כלי הרכב הצבאיים הסוריים, שבהם גם נכלל רכבם של היועצים הצבאיים מרוסיה, עשתה דרכה מבסיס חיל האוויר לעבר העיר חומס. לאחר נסיעה של כ-4 קילומטרים הופעל מרחוק המטען שהוטמן מתחת לרכב שבו נסעו אנשי הצבא הרוסים".

בעקבות ארבעת ההרוגים התקרית זו בשבוע שעבר עולה המניין הרשמי של ההרוגים הרוסים בסוריה ל-26, זאת חרף דיווחים על מאות שכירי חרב רוסים שנלחמו במדינה גם הם ונהרגו – אך מותם לא דווח.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו